Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

nyt on alkanut sikainfluenssa tartuntojen määrä kasvamaan suomessa hurjaa vauhtia

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
19.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma vika, turha parkua ku paska on jo housussa.

Vierailija
2/11 |
19.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yksi per kone sairastuu tohon röhröh tautiin niin eipä kovin pahalta näytä. Itsekin olen lähdössä Nykiin shoppailemaan ensi viikolla. Eihän röhröh taudin oireet ole sen kummempia kuin flunssassa muutenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
19.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en matkusta mihinkään ja ne tuovat sen taudin tänne niin yhtäkkiähän se voi olla itelläkin.

- raskaana

Vierailija
4/11 |
19.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en matkusta mihinkään ja ne tuovat sen taudin tänne niin yhtäkkiähän se voi olla itelläkin. - raskaana

Vierailija
5/11 |
19.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä on todettu raskaana oleville vaaralliseksi

Flunssan sä voit saada vaikka kaupasta

mä en matkusta mihinkään ja ne tuovat sen taudin tänne niin yhtäkkiähän se voi olla itelläkin. - raskaana

Vierailija
6/11 |
19.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkiseltään aattelisin että onpas edesvastuutonta matkustella tautialueille, mutta kyllä maailma on nykyään niin avoin (muutamia suljettuja maita lukuunottamatta) ettei mitään tautia kyllä pysty vältellä.

Vierailija
7/11 |
19.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajatella, hui ja huh huh.

Mee jo sinne bunkkeriis.

Vierailija
8/11 |
20.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On raskaana olevalle vaarallinen vain silloin, jos on jokin vakava perussairaus.

Vierailija
9/11 |
20.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut lukea linkkiä, mutta mikäköhän on "hurjaa vauhtia"? Tautia pelkääviä varmaan rauhoittaa kun nyt Suomessa alkaa lomakausi ja ihmiset on mökeillään eivätkä levitä minkäänlaisia tauteja.

Äkkiseltään aattelisin että onpas edesvastuutonta matkustella tautialueille, mutta kyllä maailma on nykyään niin avoin (muutamia suljettuja maita lukuunottamatta) ettei mitään tautia kyllä pysty vältellä.

Vierailija
10/11 |
20.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei olis idiootteja matkustajia, ei olis tautiakaan vielä suomessa. Pysyttäisiin kotimaassa, niin säästyttäis kaikelta paskalta. Matkustuskielto, ja myös maahantulo kielto niin olis taudin leviäminen estetty. Kaikki matkaajat, jotka nyt vapaaehtosesti menee ulkomaille, niin suoraan suomeentultultua vaan pakkokaranteenin!

Vierailija
11/11 |
19.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. USA:ssa on jo satoja tuhansia tartuntoja, mutta kuolleita alle 50. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän