Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: suihinotto ja sperma

Vierailija
21.06.2009 |

ihan mielenkiinnosta kyselen että,

annatko miehen laueta suuhun?

jos, niin nieletkö?

miksi nielet/et niele?

Kommentit (215)

Vierailija
1/215 |
22.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olettaisin että lähes kaikki naiset on kanssani samalla viivalla tässä asiassa, eli äiti ei kotona opettanut kuinka otetaan kunnolla suihin. kyllä se on ihan sinun tehtäväsi naisesi opettaa hyväksi suihinottajaksi. huonoa suihinottajaa ei olekkaan, on vain huonoja suihinoton opettajia.

toinenasia on sitten ne naiset jotka eivät välitä opetellakkaan, mutta noin niinkuin yleisesti ottaen...

Vierailija
2/215 |
31.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen kateellisena viestejä jossa vaimo ottaisi suihin mutttei miehelle kelpaa tai tosi harvoin. Mulle kelpais vaikka joka päivä mutta vaimolla ei enään syty kahden lapsen jälkeen. Olen yrittänyt useita kertoja taivutella muttei rupea. Pelkkä tasanen jympytys pimeässä vain kerran viikossa kelpaa.

Itellä tulee vain mieleen, että teidän naisten miehet joilla ei innosta runkkaavat ite tai käyvät vieraissa. Pitäähän sille olla joku perustelu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/215 |
31.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä kun se vaimoni antaisi edes sen pimpsaa imeä, mutta jostainsyystä hän ei nauti siitä, vaikka se itseäni kiihottaisi.

Vierailija
4/215 |
31.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivaa ja herkkua:-).

Vierailija
5/215 |
31.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No teillä on harvinaisen kuiva seksielämä kaikinpuolin... Sopii näemmä miehellesi mutta jos minulla olisi nainen joka suhtautuu seksiin ja spermaan tuolla tavalla kuin sinä, niin au revoir..!

Vierailija
6/215 |
31.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ne spermat menee sinne kondomin sisään, suuseksin aikana. En halua miehen nesteitä niellä, enkä paljaaltaan suuhuni, mutta kondomin kanssa homma toimii. ;)

Tosin meillä (mieheen kohdistuvaa) suuseksiä suht harvoin, lähinnä synnytysten jälkeen tai raskausaikoina, jos ei yhdynnät jostain syystä onnistu.

Muuten miehelle riittää, kun saa lykkiä sinne alemmas. ;)

N28

No teillä on harvinaisen kuiva seksielämä kaikinpuolin... Sopii näemmä miehellesi mutta jos minulla olisi nainen joka suhtautuu seksiin ja spermaan tuolla tavalla kuin sinä, niin au revoir..!

Mutta ihmettelen miksi vauva-sivustolla keskustellaan tämmöisiä... =D

Vierailija
7/215 |
31.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa laueta suuhun ja joskus nielen. Mun mielestä jälkimaku muistuttaa raakoja karviaisia. Tulee muuten karsee jano.

Vierailija
8/215 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan mielenkiinnosta kyselen että,

annatko miehen laueta suuhun?

jos, niin nieletkö?

miksi nielet/et niele?

Annan laueta, pidän siitä ja haluan sitä

Nielen totta kai :)

Nielen koska pidän suuseksistä ja mieheni mausta ;)

Vierailija
9/215 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyy luonto jakaneen suihinottohalua melkolailla sokeasti roiskien... Yksi imisi vaikka koko päivän ja toinen ei koko elämänä.

Eniten ihmetyttää NE naiset, jotka ennen lapsia tekevät temppuja jos jonkinlaisia, mutta sitten se hyytyy lapsiin eikä parane vaikka mitä tekisi: aikaa, harrasteita, hemmottelua. Siis pillun nuolenta kelpaa kyllä, mutta asennot rajoittuu pariinkolmeen ja suihinoton kaltaiset herkut jää mieheltä pois. Sitä ei kukaan toimittaja uskalla lehteen kirjoittaa, miten monen perheongelman takana on suoraan TAI välillisesti puutteen aiheuttama kiukku!

80-luvulla vaadittiin keskiolutta r-kioskiin, joko tässä nyt pitää alkaa vaatia jotain jenkkilän disco-ajoilta periytyvää "haaranlevitintä" reseptilääkkeeksi apteekkiin...

Vierailija
10/215 |
04.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

viitaten edellisiin, jos tädillä on munat, se on setä

Vierailija
11/215 |
06.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ylipäätään saisi naiselta suihinottofobian poistetuksi? Nykyinen ei kertakaikkiaan osaa ottaa suihin, eikä ota. Miten saada syttymään?

Minunkaan vaimo ei suostu ottamaan suihin ollenkaan. Yhden kerran vain päästä nuolaisi ja siihen jäi, ei vain pysty moiseen. Minä puolestani imenja nuolen vaimoni pippiä mielellään ja hän pitää siitä suunnattomasti. Ei sitä pakottaakkaan voi jos ei vapaaehtoisesti ota kullia suuhun.

Vierailija
12/215 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jäi aikoinaan ensimmäisen poikaystävän spermasta (hirvittävän makusta, harmaata ja klimppistä) niin pahat traumat, etten kykene vieläkään yökkäämättä ottamaan spermaa suuhuni :D

Miehen kanssa ollaan puhuttu aiheesta eikä hänkään sitä minulta vaadi koska tietää sen olevan vastenmielistä. Mukavampihan se on laueta vaikka leualle/poskille tai kädelle ja molemmilla olisi kivaa (ja tunnelma säilyisi), kuin että syöksyisin oksentamaan melkein kesken kaiken :)

Vierailija
13/215 |
14.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olen sitä kokeillut ja niellyt, mutta se on ällöttävää. En kestä muutenkaan mitään niljakasta, siitä tulee heti oksennusrefleksi.

Onneksi mieheni ei ole kiinnostunut tästä muutenkaan, joten säästyn paineilta.

Vierailija
14/215 |
14.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään suuseksistä puolin ja toisin. En anna miehen laueta suuhun (huonoja kokemuksia menneiyydessä) vaan runkkaan lastin yleensä miehen vatsalle tai joskus mun rinnoille. Osaan yleensä ennakoida miehen laukeamisen, tai joskus hän sanoo, että kohta tulee. Nykyinen mies on paras suihinotettava, mitä olen kohdannut. Hän huolehtii hygieniasta ja karvojen trimmailusta eikä maistu kovin pahalta. Mutten silti pysty ottamaan lastia suuhun. Tipat ei haittaa, mutta olen kerran saanut oksennusrefleksin yhden tyypin lauettua suoraan nieluun, ja trauma jäi. Mies sanoo, ettei haittaa etten ota lastia suuhun.

Vinkki sille, jonka nainen ei tykkää suihinotosta: Kokeilkaa kortsun kanssa. Mun yks eksä haisi ja maistui pahalta vaikka väitti käyneensä pesulla. Kortsun kanssa oli ainoa keino ottaa häneltä suihin ja itse näuttia siitä myös. Silloin ei myöskään tarvinnut yökkiä, kun mies laukesi suuhun.

Sille, jonka vaimo ei enää lasten myötä anna: Itse voin sanoa, että oma peilikuva masentaa ja hävettää. Tissit, maha ja takamus roikkuu, selluliittiä ja suonikohjuja on tullut raskauksien

(3) myötä ja alapääkään ei ole enää entisensä. Nämä asiat vaikuttavat tosi paljon seksiin. Haluja olisi, mutta hävettää olla alasti miehen edessä. Seksiä harrastetaan ehkä kerran kk ja sekin yleensä pimeässä. Ennen ei ollut näin :-/ En kehtaa antaa miehen nuolla mun rumaa alapäätä ainakaan kirkkaassa päivänvalossa. Olisko teidän vaimolla jotain vastaava? Ei pysty nauttimaan, kun tuntee itsensä rumaksi?

n33

Vierailija
15/215 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
16/215 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän valtavasti, miehen kalu ja sperma ovat minusta valtavan kiihottavia. Otin ennen todella mielelläni suihin, mutta enää en ehdota sitä eikä miehenikään ehdota joten se siitä.

Mieheni vaivaantuu nykyään aina jos otan paljaan kalun suuhuni ja ehdottaa jotain muuta. Olenko todella niin huono suihinottaja ettei miestä kiinnosta vai onko sillä pirulla jokin tauti? Käytämme kondomia ehkäisynä eli suihinotot olisivat ainut tartuntariski. Mieheni tietää että kiihotun suihinottamisesta ja erityisesti spermasta, eli syynä ei pitäisi olla minun "säästämiseni epämiellyttävältä asialta". Eipä kauheasti huvita ehdotella kun mietityttää tuo tautiasia ja että jos jankkaan asiaa ei miehellä olisi pokkaa sanoa suoraan vaan saisin vielä jonkun sukupuolitaudin palkaksi ruinaamisesta.

Mitään muuta syytä minulla ei ole olettaa miehen pettävän kuin tuo että se olisi meillä ainut tartuntatie miehestä minuun. Joten eiköhän kyse ole ennemmin siitä että en jotenkin osaa tehdä sitä niin että mieheni nauttii? Voiko imeä liian kovaa tai jotain? Olen joskus yrittänyt kysellä mieheltä mutta hän aina vain kehuu. Mutta se on sen tyyppinen ettei sano moitteita suoraan vaikka kuinka asiallisesti ja suoraan yrittäisin kysellä. Vähän on vaan ristiriidassa kehua ja kuitenkin väistää tilanteet..

Olen siis antanut olla ettei mies koe painostusta. Kai se sitten ehdottaa itse jos alkaa taas haluamaan?

Vierailija
17/215 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..mättää ja pahasti, jos ainoa keino pitää mies, on ottaa lasti suuhun ja niellä. Suuseksi on ihan eri asia. Kyllä kullia voi imeä ja nuolla, mutta lastin oikea osoite on taatusti muu kuin naisen nielu. Ruiskaiskaa kerran lasti kordariin, ja antakaa miehen näyttää, miten se niellään. Sen pitäisi olla heille melko helppoa, kyseessähän on oma tuote. Mutta kuinka monen mies tähän suostuu, kertokaapas ...Jos mies todella rakastaa ja kunnioittaa naistaan, HÄN EI KOSKAAN ruiski suuhun.

Vierailija
18/215 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

TIETYSTI ANNAN LAUETA SUUHUN, se on kiihottavaa.. NIELEN YLEENSÄ

Vierailija
19/215 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

missäs ne lukuisat naiset sitten on, jotka

- ei ota suihin

- eivät anna laueta suuhu

- eivät niele

?

niitä kun saunailtagalluppien perusteella löytyy kyllä ihan riittävästi...

mun vaimo ei ota suihin,voi niitä onnekkaita kenen vaimot ottavat

Vierailija
20/215 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin tossa "Sperman nieleminen" -ketjussa.

Siinä _miehet_ kirjoittavat, että heitä kuvottavat naiset, jotka nielevät...

Tässä taas valtaosa naisista nielee ja pitävät siitä. Kuulun itse siihen ryhmään, joka ottaa suihin lähes päivittäin ja nielee kaiken.