G: Ikäsi ja miksi olet täällä juhannuksena?
22v. ja odotan kolmattani. en kyllä muutenkaan mihinkään rellestämään lähtisi.
Kommentit (60)
Ikää jo 36, kotosalla ollaan ja nautiskellaan keskikesän juhlasta. Kyläkutsukin olis tullut, mut ollaan ihan kotosalla, kun esikoisella on kesäflunssa. Ollaan kokkailtu kaikkea hyvää. Ja miksi täällä - hetken istahdan tässä.
Ei menty mökille, koska minulla oli perjantaina ja taas heti tiistaina. Lapset pihalla leikkimässä ja mies katsoo formulan aika-ajoja. Joiden jälkeen menemme pihalle grillamaan ystävien kanssa.
lapset 6v ja 4kk, mökiltö tultiin tänään, kun mulla oli sairas migreeni(ei siellä päässyt hiljaisuuteen) ja ilma ihan pyllystä. kelpa tämä näinkin :)
ihanaa saa kerrankin olla yksin ja tehdä mitä huvittaa eli en tee yhtään mitään.
Lapset ovat isällään, kaverit pyysivät grillaamaan ja sidukalle, en todella aio mennä. Teen itselleni hyvän salaatin ja juon lasin cokista ja menen suihkuun, ihan yksin... ihanaa
Kunhan tulin käväseen netissä, ei tää ole mulle sen ihmeempi päivä kun muutkaan. En juo enkä oo koskaan erityisemmin juhannusta juhlinu. On niin paska ilmaki, muuten oltais ulkona. :(
Tulin juuri sisälle laittamaan työväelle iltapalaa, kahvi tippuu ja kananmunat kiehuu...
Ei mitään tietoa mistään juhannuksesta...
Kotona lasten kanssa. Ulkona sataa, lapset kattoo elokuvaa. Mies on sateesta huolimatta rakentamassa pihalla kasvihuonettani:)
25 on ikää ja oon lapsen kanssa kotosalla kun mies rellestää. huomenna mä lähden ulos :)
ja täällä paistaa kyllä aurinko koko taivaan täydeltä :)
Mies vielä saunoo, lapset leikkii ja syö herkkuja.
Mikäs tässä ollessa...
Tultiin mökiltä kotiin juhannukseks kun niin surkea ilma. Meillä pieni tupa+alkovi mökki ilman mukavuuksia, todella kypsää 5 hengen kököttää siellä jos sataa. Mökkeillään taas paremmilla keleillä.
Ei jotenkin mitään tarvetta juhlia juhannusta.
imetän tässä viikonvanhaa vauvaani.
Ilman takia emme mökille viittinylähteä. Lapset katsoo alakerrassa videoita ja mies puuhaa jotain autotallissa.
Ei jakseta pahemmin juhlia, parisuhdeongelmia.
Lapset 1v,2v ja 4v joten kotona on paras olla, grillailtiin ja nyt pienintä nukutellessa selailen samalla puhelimella nettiä, hulinapäivän jälkeen odottelen kovasti että lapset nukahtaa ja saadaan loppuilta kyhnätä miehen kanssa kahdestaan sohvalla:)
ja raskaana. Mies lähti pihalle grillaamaan, ja siellä on niin ikävä keli etten viitsi mennä mukaan. Ja telkusta ei tuu mitään...
Kaverit on varmaan alkottamassa.
Vieraat on saunassa, kohta lähdetään miehen kanssa. Sitten grillataan ja sen jälkeen varmaankin nukkumaan, on pitkä työpäivä takana. Ihanaa ja ennen kaikkea rauhallista juhannusta kaikille!
Olen raskaana ja mulla hirvee megaflunssa ja pikkasen lämpöä, joten kykin sisällä takkatulen ääressä kahden nuorimmaisen kanssa. Mies on isompien kanssa rannalla onkimassa,hrrr!
Tahtoo aurinkoa ja lämpöä!!!!!
tai ainakaan meillä. Saunotaan, grillataan, veneillään, uidaan