Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytätkö huumeita?

Vierailija
09.06.2009 |

Kommentit (89)

Vierailija
1/89 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se on laitonta-valitettavasti.En halua ottaa riskiä,että lapset otettaisiin pois.Meillä kun ei edes juoda humalahakuisesti ja jos toinen ottaa niin toinen ei, että on aina lapsilla toinen joka on ihan vesiselvä.

Itse kannattaisin kannabiksen laillistamista ihan jo lääkkeeksikin,olen kokeillut ja toimii paremmin kuin nää lääkkeet mitä nyt joudun ottamaan...

vastaaja nro 4

Vierailija
2/89 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä (toivottavasti pian) tulevaa aikaa odottaen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/89 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei ole koskaan kaupiteltu.

Vierailija
4/89 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Tutkimus+Kannabiksen+k%C3%A4ytt%C3%B…

Itse hyväksyn potilaiden (terminaali, syöpä, neuropatia jne.) lääkekäytön, mutten ole itse valmis ottamaan pienintäkään riskiä aivojeni kanssa.

Vierailija
5/89 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tekisi mieli hieman pössäytellä jälleen marihuanaa, koska se on oikeasti mukavaa ja vaaratonta, eikä oikein edes mikään kummallinen huume, mutta pelkurimaisesti olen säästänyt tämän ulkomaille, missä se on laillista rangaistuksen pelossa.

Vierailija
6/89 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...siis rangaistuksen pelossa olen säästänyt pössyttelyn ulkomaille, missä se on laillista.

Vierailija
7/89 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämä on parasta huumetta,mutta ruohoa voisi taas pössytellä...Vaan kun on nyt noita muksuja niin ei kehtaa.Lopettiin tupakointikin kun muksut syntyivät.

Ite syön sen verran tuhteja lääkkeitä,että pää on sekaisin joskus niistä- ne riittää mulle...

Vierailija
8/89 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä lääkkeitä 4 syöt?

Vierailija
9/89 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
10/89 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannabis ei ole huume verrattuna muihin aineisiin, kuten viinaan, jolla pään totaalista sekoittamista pidetään normaalina tässä kaksinaismoralismin maassa. Nykyään polttelen vain ulkomailla, jossa se on laillista, tai ei ole rangaistavaa koska iso osa väestöstä polttaa välillä, mutta kun lapset muuttavat omilleen, voin poltella taas tötsyt kun huvittaa:) Siinä vaiheessa lähden myös hamppumarssille, jossa nykyäänkin on jo valtavasti marssijoita, lapsiperheistä akateemisiin ihmisiin.

Muutoksen on tultava, ja jonakin päivänä se tulee. Nyt jo korkeat päättäjät vaativat mm. lääkekäytön laillistamista muillekin kuin sille yhdelle, jolle KKO antoi luvan käyttää cannabista lääkkeenä.

Vierailija
11/89 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jokaisen huumehörhön (käyttäjät,jakajat edes kerran kokeilleet) voipi minun puolesta lastata yhteen laivaan ja upottaa keskelle merta...

Vierailija
12/89 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jokaisen huumehörhön (käyttäjät,jakajat edes kerran kokeilleet) voipi minun puolesta lastata yhteen laivaan ja upottaa keskelle merta...

Jos kerran kokeilleetkin upottaisit. Ja mitä sä nyt tässä tapauksessa tarkotat huumeilla? Kaikkea keskushermostoon vaikuttavaa? Heippa sitten kahvinjuojat, kipulääkkeitä syövät ja tupakoitsijat, teidät tullaan hakemaan ja lastataan siihen laivaan:))

Ja varsinaiseen kysymykseen: silloin tällöin pössytellään. Nykyisin tosi harvoin, kun on noita lapsukaisia.

Vierailija
13/89 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

i] Jos kerran kokeilleetkin upottaisit. Ja mitä sä nyt tässä tapauksessa tarkotat huumeilla? Kaikkea keskushermostoon vaikuttavaa? Heippa sitten kahvinjuojat, kipulääkkeitä syövät ja tupakoitsijat, teidät tullaan hakemaan ja lastataan siihen laivaan:)) Ja varsinaiseen kysymykseen: silloin tällöin pössytellään. Nykyisin tosi harvoin, kun on noita lapsukaisia.

[/quote]

ja edelleen olen tätä mieltä vaikka siellä laivassa olisi jopa oma veljeni, sinne vaan!

Vierailija
14/89 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sitä pössyteltävää? Mulle ei ainakaan oo kukaan koskaan tullut kauppaamaan, ja ihan Turussa asun...

Vierailija
15/89 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ilman aamukahvia en vaan pääse liikkeelle. Vahvempaa tavaraa en ole kokeillut enkä kokeile (no joo särkylääkettä joudun joskus ottamaan migreeniin).

Vierailija
16/89 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kaikki jotka edes kokeilleet laitettais laivaan ja upotettais keskelle merta...

Vierailija
17/89 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ei ole huumeita kokeillut eikä kokeile!

Eiköhän niitä hörhöjä pössyttelijöitä löydy tuolta maailmalta ihan meidänkin tarpeet täyttämään!

Vierailija
18/89 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

katuojassa, asioi itukaupassa, pidä reggaehattua ja äänestä vihreitä.

Oikein käytettynä kannabis on vaarattomampaa kuin alkoholi. Liikakäyttö on yhtä vaarallista, tosin alkoholiin kuolee varmasti tuhatkertainen määrä ihmisiä. En itse asiassa ole kuullut kenestäkään kannabiksen väärinkäyttöön menehtyneestä.

Vierailija
19/89 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: 12, jonka kysymys on edelleen vastausta vailla. Kovasti sitä kehut , mutta jos se kerran niin hyvää on, niin kerro nyt ihmeessä, miten sitä hankit! Vai eikö kantti kestäkään?

Vierailija
20/89 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskin kukaan tavis kuitenkaan ihan randomilla niitä ostaa katukaupustelijalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan