Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eri vieraat häiden viralliseen puoleen ja jatkoille? Onnistuuko?

Vierailija
08.06.2009 |

Mietittiin tällasta järjestelyä, kuulostaako oudolta.

Eli lähipiirin max 35 henkilöä saaristoristeilylle, laivalla ruokailu, tanssia ja ehkä vihkiminenkin. Täältä ilta jatkuisi kellariin, jonka voi varata ilman tarjoilua ja siellä jatkot.

Voiko tehdä niin, että kutsuu tuonne alkujuhlaan vain lähimmät ja sitten jatkoille enemmän kavereita yms. Tuleeko ihmiset vain jatkoille vai jäävätkö sitten tulematta? Pahin skenaario on, että olaan varattu iltapalaa ja juomaa ja tila ja sit ollaan paikalla kahdestaan. Täällä kellarissa esiintyisi kavereiden rock bändi ja muuten musaa soittelisi tuttu DJ. Jatkot alkaisi siinä 19.00 ja muuten koko tilaisuus about 14.

Onko joku toiminut näin? Miten sujui? Tuliko jatkoille ketään? Miten kutsu muotoiltiin? Huoh kun on vaikeeta :)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneväthän monet vaikka maistraatissa naimisiin parin todistajan läsnäollessa ja myöhemmin juhlivat jollain kokoonpanolla. Itse en "kieltäisi" ketään jatkoille tulemasta. Siis en esittäisi kutsua tietylle porukalle vain siihen viralliseen osuuteen ja toiselle porukalle sinne jatkoille, vaan niin, että sinne jatkoille juhlimaan tulisi sitten vaan lisää porukkaa niiden lisäksi, jotka tuon virallisen osuuden jälkeen haluavat jäädä vielä juhlimaan. Tekisin kaksi erillistä kutsua. Toisen perinteisen hääkutsun malliin ja kavereille yms. jatkoille tulijoille jotenkin, että "Tervetuloa juhlistamaan sitä, että sanoimme "tahdon"...." Ja ehdottomasti pyydätte kutsuun vastausta, jottei tuo pahin skenaarionne toteudu. ;)

Vierailija
2/4 |
08.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku ihmettelee järjestelyä ts. kutsutaan jatkoille mutta ei vihkimiseen, niin ihan rehellisesti voi kertoa, että toivoisitte heidän tulevan juhlimaan kanssanne, mutta valitettavasti vihkipaikalle ei kaikki mahdu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli vihkiminen perjantaina ja ruokailu sen jälkeen. Tähän tilaisuuteen oli kutsuttu lähisuku ja pari läheisintä ystävää. Lauantaina oltiin varattu iso tila, ruokatarjoilut ja bändi. Sinne kutsuttiin kaikki kaverit ja kumminkaimat ja myös lähisuku, jotka siis olivat juhlimassa perjantaina.

Kukaan ei hämmästellyt järjestelyä ja itse asiassa lauantain bileet olivat enemmän bileet kuin hääjuhla, joten tietynlainen pönäkkyys jäi pois ja oli rento tunnelma.

Vierailija
4/4 |
08.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä venekyytiin olis mahtunut kaikki. Juhlat sit maissa ja kyllä mun käsittääkseni suurin osa kutsutuista tuli sinne. Siellä sit näytettiin screeniltä itse h-hetket vihkimisestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä