Kuninkaalliset häät 2015: Carl Philp ja Sofia <3<3<3
Kommentit (1272)
Onko toi yksi juontajista suomenruotsalainen?
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 01:05"]
Vieläkö Madde näkyy kuvissa?
[/quote]
samaa katselen... vai lähtikö jo synnärille...
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 17:52"]
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 17:51"]
Voi hitto, luulin että Sofia olisi ymmärtänyt poistattaa tuon hirveän tatuoinnin tai ainakin peittää sen puvulla.
[/quote]
Ehkäpä hän itse pitää tatuoinnistaan.
[/quote]
Miksi peittää ja olla jotain muuta kuin on?
Ihana Sofia joka on taistellut rakkautensa puolesta!
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 01:06"]
Musta jäbä mussutti suu auki kakkua kävellessään. Jätte fint.
[/quote]
Ja toinen käytöstavaton kulkee luuri korvallaan. Mereen!
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 17:54"]Persoonallinen Sofia, ensin plagioi kihlajaispuvun Katelta ja jatkoksi vielä melkein identtinen hääpukukin. Nyt olisi ollut tilaisuus erottua massasta ja loistaa, mutta mitäpäs pikku tyllerö sellaisesta tietäisi...
[/quote]
Oletpa sinä Katkera. Toisekseen tuo pukutyyli on muotia tällä hetkellä eli se siitä matkimisesta.
Ihana Sofia. Kaunein kuninkaallinen morsian ehdottomasti. VictoriallA joku murhe selvästi
Häiritsi kun chris Martin on tehnyt tuon fix you biisin gwynethille kun gwynethin isä kuoli. Sitä taustaa vasten hassu valinta vaikka biisi onkin hyvä.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 17:54"]Persoonallinen Sofia, ensin plagioi kihlajaispuvun Katelta ja jatkoksi vielä melkein identtinen hääpukukin. Nyt olisi ollut tilaisuus erottua massasta ja loistaa, mutta mitäpäs pikku tyllerö sellaisesta tietäisi...
[/quote]
Mä luulen että sofian ei tarvitse matki ketään. Hänellä on "munaa"olla sellainen kuin itse on.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 17:49"]
Kummallinen tuo yksi vihreä lehti tuolla Sofian tukassa :)
[/quote]
Hovin perinne, Victorialla ja Madeleinella oli myös aikoinan myrtin (tms., en muista kasvin nimeä tähän hätään) oksa kampauksessa.
Estellellä on jännän väriset hiukset. Daniel piti nätisti Eleonoraa sylissä, Chrisu oli somasti lapsensa kanssa.
Jesus tota Victoriaa... Näyttää nin happamalta ja kiukkuiselta, että melkein voi kuvitella sen käyvän kohta Sofien kimppuun.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 17:52"]
Eikö Ruotsissa ole mitään häälauluja
[/quote]
Kansanmusiikissa on mutta niissä sanoitus on monesti liian roisi kirkkoon.
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 01:08"]
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 00:48"]
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 00:46"]
Eikö tuota kakkua ole tapana antaa eka lusikallinen puolisolle?
[/quote]
Syöttikö Victoria kakkua Danielille omissa häissä?
Samaa odotin! Morsmaikun toimissa paistaa jotenkin itsekkyys ihan kaikessa.
[/quote]
[/quote] Kyllä mun mielestä. Toki sen voi tarkistaa jostain varmuudeksi. :)
Tää saitti on rahvaan ainoo huvitus;P
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 01:08"]
Onko toi yksi juontajista suomenruotsalainen?
[/quote]
Ruotsin-suomenruotsalainen. Mark Levengood, ihanan aurinkoinen! :)
Jaksaapa tuo Estelle istua mahtavan nätisti paikallaan! Moni kolmevuotias kirmaisi jo tuossa vaiheessa ympäri kirkkoa.
Sofian puku istuu hänelle miljoona kertaa paremmin kuin Katen puku. Muutenkin Sofian tyyli ihanan raikas. Hiukset meikki täydelliset.
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 01:08"]Onko toi yksi juontajista suomenruotsalainen?
[/quote]
Tarkotatko tota Mark Levengoodia jonka ruotsi on ihan kauhean kuulosta? On puolisuomalainen.
Madde ja Chris, -korjaan