Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täytyy sanoa että pikkasen kyllä pännii ettei paino laske

Vierailija
17.06.2009 |

Ei tarvi sanoa että syö vähemmän kuin kulutat, tiedän jo että siitä se johtuu. Tuli vaan mieleen kun tulin ajatelleeksi että ai niin juhannus. Herkkuja pitkästä aikaa. Siis makkaraa, jospa vaikka sidukan ottaisi. Tuntuu että olen luopunut jo niin paljosta. Enää en edes ajattele että vois pysähtyä pehmiskioskille syömään jäätelöt. Enpä ole tänä kesänä vielä yhtäkään jäätelöä maistanut. Karkkia ostin kyllä viikko sitten pitkästä aikaa sellaisen pienen tryly-pussin. Syön normaalisti terveellisesti, paljon vihanneksia ja kasviksia. En vaan millään jaksaisi sitä pientä nälkää mikä laihduttaa, joten paino ei käytännössä liiku mihinkään suuntaan.

Tänään jumppasin puoli tuntia, eilen kuntopyörällä 30 minuuttia umpihiessä, sitä edellisenä tauko koska sitä edellisenä vedin 20 minuuttia reipasta kävelyä ja tunnin todella raskaan jumpan ja lihakset oli ihan kipeinä. Sitä edellisenä päivänä 30 minuuttia kuntopyörällä jne..

Niin että kiva olla SILTI tällainen pullukka, bmi juuri yli 25 eli lievästi ylipainoinen ja kaikki läski mahassa rumana vararenkaana. Toki olen kiinteytynyt, mutta olisi kiva jos näyttäisin siltä minkälaiset elintavat on!!! Kiitos kun sain valittaa, helpotti vähän.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että treenaamallakaan kaikki ei voi näyttää samalta. Toisilla on hyvät geenit, toisilla paljon rahaa ja vähän älliä. Mitäpä jos jatkaisin terveellistä elämäntapaa mutta alkaisit myös hyväksymään itsesi sellaisena kuin olet. Sinussa on varmasti paljon hyviä ulkonäköpuolia. Moni maksaisi mitä vaan jos voisi olla muodokas. Ehkä kasvosi ovat kauniimmat kuin suurimmalla osalla ihmisistä. Tai hiuksesi kadehdittavan paksut ja pitkät? kaikissa on varmasti jotain sellaista mitä muut haluaisivat.

Vierailija
2/21 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

päällä margariinia, viipale juustoa ja tomaattia, joskus kanamunaa. Hedelmän. Maitokahvin jossa 1 tl hunajaa. Sitten lounaaksi edellisen päivän päivällisruokaa. Välipalaksi usein hedelmän tai kaksi, noin 4 saksanpähkinää, kahvia. Tai banaanipirtelön tms. Päivälliseksi jotain kasvis/papu/lissiruokaa. Iltapalaksi mitä nyt mieleen tulee. Leivän, hedelmiä. Tänään söin jumpan jälkeen persikkapurkista kolme persikanpuolikasta. Nyt on tavallisuudesta poiketen pikkasen nälkä, joten tuli tämä laihdutusasia mieleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

t:bmi 42, joka syönyt leivän, valmiin kasvissosekeittoannoksen, kaksi kananmunaa ja jäätelön

Vierailija
4/21 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

t:bmi 42, joka syönyt leivän, valmiin kasvissosekeittoannoksen, kaksi kananmunaa ja jäätelön

pysyy ei-nälkäisenä, ei-kiukkuisena ja siinä kunnossa että jaksaa harrastaa päivittäin liikuntaa. MMutta mitään ylimääräistä tai herkkua en syö. Kuten jo alussa totesin, tarkoitus ei ole todistella että en laihdu vaikka syön tosi vähän. Pointti oli se, että elintavat on kunnossa kaikin puolin, mutta eipä sitä ulospäin uskoisi.

