Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suurperheen äidit - löytyykö ei-uskovaisia?

Vierailija
17.06.2009 |

Kysyn ihan puhtaasta uteliaisuudesta. Löytyykö sellaisia suurperheen (5 tai enemmän lapsia) hankkineita, jotka eivät olisi hankkineet lapsiaan siksi, että

- uskonto ei hyväksy ehkäisyä tai

- raamatussa kehotetaan täyttämään maa tai

- yhteisö ympärillä jotenkin edellyttää ison perheen hankkimista.

Haluaisin tietää, haluaako joku "luonnostaan" (siis omasta valinnastaan) paljon lapsia.

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
20.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan kyllä uskovaisia, mutta ei VL. Eli uskonto ei mitenkään määrää lisääntymään. Itse asiassa emme ole kuitenkaan varsinaisesti halunneet kaikkia lapsiamme, en vaan itse osaa käyttää mitään ehkäisyä, kaikki vievät halut. Niinpä käytetään varmoja päiviä ja toivotaan parasta ;)

Vain yksi lapistamme on tekemällä tehty, mutta kyllä kaikkia rakastetaan ja hoivataan ihan tasavertaisesti sitten kun ovat paikalla.

Raskaana olemisesta en kyllä pidä,joten silloin saatan olla kireä. Muuten olin varmasti kireimmilläni kahden lapsen äitinä. Mitä enemmän niitä tulee, sitä rennommin osaa ottaa. Ja tärkeää on myös osata hankkia riittävästi lepoa ja omaa aikaa. Käytän surutta kerhoja, leikkikouluja, hoitajia, au paireja, kavereitakin.

Nyt on muuten sellainen olo että tämän jälkeen yritetään tehdä heti perään vielä yksi ihan suunniteltu. Pari viimestä väliä kun on venyneet turhan pitkiksi niin ettei lapsilla ole leikkiseuraa toisistaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi