MITÄ MIELTÄ ootte näistä tosi erkoisista nimistä??
Nämä on saman perheen lapsia:
-Liila-Iiris Mailiina
-Rallamaija Neilikka
-Mirumaru Ailiina Mansikka
-Nerilla Nea Kattiina
-Neo Roni Mustikka
-Jyly Monse Rokki
Kommentit (53)
ai se olikin kukka, joka oli liftaillut pikkumiehen kanssa! noh, eipä sinänsä yllätys. ;)
t. hevostalli.netin vakilukija
ai se olikin kukka, joka oli liftaillut pikkumiehen kanssa! noh, eipä sinänsä yllätys. ;) t. hevostalli.netin vakilukija
hetkeen lukenu ht.nettiä. Siellä on ollu n. miljoona topicia aiheesta :)
muut on typeriä.. siis minun mielestäni :)
Neo kuulostaa ihan hyvältä tuohon Damieniin verrattuna!
Itse en olisi kovin iloinen, jos vanhempani olisivat antaneet minulle nimen, jolla joutuu varmasti koulukiusatuksi.
Onnittelen. Appelsiini soi terveeltä mutta Sitruuna, Banani, Mango, ym etelän hetelmä! Pistää vähän miettimään ovatko Kanarian matkojen tuliaisia ;)
sanoo Taatto.
siis niin maan hauskoja nimiä ja täällä nää ryppyotsaiset "matit ja maijat" nyrpistää nenäänsä, niin kovin suomalaista!! on sitä visiinkin maailmassa muitakin murheita kuin naapurin lasten nimet!!!? Olette te kovin tiukkapipoista ja ryppyotsaista sukupolvea, pikkusen pilkettä mieleen ;)
Ap, kerro mulle että tää ei oo totta... Voi lapsiparkoja! :(
Mirumaru... Huh!
Kaikki aivan hirveitä nimiä!
Yks noista lapsissta oli tänään pikaisesti telkussakin ja siinä sanottiin sukunimee myöten lapsen nimi.
AP
Nämä on saman perheen lapsia:
-Liila-Iiris Mailiina
-Rallamaija Neilikka
-Mirumaru Ailiina Mansikka
-Nerilla Nea Kattiina
-Neo Roni Mustikka
-Jyly Monse Rokki
Erikoisia nimiä, mutta mitä sitten? Miksi et kauhistele esim. sitä, että liian moni lapsi näkee nälkää? Ihme pullamössöjä me suomalaiset nykyään. Murehditaan nimiä, siis nimiä. Mieti nyt itsekin.
Onko mulla jäänyt jotain huomaamatta?
Murehditaan??? Kuka murehtii?
Miksei näitä saa ottaa esimerkiksi onhan tääl muitakin esimerkkejä ja vähntään yhtä tyhmiä kysymyksiä jokapäivä. Huoh mikä nipo taas yöllä hereillä.
Onko mulla jäänyt jotain huomaamatta?
Murehditaan??? Kuka murehtii?
Miksei näitä saa ottaa esimerkiksi onhan tääl muitakin esimerkkejä ja vähntään yhtä tyhmiä kysymyksiä jokapäivä. Huoh mikä nipo taas yöllä hereillä.
Kauhistelua ja nimillä mässäilyäpä hyvinkin, luepa koko viestiketju läpi mikäli et ole jo nukahtanut. Tärkeämpiäkin asioita elämässä ja maailmassa löytyy, se ei tee minusta nipoa. Ehkäpä olen vain laaja-alaisesti koko maailmaa ja sen menoa pohtiva tyyppi. Ei nimi miestä pahenna, ellei mies nimeä. Hyvää yötä!
mieleen että vanhemmat on jotain hippejä asutaan vanhassa maalaistalossa luomuviljellään ja kuljetaan eko-pellavavaatteeissa. homeopatia ja muu hulabaloo on pop.
Mun mielestä noissa nimissä näkyy asenne - asenne siihen, että elämää ei pidä ottaa liian vakavasti! Vaan pitää olla pilkettä silmäkulmassa. Uskoisin, että tuossa perheessä on lasten hyvä elää,ei ryppyotsaista porukkaa, asiaa sen enempää tuntematta! Itse haluaisin oppia tuollaista asennetta, mä olen monissa asioissa liian nipo...
Neo Roni Mustikka vaan saa hämilleen. Mustikka kuulostaa tytön nimelle.
Mun mielestä noissa nimissä näkyy asenne - asenne siihen, että elämää ei pidä ottaa liian vakavasti! Vaan pitää olla pilkettä silmäkulmassa. Uskoisin, että tuossa perheessä on lasten hyvä elää,ei ryppyotsaista porukkaa, asiaa sen enempää tuntematta! Itse haluaisin oppia tuollaista asennetta, mä olen monissa asioissa liian nipo...
Hauskoja nimiä minustakin!
Kaksi ekaa on ihan kivoja. Varsinkin Rallamaija nostaa hymyn huulille. Mirumaru ja Nerilla ovat vähän siinä rajoilla. Varsinkin Mirumaru tuntui aluksi epätodelliselta, mutta kun sitä makusteli, siihenkin alkoi tottua. Se on ehkä eniten lorumainen, ei vakavastiotettava.
Neo on aika neutraali. Yllättävän neutraali tuohon porukkaan. Mutta tuo Jyly, voi ei, tulee niin negatiivinen kuva lapsesta. Toivottavasti ei ole sellainen...
Kattiina on oikeastaan tosi hauska nimi. Ainoat jotka iskee ei-voi-olla-totta mielen on toi Jyly ja Monse.
Nimet sinänsä ei ole kamalia tai karmeita.
oli se nainen, joka riitaantui niin aikuisten lastensa kanssa, että lähti vauvan kanssa bussista ja ryhtyi liftaamaan ja loppu on historiaa. Mun mielestä noi on lemmikkieläinten nimiä, mutta ei se ole multa pois jos joku sellaisia lapsilleen antaa.