Vierailija
5/21 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

et ehdi polttaa rasvaa tarpeeksi. Mä liikun joka päivä vähintään 45 minuuttia, yleensä 1 tunti 15 minuuttia tai 1,5 tuntia. 1-2 lepopäivää viikossa. Syön aamulla yhden leivän, kahvia, vettä, toinen ateria on salaatti, toinen ateria lämmin ruoka, vähän ruokaa + 1 leipäviipale, iltapalalla salaattia tai hedelmä. Painoindeksi n. 20,5 ei millään pysyis tässä jos söisin enemmän. Herkuttelen n. kerran viikossa.

Vierailija
6/21 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyväksy tosiasiat...ja ole niin hoikka kun se SINULLE on mahdollista (terveellä tavalla tietysti)

Vierailija
7/21 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnustan tosin että mulla on Reductil tukena. t: 5

joka on tullut jo bmi 44- alaspäin 7 viikossa

Vierailija
8/21 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lyhyitä, vaan käytännön sanelemia. Kun iltaisin on hirveän vuori kotihommia jne., katson että olen aika lailla kunnostautunut kun tuonkin verran liikun. Pari kertaa viikossa liikun tunnin tai enemmän. Tavoitteena olis joka päivä puoli tuntia hikiliikuntaa ja puoli tuntia lihaskuntoa/venyttelyä, mutta käytännössä olen huomannut että ei siitä vaan tahdo tulla mitään, aina on jompi kumpi. Tänään esim. piti valita juhannussiivon ja liikuntaorgioiden välillä. Valitsin sitten sen siivon + puolen tunnin raskaimman jumpan mitä mulla on. ap

Vierailija
9/21 |
18.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tutustua, ei tarvi nälästä kärsiä. Terveys kohenee ja paino tippuu.

Vierailija
10/21 |
18.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin että kiva olla SILTI tällainen pullukka, bmi juuri yli 25 eli lievästi ylipainoinen ja kaikki läski mahassa rumana vararenkaana. Toki olen kiinteytynyt, mutta olisi kiva jos näyttäisin siltä minkälaiset elintavat on!!! Kiitos kun sain valittaa, helpotti vähän.

Viimeksi tänään olen miettinyt, että pitäisikö suosiolla olla onnellinen pullukka eikä edes yrittää laihduttaa, kun minäkään en tosiaan jaksa sitä pientä nälkää ja jatkuvia kieltäymyksiä. Niin innokas liikkuja en valitettavasti ole että aamulla heräisin lenkille kukonlaulun aikaan, ja ruoasta pidän liikaa että ryhtyisin hirmu paljon rajaamaan syömisiäni. Juuri tuo kuvaamasi tunne on mullakin, ettei jaksa sietää sitä pientä nälkäää.

Vähän yli 25 on minunkin bmi, en tiedä pitäiskö vaan hyväksyä että laihat päiväni ovat ohi...

Vierailija
11/21 |
18.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun ruokailusi kuulostaa ihan järkevältä, vaikkakaan noiden varsinaisten rruokailujen ruokamääriä näkemättä on vaikea sanoa paljonko kaloreita tulee.

Mutta ehkä kannattaisi lisätä proteiinin määrää (maitotuotteilla, kokolihalla) ja vähentää leipää ja perunaa. Proteiini pitää nälän ja välipalojen tarve vähenee. Ja lisätä salaattia ja vihanneksia.

Siis karppauksen suuntaan, mutta jos ei halua ihan uudistaa ruokavaliotaan, tuollainen pienempi muutoskin auttaa nimenomaan siinä nälän kurissa pitämisessä.

Vierailija
12/21 |
18.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti syön ihan kohtuullisesti ja kalorit jää alle 1800 lähes joka päivä. Liikun päivittäin töihin pyörällä 10 km edestakaisin ja lisäksi lihaskuntojumppaa puolisen tuntia tai vajaan tunnin sauvalenkki. Kiloja 70 ja pituus 165cm. En jaksa ihan nälkäkuuriakaan pitää, kun pitää selviytyä töistä ja lapsista. Onneksi mies on tyytyväinen, mut itse haluan ainakin 5 kg pois.

Vierailija
13/21 |
18.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

9, paljonko liikut?

Vierailija
14/21 |
18.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla nyt 168 cm ja n. 68-69 kg, todellista kamppailua painon kanssa. Olen nyt pari viikkoa pitänyt vähähiilihydraattista kuuria, eli ei pastaa, perunaa, riisiä, sokeria eikä leipää, paitsi aamuisin yksi REAL. Olin eka viikon täysin ilman leipää, mutta se pisti suoleni niin sekaisin, että uloste alkoi kirvellä - en voinut jatkaa.

Mutta paino on hiukan tippunut, nälkä ei ole ja mielestäni selluliitti on silennyt reisissä (liekö kuvittelua?). En pysty liikkumaan edes niin paljon kuin sinä, mies on paljon työmatkoilla ja lasten kanssa ei voi lähteä kunnon lenkille. Pääsen ehkä kolmesti viikossa liikumaan hikiliikuntaa, jos hyvin käy. Mielestäni liikut ap varmasti riittävästi. Kokeile vielä tuota hiilihydraattien vähentämistä.

Vierailija
15/21 |
18.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos jättää leivät pois. Se pitää vatsan kunnossa, sisältää lähinnä kuitua ja terveellisiä rasvahappoja. 2 rkl päivässä, esim. jugurtin sekaan.

Vierailija
16/21 |
18.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähes päivittäin, ja BMI alle 19. Ihmiset on erilaisia. ja kun oon alkanut laskeen, niin vaikka syönkin herkkuja niin ei päivän kokonaiskalorimääräksi tule enempää kuin jotain 1300kcal. Ja liikun paljon. Ehkä se johtuu sittä sitten, mene ja tiedä... :)

Vierailija
17/21 |
18.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos jättää leivät pois. Se pitää vatsan kunnossa, sisältää lähinnä kuitua ja terveellisiä rasvahappoja. 2 rkl päivässä, esim. jugurtin sekaan.

T. nro 17, joka jätti leivän ym. viljan pois.

Vierailija
18/21 |
18.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en voi kuvitallakaan syöväni kahta ruokaa päivässä, muuten paino nousee saman tien. Jos syön yhden ruoan päivässä, en syö sen lisäksi juurikaan muuta..ehkä pari hedelmää. Tällä määrällä pysyn normaalipainossa.

Ap; jätä syömättä jotain päivän aterioista, ehkä sitten alkaa tippumaan!

Vierailija
19/21 |
18.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

www.kalorilaskuri.fi

Sinne kun merkkaat heti aamusta kaiken mitä aiot syödä ja mihin aikaan niin helpottaa paljon.

Tsemppiä!

Vierailija
20/21 |
18.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön aamulla kananmunan tai kaksi öljyssä paistettuna tai keitettynä. Lisäksi kovaa juustoa muutama siivu ja pari siivua salamia. Puolikkaan paprikan ja palan kurkkua tai 5 kirsikkatomaattia. Maitokahvin (puolet ja puolet)

Aamupäivällä 2dl tuoremehua.

Lounaalla esim eilen kreikkalaisen salaatin (jäävuorisalaattia, sipulia, tomaattia, kurkkua, paprikaa, fetaa, fetan öljykastiketta) ja 4 lihapullaa, lisukkeena puolukkahilloa. Tai ison lautasellisen keitettyjä/höyrytettyjä kasviksia. Rakastan kasviksia ja makuaistini on tosi mieto, joten en muuta kaipaa.

Iltapäivällä jugurtti.

Illalla ei yleensä ole nälkä, jos on, syön pussikeiton tai vaikkapa uunikalaa ja vihreitä papuja.

Mitä teen väärin???

Mulla kans BMI vähän yli 25, paino 78, pituus 175.

Ai niin ja liikunnat: 2 kertaa viikossa kävely 40min, kerran viikossa uinti 40min.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi