Kuinka kauan ja voimakkaasti olet surrut ihastuksesi perään? Siis EI rakkauden.
Jos olet tuntenut olleesi "vain" ihastunut mieheen / naiseen, kuinka helposti olet päässyt yli. Millainen eron hetki on ollut?
Kommentit (4)
Kuinka kauan sitä nyt voi surra miestä, jonka tapasi noin vuorokauden ajan.
Jos olette nähneet elokuvan Madison Countyn silloista (Streep ja Eastwood), niin siitä saa käsityksen millainen "romanssi" oli. Kesti todellakin vain n. 24 tuntia, mutta olemme pitäneet yhteyttä lähes 20 v. sen jälkeen. Vieläkin mailailemme ja kyselemme kuulumisia, puhumme vuorokaudestamme.
En meinannut toipua sitten millään. Nyt on enää vain hiukan haikea olo.
Mutta ihmistä voi rakastaa, vaikka 'mitään' ei välillä olisi ollutkaan, eli minulla on ihminen, joka on ollut nuoruudessa läheinen hyvä ystäväni, ja olin häneen ihastunut ja varmasti rakastunutkin, mutta en sitä hänelle koskaan paljastanut. Ehkä jos hän olisi minut torjunut, olisin asiasta päässyt nopeasti yli, mutta itse aloin seurustella toisen kanssa, ja menin naimisiin, mutta vuosia tämä vanha ihastus on ollut mielessä. Koska olimme silloin nuorena vuosia tosi läheisiä.
Yleensä on mennyt ohi 2-3 vuodessa.
Kuinka kauan sitä nyt voi surra miestä, jonka tapasi noin vuorokauden ajan.
Jos olette nähneet elokuvan Madison Countyn silloista (Streep ja Eastwood), niin siitä saa käsityksen millainen "romanssi" oli. Kesti todellakin vain n. 24 tuntia, mutta olemme pitäneet yhteyttä lähes 20 v. sen jälkeen. Vieläkin mailailemme ja kyselemme kuulumisia, puhumme vuorokaudestamme.
En meinannut toipua sitten millään. Nyt on enää vain hiukan haikea olo.