Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Ikäsi ja miksi olet täällä juhannuksena?

Vierailija
19.06.2009 |

22v. ja odotan kolmattani. en kyllä muutenkaan mihinkään rellestämään lähtisi.

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
19.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunottu on, lapsi katsoo piirrettyä, miehellä illan ensimmäinen olut (ja todennäköisesti viimeinen) kädessä ja mulla läppäri sylissä. Mökillä piti mennä käymään, mutta on satanut koko illan, joten oltu vaan kotona.

Vierailija
42/60 |
19.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset jäivät yökylään mummolaan. Olen yh ja tunnen itseni kyllä maailman yksinäisimmäksi ihmiseksi. Yh:t kun ei pääse perheiden mukaan juhlimaan eivätkä sinkkujen. Toisaalta, olen tottunut siihen, että pakkojuhlat olen aina lasten kanssa. Ja sekin vielä, että nuorena rälläsin noilla festareilla, enää ei tarvi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
19.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetki sitten oltiin grillailemassa miehen ja sen kavereiden kanssa, mutta pojan nukkumaanmenon aika tuli ja muutenkin availivat kukin toista olutpulloaan enkä halua lapsen joutuvan humalaisten ihmisten lähelle. Siitä oon jotenkin tosi tarkka. Mies jäi vielä grillailemaan. Kohta siirryn hyvän syömisen kanssa rauhassa lukemaan ja kuulostelemaan navantakaisia potkuja.

Vierailija
44/60 |
19.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ihana lapseton kaveripariskunta tuli meille kyläilemään kolmeksi päiväksi. Ollaan vietetty aikaa esikoisemme kanssa, grillailtu, saunottu... Juorutaan ja herkutellaan. Ihanaa kun on aikuista seuraa ja juttukaveria, jotka vieläpä hyvät ystävät meille.

Vierailija
45/60 |
19.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen täällä, koska täällä päin maailmaa on tänään ihan tavallinen työpäivä eikä juhannustakaan vietetä millään lailla. Eikä se juhannus tosiaan edes tunnu juhannukselta kuin Suomessa.

Vierailija
46/60 |
19.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mökkiä,mielestäni mökki juhla ja mies menee aamulla töihin

Vierailija
47/60 |
19.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulin joku aika sitten iltavuorosta. Huomenna taas iltaan ja sunnuntaina aamuun. Eipä tässä juhlita. Mies onkin ystävämme luona ottamassa keppanaa. Lapsia ei ole.

Vierailija
48/60 |
19.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mökki lähellä, vähän alkeellinen, mukavuudenhaluisina tultiin just yöksi kotiin - lapset meni just nukkumaan

Vierailija
49/60 |
19.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vkonloppu vapaa..mies lähti sukulaisten ja lasten kanssa mökille eilen...

Kaverit on perheineen tai jossain jonne en ilman autoa pääse kun auto miehellä..noh jääkaappi täys herkkuja ja koiran kanssa lenkille ja saunaan...Onpahan sitä omaa aikaa nyt...

Vierailija
50/60 |
19.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempieni mökille oli tarkoitus lähteä, mutta ei viititty näillä keleillä, joten laitettiin lapsille teltta sisälle missä nyt nukkuvat. Katotaan tv:tä ja mennään kohta itsekin nukkumaan. Toivottavasti sää sallii grillailun huomenna. Ei kaivata mitään äksöniä.

Vierailija
51/60 |
19.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon just tässä valkkaria pikkasen ja Suomi-fiilistelen... : ) Huomenna kaverilla pihabileet, joten tänään vaan ollaan lasten kanssa ja katotaan telkkaria.

Täällä nyt loistavat kelit, ollaan oltu ulkona koko päivä.

Vierailija
52/60 |
19.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kuukauden päästä laskettu aika, ei hotsita mitään muuta tehdä kuin levätä himassa. Mies kokkasi hienon juhannusaterian, syötiin pitkään ja nyt mies lukee kirjaa ja minä seikkailen netissä. Kaverit perheineen mökeillä.

Vierailija
53/60 |
19.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja laskettuaika ollu ja menny, mies töissä. Lapsen kanssa nautittu päivästä monellakin tapaa.

Vierailija
54/60 |
19.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asumme myöskin maailmalla, mutta juhlimme pienimuotoisesti jussia miehen ja miehen serkun kanssa ihan kotosalla. Mukava kesäilta täällä.

Vierailija
55/60 |
19.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä olen

Vierailija
56/60 |
19.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset nukkuu, mies on mökillä. Lähdempä itsekin tästä nukkumaan.

Vierailija
57/60 |
19.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaali ilta ja työviikko. Maanantaina yksi vapaa.

Vierailija
58/60 |
19.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva on nukkumassa, meni jo oikeestaan kuuden jälkeen. Päivällä olin miehen kanssa vanhempieni luona grillaamassa.

Ei oo hinku mennä minnekkään, on ihana päiväseltään käydä kylässä ja viettää ilta kotona ja vauvan kanssa (:

Vierailija
59/60 |
19.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei jaksanut lähteä ulos vauvan kanssa. Isäntä ja poika lähti polttaan kokkoa ja vanhemmat lapset meni naapuriin yöksi.

Vierailija
60/60 |
20.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

35 vuotta. Rakennetaan taloa, ei ehdi mökille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme