Kuinka monta hampurilaista tai hampurilaisateriaa lapsesi on syönyt viimeisten kahden viikon aikana?
Kommentit (77)
kuten aina.
Eri ikäisiä lapsia meillä, isoimmat koulussa.
joopa joo, mua ihan aikuisten oikeesti naurattaa nää teijän jutut!!!! O ateriaa, my ass!!!!
Kateellinen olet, koska itselläsi lapset on totutettu roskaruokaan - tottakai, koska vanhemmatkin niitä vetävät päivät pitkät! En ymmärrä, miksi minun pitäisi mennä Heseen tai Mäkkriin ihan vaan menemisen ilosta, kun en itse voi sietää niiden ruokia! Opetan mieluummin lapseni syömään thaimaalaista, intialaista, japanilaista ja välimerellistä ruokaa kuin jenkki-roska-moskaa, johon he varmasti pääsevät kouluaikana kavereineen ihan riittävästi tutustumaan. Miksi on niin vaikea uskoa, että mäkkäri ei kuulu kaikkien perheiden vakiovierailukohteisiin?
roskaruokaan, jos siellä käy muutaman kerran vuodessa? Ja se, että sinä et pidä niistä sapuskoista ei tarkoita sitä, etteikö lapsesi voisi pitää ja joskus jopa syödä niitä. Tuollainen ehdottomuus on outoa, saatko siitä jotain itsetuntoa kohottavaa tunnetta vai miksi olet niin ehdoton?
5-vuotias on elämässään syönyt kaksi kertaa hampurilaisen ja kolmevuotias kerran. 5-vuotias kävi hampurilaisella kerhon retkellä, ja kolmevuotias tuli siitä niin kateelliseksi, että menimme sitten koko perheellä hampurilaiselle.
Itse muuten olen yli kolmenkymmenen ja olen koko elämässäni syönyt alle kymmenen hampurilaista. Enkä ole mikään terveysruokafriikki, tykkään vain oikeasta ruoasta enemmän kuin hampurilaisista.
Ikää 11 ja 4. Isompi on varmaan pari hampurilaista syönyt tänä vuonna, pienempi ei koskaan.
Kaksi viikkoa on vaan kovin lyhyt aika. Kyllä meidän nuori varmaan ainakin pari kertaa vuodessa hampurilaisen syö, mutta tavallisesti hän valitsee täytetyn leivän Subista tai käy pizzalla kavereiden kanssa. Hampit nyt vaan eivät ole maailman parasta gourmet-ruokaa, niin miksi niitä pitäisi syödä? Käymme nuoren kanssa ihan oikeassa ruokaravintolassa melkein joka viikko, joten hän on tottunut myös muunlaiseen ruokaan kodin ulkopuolellakin.
ja soi pari juustohampparia =)
Muut eivät ole syöneet, tytöt 3v ja 6kk
poika 2v ei suostu syömään hampurilaisia, tosin itse tehtyjä ei olla tarjottukaan.
On kyllä saanut hampparia, mut siit on jo kuukausi. Kävi mäkkärissä isänsä kaa. Lapsi 3v.
ei ole koskaan syönnyt eikä lähitulevaisuudessa syökään. Ikää lapsella 1,5v meillä käydään syömässä sitte ihan kunnolla jos ulos tarttee mennä syömään
Siitä harvinainen viikko takana, että käydään uimakoulussa joka päivä ja pyöräillään sinne n. 3km ja lapsilla nälkä tulomatkalla, joten pari kertaa käytiin mäkissä. Muuten käydään tosi harvoin.
12-vuotias on syönyt kuulemma 6 hampurilaisateriaa viikon aikana, kahden viikon aikana ehkä 8. 6-vuotias on syönyt yhden aterian ja kolme hampurilaista, 17-vuotiaasta ei hajuakaan eikä myöskään 15-vuotiaasta, joka on matkoilla. Ja aikuisesta pojasta en tiedä. Kyllä sillekin hampurilaset ja hampurilaisateriat maistuu niin kuin minullekin.
Lapset 6 v, 3 v ja 7 viikkoa. 6 v tykkää mäkistä kovasti, 3 v:lle ihan yksi lysti, missä syödään.
Käydään joskus, kun ollaan jossain shoppailemassa tai laiskottaa, eli noin kerran kuussa. Mies ja minä ei oikein mäkin ruuista välitetä, mielummin otan vaikka pizzaa tai kiinalaista, jos pikaruokaa on syötävä.
Pari haukkasuu ottaa 4 hampurilaisesta n. kerran kahdessa viikossa. Ranskikisia en yleensä anna lapsille, vaan salaattia ja sitä kidius jugurttia.
Itsekään en syö ranskalaisia mutta välipalaksi hampurilaisen n. kerta viikkoon.
Ja kyllä olen ihan hoikka ja ihan yliterveitä ollaan.
2 vanhempaa eivät yhtään.
Käytiin pienimmän kanssa kahdestaan uimassa ja sen jälkeen syömässä.
Oiomme hampurilaisilla arkea n. kerran kuussa keskimäärin.
kun oltiin reissussa viime viikolla. Sai valita mitä halusi juhlan kunniaksi. Lapsi on neljä.
ei mulla ainakaan ole edes varaa ruokkia noita hese- tai mäkkäriruuilla :o