Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monen eri miehen kanssa voi tehdä

Vierailija
20.06.2009 |

lapsia,ennenkuin antaa lutkan vaikutelman? :D

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen vanhanaikaisia ja kaavoihinkangistuneita rouvia täällä luuhaa silmiään pyörittelemässä ja päätä nyökyttelemässä tietäväisinä?

Pitääkö tosiaan tyytyä siihen yhteen 19-vuotiaana saatuun lapseen ja sitten elellä loppuelämä yksin, tai ehkäpä jopa uuden rakkauden kanssa, mutta ilman yhteisiä lapsia? Ja ihan vain sen takia, kun patavanhoilliset ja toisiaan kyttäävät naiset rupeavat muuten supisemaan, että "toikin lutka tuossa on raskaana ja AJATELLA, lapset eri isälle.."

Miettikää vähän ja laajentakaa tajuntaanne. Onko teillä joillakin pään pyörittelijöillä antaa pomminvarmaa neuvoa, millä parisuhteen saa kestämään lopullisesti onnellisena? Turha syyttää arvostelukyvyttömyydestä, kun parisuhteessa on aina kaksi, ja vaikka itse olisi kuinka vilpittömästi liikenteessä, niin toinen osapuoli saattaa kääntää kelkkansa.

Elämässä sattuu ja tapahtuu. Älä sinäkään, arvostelija, tuudittaudu omaan erinomaisuuteesi. Voi olla, että ukkosi jää petturuudesta kiinni joku päivä. Muista sitten laittaa haarukka kiinni ja lopettaa elämä alle 3-kymppisenä.

Ai niin. Avioero oli joskus erittäin paheksuttavaa, sekä seksi ennen papin aamenta jne. Milloin päästään yli tästä "nainen on huora, tai vähintään "arveluttava tapaus", jos lapsia on eri miehille? Eiköhän se ole tärkeintä, että lapsista pidetään huolta.

Vierailija
22/37 |
20.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiheämmästä vaihtuvuudesta... mutta ei se lutkaa tee naisesta silti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
20.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehdyt lapset ovat hieman huonoa perhesuunnittelua.

Vierailija
24/37 |
20.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt kolmas mies,jonka kanssa toivomme lapsia, ei nyt ihan vielä kuitenkaan. Jos ero joskus tulisi,niin lapsia en kyllä tulevaisuudessa lisää hankkisi "neljännen" miehen kanssa. En sen takia,että olisi lutkamaista,mutta liikaa päänvaivaa itselle! :(

Vierailija
25/37 |
20.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaikki eri miesten kanssa.

On työtöntä, vankila tuomion kärsinyttä eli kuka vain kelpaa.

Katselee miehiä korkeintaan vuoden päivät , sitten vaihtoon.

Rahaa jos on , kestää pidempään.

Vierailija
26/37 |
20.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

filmitähdetkin tekee niin ja korkeasti koulutetut virkanaiset

Vierailija
27/37 |
20.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lieneekö sama kuin edellä.

Vierailija
28/37 |
20.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta millä nimellä kutsutaan miestä, jolla on lapsia useamman naisen kanssa?

Vierailija
29/37 |
20.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koulutus parturi-kampaaja mutta ei ole päivääkään tehnyt niitä hommia.

Lapsia 6 eri miesten kanssa

Vierailija
30/37 |
20.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsilla on pitkät ikäerot, kahdesta eri liitosta ja tämä kuopus oli silkka vahinko lyhyestä seurustelusuhteesta. Aborttiin en kuitenkaan pystynyt ja siitä olen onnellinen.

Toivottavasti ei samanlainen vahinko toistu enää koskaan, en tiedä mitä sitten tekisin. Neljäs isä olisi jo ihan liikaa.

Vierailija
31/37 |
20.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kolme lasta eri miehille, eikä se minua vaivaa yhtään. Olen tavannut miehet vain lapsi mielessä. Olen korkeasti koulutettu nykynainen. Pätkääkään ei kiinnosta mitä muut ajattelevat minusta.

Vierailija
32/37 |
20.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kuten joku jo sanoikin ei se lutkaa tee. On ehkä tullut tehtyä huonoja/ hätiköityjä päätöksiä...

Vierailija
33/37 |
20.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkaa mietityttää että mikä tuossa naisessa on vikana kun täytyy joka äijän kanssa mukulaa alkaa tekemään. ei se silti lutkaksi tee.

Vierailija
34/37 |
20.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

entä lapset? kärsivätkö he että jokaisella eri isä?

sisko ei ole "oikea" sisko

häpeääkö lapsenne teitä?

en arvostele tai moralisoi, mutta tyttäreni kaverilta olen tuon suuntaista kuullut

Vierailija
35/37 |
20.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se on lutka jos on kahdelle eri miehelle lapsia. Lesket on eri asia

Vierailija
36/37 |
20.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

entä lapset? kärsivätkö he että jokaisella eri isä?

sisko ei ole "oikea" sisko

häpeääkö lapsenne teitä?

en arvostele tai moralisoi, mutta tyttäreni kaverilta olen tuon suuntaista kuullut

on puolisisaruksia (ja heidän sisaruksia) useampikin ja ne,jotka tuntevat ovat siskoja ja veljiä siinä missä "kokosisaruksetkin", ei heitä puheessa mitenkään puolituksilla erotella ellei joku kysy tarkemmin. Itse olen yrittänyt parhaani,että lapset tuntevat tai ainakin tietävät toisistaan. Kuopukseni sisar ei tiedä sisarestaan,mutta lapseni kyllä tietää. Jos hänen äiti haluaa salata asian, omapa on häpeänsä, lapset kasvaa ja tuollaiset salaisuudet kyllä paljastuvat.

t.4

Vierailija
37/37 |
20.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka kahdelle eri miehelle on lapsia. Ensimmäinen mieheni päätti lähteä lätkimään ja elin 9 vuotta lapseni kanssa kahden. Kaksi lasta on uuden mieheni kanssa eikä lisää tule hänen eikä kenenkään muun kanssa.

Miksikäs kutsutaan miestä jolla tosiaan on lapsia joka suuntaan????

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän