Lue keskustelun säännöt.
Linnanmäki, pysäköinti..
08.06.2009 |
ollaan viikonloppuna menossa Linnanmäelle. Mihin kannattaisi yrittää pysäköidä auto? Onko parkkihalleja? Mahtuuko katujen varsille viikonloppuisin? Vinkeistä kiitollinen sisko periferiasta..
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla