Miten kukaan pitää Sinnemäestä??
Häntä tuossa haastatellaan, enkä voi ymmärtää hänen olevan pj tai yleensäkään ihmisten suosikki.
Muistan, kun hänet puolivahingossa äänestettiin eduskuntaan, niin se oli ihan pihalla. Kaikkeen, mitä kysyttiin, se vastas "en mä tiedä". Oli tosi uskottava. Ja nyt hän on ärsyttävä.
Kommentit (13)
Kankea tosikko. Missä Sinnemäki on ollut töissä? Kansanedustajuuskin on luottamustoimi, ei työpaikka.
eduskunnassa oikein tekee. Miksi se on päästetty sinne? Mutta kai tuollaiset hapannaamat aina pääsee...
Miksi se on päästetty sinne? Mutta kai tuollaiset hapannaamat aina pääsee...
Jos se pääsyvaatimus olis niin yksinkertainen, niin kansanedustajia pitäisi olla vähintään miljoona. Uskoisin että ennemmin on kysymys tunnettuuden hyväksikäyttämisestä silloin Ultra Bra -aikoihin.
Mä olen optimisti, toivon sen saavan vauhtia Vihtreisiin. Cronbergin aikanahan ne oli Kokoomuksen apupuolue hallituksessa. Mihinkään puolueesen ei riitä esim Heidi Hautalan tasoisia poliitikkoja kovinkaan montaa.
Mutta niinkuin joku puheentutkija Hesarissa totesi, Sinnemäen pitäisi mennä puhekoulutukseen. Sen ääni on jotenkin ihan väärässä paikassa ja ilmaisu todella jäykkää. Vie keskittymistä siltä mitä se sanoo.
Juu, kyllä on ulosannissa parannettavaa.
Hän on samanlainen eduskuntaan vahingossa valittu tyhjänpuhuja.
henkilömuotokuvassa jonka olen lukenut (taisi olla SK, siinä käsitellään muitakin kuin vaatekaappia ja rakkauselämää) muut poliitikot nimenomaan kehuivat sitä, miten ylivertaisen lojaali Anni on hallitusyhteistyölle.
Joten se apupuoluerooli vain syvenee tästä. Tämä on muuten myös syy, miksi olen päättänyt, että en enää äänestä vihreitä.
Mä olen optimisti, toivon sen saavan vauhtia Vihtreisiin. Cronbergin aikanahan ne oli Kokoomuksen apupuolue hallituksessa. Mihinkään puolueesen ei riitä esim Heidi Hautalan tasoisia poliitikkoja kovinkaan montaa.
jonka haastatteluja katsellessa joutuu pelkäämään että kohta se romahtaa tai saa itkupotkuraivarit :D
ja esiintynyt suhteellisen asiallisesti, En minäkään hänestä PIDÄ, mutta se ei ole mikään pääkriteeri sille, onko hän hyvä puheenjohtaja tai kansanedustaja. Hän hoitaa hommansa aika hyvin (No rehellisesti sanottuna, Kronbergin ja Soininvaaran jälkeen ei ole kovin vaikeaa hoitaa homma paremmin!)
Asiantuntijuus on aina hankittava ominaisuus. Sinnemäki näyttää hankkineen sen ja se riittää minulle. Ei minun tarvitse pitää hänestä. Vähän vähemmän Helsinki-keskeinen hän saisi olla, utta nämähän eivät olleet mitkään asuntokaavoitus-vaalit vaan enemmänkin ilmastovaalit, joten eipä sen paikka kai tässä yhteydessä ollutkaan.
Opeteltua poliitikkoimagoa ylläpitävä, täysi pelle. Olen ollut tosi epäluuloinen puoluetoimintaa kohtaan ylipäätään, mutta pari vuotta vihreät tuntui jotensakin kelvolliselta vaihtoehdolta - ja sitten AINUT puheenjohtajaehdokas oli nyt tuo toope... kiinnostus siihenkin puolueeseen sai kovan kolauksen.
Se jargon ja ne klisheet, mitä hän puhuvat, ovat sellaista peenpuhumista, ettei ole tosikaan.
ap
kuunnella häntä, kun puhe on niin kankeaa ja vaikeaa.
sanoo "niinku" joka väliin?
Saattaahan siellä asiaa olla - en ole pitkään aikaan kuunnellut - mutta ulosanti huono.