jatka tarinaa YHDELLÄ sanalla
Kommentit (167)
Minä meinasin panna ukkoa, koska panetti. Mutta mies olikin nainen. Ninpä avasin kalloni purkinavaimella, jonka miimikko unohti takapuoleensa torstaina espoolaisessa.
Minä meinasin panna ukkoa, koska panetti. Mutta mies olikin nainen. Ninpä avasin kalloni purkinavaimella, jonka miimikko unohti takapuoleensa torstaina espoolaisessa hierontalaitoksessa.
Minä meinasin panna ukkoa, koska panetti. Mutta mies olikin nainen. Ninpä avasin kalloni purkinavaimella, jonka miimikko unohti takapuoleensa torstaina espoolaisessa hierontalaitoksessa. Palomiehen
Minä meinasin panna ukkoa, koska panetti. Mutta mies olikin nainen. Ninpä avasin kalloni purkinavaimella, jonka miimikko unohti takapuoleensa torstaina espoolaisessa hierontalaitoksessa. Palomiehen avustamana
Minä meinasin panna ukkoa, koska panetti. Mutta mies olikin nainen. Ninpä avasin kalloni purkinavaimella, jonka miimikko unohti takapuoleensa torstaina espoolaisessa hierontalaitoksessa. Palomiehen avustamana otin
Minä meinasin panna ukkoa, koska panetti. Mutta mies olikin nainen. Ninpä avasin kalloni purkinavaimella, jonka miimikko unohti takapuoleensa torstaina espoolaisessa hierontalaitoksessa. Palomiehen avustamana otin
esiin
» Aihe vapaa
Minä meinasin panna ukkoa, koska panetti. Mutta mies olikin nainen. Ninpä avasin kalloni purkinavaimella, jonka miimikko unohti takapuoleensa torstaina espoolaisessa hierontalaitoksessa. Palomiehen avustamana otin esiin kovan
Minä meinasin panna ukkoa, koska panetti. Mutta mies olikin nainen. Ninpä avasin kalloni purkinavaimella, jonka miimikko unohti takapuoleensa torstaina espoolaisessa hierontalaitoksessa. Palomiehen avustamana otin esiin kovan letkun
Minä meinasin panna ukkoa, koska panetti. Mutta mies olikin nainen. Ninpä avasin kalloni purkinavaimella, jonka miimikko unohti takapuoleensa torstaina espoolaisessa hierontalaitoksessa. Palomiehen avustamana otin esiin kovan letkun aivopoimujeni
Minä meinasin panna ukkoa, koska panetti. Mutta mies olikin nainen. Ninpä avasin kalloni purkinavaimella, jonka miimikko unohti takapuoleensa torstaina espoolaisessa hierontalaitoksessa. Palomiehen avustamana otin esiin kovan letkun aivopoimujeni kostuttamiseksi
Minä meinasin panna ukkoa, koska panetti. Mutta mies olikin nainen. Ninpä avasin kalloni purkinavaimella, jonka miimikko unohti takapuoleensa torstaina espoolaisessa hierontalaitoksessa. Palomiehen avustamana otin esiin kovan letkun aivopoimujeni kostuttamiseksi hänen
Minä meinasin panna ukkoa, koska panetti. Mutta mies olikin nainen. Ninpä avasin kalloni purkinavaimella, jonka miimikko unohti takapuoleensa torstaina espoolaisessa hierontalaitoksessa. Palomiehen avustamana otin esiin kovan letkun aivopoimujeni kostuttamiseksi hänen kovaan
Minä meinasin panna ukkoa, koska panetti. Mutta mies olikin nainen. Ninpä avasin kalloni purkinavaimella, jonka miimikko unohti takapuoleensa torstaina espoolaisessa hierontalaitoksessa. Palomiehen avustamana otin esiin kovan letkun aivopoimujeni kostuttamiseksi hänen kovaan käsittelyyn
Minä meinasin panna ukkoa, koska panetti. Mutta mies olikin nainen. Niinpä avasin kalloni purkinavaimella, jonka miimikko unohti takapuoleensa torstaina espoolaisessa hierontalaitoksessa. Palomiehen avustamana otin esiin kovan letkun aivopoimujeni kostuttamseksi hänen kovaan käsittelyyn kyllästyneenä.
panna ukkoa koska panetti. Mutta
meinasin panna ukkoa koska panetti. Mutta mies olikin
Minä meinasin panna ukkoa, koska panetti. Mutta mies olikin nainen. Ninpä avasin kalloni purkinavaimella, jonka miimikko unohti takapuoleensa torstaina.