Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Jahas, 3-vuotiaan vesselin ihannoima serkku sai sitten pojan hokemaan v-sanaa.
10.06.2009 |
Miten siitä pääsee eroon, poika on varsinainen jästipää, jäähyyn suhtautuu kuin vaahteramäen eemeli..
Kommentit (2)
Edellinen sana, johon ei kiinnitetty huomiota, "kakkapakka" =kakkapaska, oli suosioissa noin kolme kuukautta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
vesselisi otti sen käyttöön koska se oli "hyvä vitsi" serkun mielestä. Nyt kun serkku ei enää ole paikalla, etkä sinäkään reagoi vitsiin mitenkään, se unohtuu, kuten kaikki jutut.
Jos yrität sitä jotenkin kometamalla tai rankaisemalla pois karsia tai muuten kiinnität siihen huomiota, teet vain hallaa, sillä sillä tavoin jatkat "vitsiä"...