Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin unta että anoppi kuoli.

Vierailija
05.07.2009 |

Olen nähnyt kolme kertaa unessa etukäteen kun jollekin läheiselle on sattunut jotain, en edes itse ole sitä tyyppiä joka näihin uskoo mutta näin vaan on käynyt, ehkä sattumaa en tiedä enää itsekään, kahdesti olen nähnyt unen yöllä niin että heti aamulla on tullut tieto tapahtuneesta, kolmannella kerralla kyse oli omasta lemmikistä ja vein sen uneni takia ylimääräiseen lääkärin tarkastukseen jossa sitten löydettiin sairaus mihin koira menehtyi pian. Lisäksi olen nähnyt muista pienemmistä asioista paikkaansa pitäviä enneunia mutta ne nyt ei varsinaisesti liity tähän. Asiaan, eilen saimme tietää että anoppi on sairaalassa, syy sairaalaan joutumiseen oli veritulppa/hyytymät mutta nyt tilanne on vakaa, viime yönä sitten näin unta että anoppi kuoli ja nyt vaikka en tiedä uskonko tähän itsekään ja jos uskon niin mitä teen, miehelle en ole unesta maininnut mutta jos se pitääkin paikkaansa ja lääkärit eivät ole vaikka huomanneet jotain hyytymää tms. ja anoppi saa kohta uuden laakin tai jotain, tuntuu että jotain pitäisi tehdä mutta enhän mä nyt hyvänen aika voi mennä sairaalaan untani selittämään! Sit jos en tee mitään ja anoppi kuoleekin ihan oikeasti vaikka jonkun väärän lääkeannostuksen tai huomaamatta jääneen asian takia..voi kääk. Tiedän että tämä kuulostaa ihan himmeältä enkä tosiaan tiedä uskonko itsekään näihin uniin vai onko ne vaan sattumaa tai jotain. provo tämä ei valitettavasti ole. Mitä te tekisitte mun tilassa?Oonko mä ihan hölmö kun tätä pelkään:(

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotaan että tällä kertaa unesi ei toteudu.

Vierailija
2/2 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mikä siinä on hyvä on se, että jännitys säilyy loppuun saakka eikä tarkkaa päivää tai aikaa kukaan tiedä. Kuten huomaat tuo unien näkeminen on paremminkin riesa kuin lahja.

Olisiko parempi että huolehtisitte anopistasi mahdollisuuksien mukaan nyt enemmän, kunnes hän kotiutuu? Mitä muutakaan voisit tehdä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan