Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asiakas voiteli kainalonsa deodorantilla kaupassa ja laittoi tuotteen takaisin hyllyyn

Vierailija
23.07.2023 |

Ostaisitko tuotteen vai kurottaisitko yhden taaempaa?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et sanonut mitään vai oliko parempaa väriä asiakas?

Vierailija
2/17 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et sanonut mitään vai oliko parempaa väriä asiakas?

En koska oli.

-AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurotan aina yhden taaempaa, kun olen huomannut, että teinit availee pakkauksen ennen kuin ostaa mitään. 

Vierailija
4/17 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin sanonut asiakkaalle, ettei noin saa tehdä ja kannellut myyjälle. Ainakin vienyt sen deodorantin myyjälle, jos en muuta ehtisi tekemään. Ei tuollaisia jäädä passiivisena toljottamaan ja taivastelemaan. Pitää toimia. Muutenhan ihmiset käyttäytyvät entistä tyhmemmin, jos me koko ajan suojelemme  heidän tyhmiä tekojaan. Yöööööööööööööks!

Vierailija
5/17 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran paikallisen S-marketin paistopisteellä ikäkkäämpi naishenkilö pudotti munkin lattialle ja laittoi sen takaisin muiden munkkien joukkoon! Sanoin, ettei sitä byt enää saa myyntihyllylle laittaa, kun on käynyt lattialla. Jestanpoo mitkä ikupotkuraivarit se eukko sai.

Vierailija
6/17 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen nähnyt jo kaksi kertaa ja molemmat kerrat Normal myymälässä kuinka miehet käyvät harjaamassa hiuksensa harjalla ja laittavat takaisin hyllyyn. Yök.

Vierailija
7/17 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen nähnyt jo kaksi kertaa ja molemmat kerrat Normal myymälässä kuinka miehet käyvät harjaamassa hiuksensa harjalla ja laittavat takaisin hyllyyn. Yök.

Hyi helv..tti🤢

Vierailija
8/17 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on tyhmiä ja itsekkäitä nykyään.

Vierailija
9/17 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi sanoa myyjille noista, koska syytetää rassmismiksi.

Vierailija
10/17 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo pakkaukset pitäisi sinetöidä, jotta niistä näkisi ostaessa, että ovat avaamattomina.

Vierailija
11/17 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep näin naisen joka kokeilee ripsivärejä. Vitsi mikä Urpo

Vierailija
12/17 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä otan aina takarivistä kaikki sellaiset tuotteet, jotka pystyy avaamaan. Ihmiset ovat sikoja.

Vierailija
13/17 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi noissa ei ole mitään tarraa sinettinä, jotta näkee onko avattu. Ällöttävää.

Vierailija
14/17 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran paikallisen S-marketin paistopisteellä ikäkkäämpi naishenkilö pudotti munkin lattialle ja laittoi sen takaisin muiden munkkien joukkoon! Sanoin, ettei sitä byt enää saa myyntihyllylle laittaa, kun on käynyt lattialla. Jestanpoo mitkä ikupotkuraivarit se eukko sai.

Minkä takia kaikkia tarinoita pitää aina värittää niin överisti?? Kukaan aikuinen saa mitään ITKUPOTKURAIVAREITA julkisesti, tuskin edes kotona. Todella rasittavaa, kun ikinä ei voida kertoa mitään normaalisti ilman tuollaista satuilua.

Vierailija
15/17 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kurotan aina yhden taaempaa, kun olen huomannut, että teinit availee pakkauksen ennen kuin ostaa mitään. 

Valitettavasti ei ole pelkästään teinit, vaan kaiken ikäiset asiakkaat tätä harrastaa. Sekä myyjänä, että asiakkaana nähnyt, kun ihan kaikki shampoosta dödöön pitää kaupassa availla, kokeilla ja nuuhkia. Senpä takia itsekin yleensä kurotan tuotteen taaempaa.

Olen jopa joskus kirjoittanut firmoille, että olisi kiva, jos tuotteissa olisi hygieniasinetti ja vastasivat, ettei pysty, kun muovia pitää vähentää. Mutta voisihan se olla ihan paperinenkin tarra korkin suulla, josta huomaisi heti, onko avattu vai ei. Nuo tuotteet kuitenkin kontaminoituu ja pilaantuu avaamisen takia.

Vierailija
16/17 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä otan aina takarivistä kaikki sellaiset tuotteet, jotka pystyy avaamaan. Ihmiset ovat sikoja.

Laitan aina sen kokeillun avatun sinne takaosaan ja otan keskeltä uuden.

Vierailija
17/17 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon on avohoidossa potilaita nykyään jotka ennen olisi ollut jossain laitoksessa. Kaikenlaisia ihmisiä on liikenteessä, mua ei ihmetytä enää mikään. Mutta ehkä otan tästä lähin sen purkin sieltä perältä enkä edestä..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi