Haukkukaa elätiksi vasta sen jälkeen kun elätte itse täydellisesti ilman mitään kelan tukia
Mä en kuule ole laiskuuttani itselleni eläkettä hankkinut ja ihan omalta tililtä laskuni maksan
😱🍗🚀🍻🔪💥🍆🍺📣🎊🌇🌴😻💟🐽🍙📢🌄🌈😍🎄🎉🍑🍼🎅🌅💋🌵🌚🔥🍇🌋💐
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Turpa kiinni jo.
Pidä itse turpasi kiinni elätti
Jos mulla ei ole oikeutta elää niin ei silloin ole sullakaan
Paskaa se sinunkin perseestä tulee ja tuskinpa se sinäkään täysin ilman kelan tukia elelet
😱🍗🚀🍻🔪💥🍆🍺📣🎊🌇🌴😻💟🐽🍙📢🌄🌈😍🎄🎉🍑🍼🎅🌅💋🌵🌚🔥🍇🌋💐
Pera55 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turpa kiinni jo.
Pidä itse turpasi kiinni elätti
Jos mulla ei ole oikeutta elää niin ei silloin ole sullakaan
Paskaa se sinunkin perseestä tulee ja tuskinpa se sinäkään täysin ilman kelan tukia elelet
Mene töihin! PUMMI!
Vierailija kirjoitti:
Palstavajakin aloitus
Tuskin se sinäkään kehitysvammainen ilman kelan tukia hengissä pysyisit
Vai tarvitko hengissä pysymiseen hengityskonetta?
😱🍗🚀🍻🔪💥🍆🍺📣🎊🌇🌴😻💟🐽🍙📢🌄🌈😍🎄🎉🍑🍼🎅🌅💋🌵🌚🔥🍇🌋💐
Pera55 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstavajakin aloitus
Tuskin se sinäkään kehitysvammainen ilman kelan tukia hengissä pysyisit
Vai tarvitko hengissä pysymiseen hengityskonetta?
TÖIHIN SIITÄ SAATANA VAI PITÄÄKÖ LÄSKIPERSEELLE POTKIA ENEMMÄNKIN VAUHTIA VAI MILLOIN HALLITUKSEN KANNUSTIMET JO TEPSISIVÄT
Vierailija kirjoitti:
Pera55 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turpa kiinni jo.
Pidä itse turpasi kiinni elätti
Jos mulla ei ole oikeutta elää niin ei silloin ole sullakaan
Paskaa se sinunkin perseestä tulee ja tuskinpa se sinäkään täysin ilman kelan tukia elelet
Mene töihin! PUMMI!
Kävikö sulla sisäsiittoinen mielessä että eläkkeellä oleva ei välttämättä voi mennä töihin
Siihen kato on yleensä syyt
Vähän yritystä noihin sun juttuihin ens kerralla
Selvitä vaikka ensi kerralla kun yrität solvata mua että mitä eläke tarkoittaa
😱🍗🚀🍻🔪💥🍆🍺📣🎊🌇🌴😻💟🐽🍙📢🌄🌈😍🎄🎉🍑🍼🎅🌅💋🌵🌚🔥🍇🌋💐
Sairaalloinen ylipainoko ei ole itseaiheutettua?
Miksi te kerta toisensa jälkeen palkitsette tämän tollopöljäkkeen kommentoimalla yhtään mitään ja mahdollistatte tuon päättömän riekkumisen palstalla häiriköimässä? Ilmiantakaa, kommentoimatta. Lähettäkää Sanomalle palautetta palstahäiriköinnistään ym.
Pera55 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pera55 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turpa kiinni jo.
Pidä itse turpasi kiinni elätti
Jos mulla ei ole oikeutta elää niin ei silloin ole sullakaan
Paskaa se sinunkin perseestä tulee ja tuskinpa se sinäkään täysin ilman kelan tukia elelet
Mene töihin! PUMMI!
Kävikö sulla sisäsiittoinen mielessä että eläkkeellä oleva ei välttämättä voi mennä töihin
Siihen kato on yleensä syyt
Vähän yritystä noihin sun juttuihin ens kerralla
Selvitä vaikka ensi kerralla kun yrität solvata mua että mitä eläke tarkoittaa
MENE TÖIHIN HAMPUUSI
Vierailija kirjoitti:
Pera55 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstavajakin aloitus
Tuskin se sinäkään kehitysvammainen ilman kelan tukia hengissä pysyisit
Vai tarvitko hengissä pysymiseen hengityskonetta?
TÖIHIN SIITÄ SAATANA VAI PITÄÄKÖ LÄSKIPERSEELLE POTKIA ENEMMÄNKIN VAUHTIA VAI MILLOIN HALLITUKSEN KANNUSTIMET JO TEPSISIVÄT
Tiedätkö mitä eläkkeellä olo tarkoittaa?
Sitä ettei voi mennä töihin
😱🍗🚀🍻🔪💥🍆🍺📣🎊🌇🌴😻💟🐽🍙📢🌄🌈😍🎄🎉🍑🍼🎅🌅💋🌵🌚🔥🍇🌋💐
Pera55 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pera55 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstavajakin aloitus
Tuskin se sinäkään kehitysvammainen ilman kelan tukia hengissä pysyisit
Vai tarvitko hengissä pysymiseen hengityskonetta?
TÖIHIN SIITÄ SAATANA VAI PITÄÄKÖ LÄSKIPERSEELLE POTKIA ENEMMÄNKIN VAUHTIA VAI MILLOIN HALLITUKSEN KANNUSTIMET JO TEPSISIVÄT
Tiedätkö mitä eläkkeellä olo tarkoittaa?
Sitä ettei voi mennä töihin
mene töihin
Omalta tililtä mutta muiden rahoilla.
Pera55 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turpa kiinni jo.
Pidä itse turpasi kiinni elätti
Jos mulla ei ole oikeutta elää niin ei silloin ole sullakaan
Paskaa se sinunkin perseestä tulee ja tuskinpa se sinäkään täysin ilman kelan tukia elelet
Satunpa elämään. Jos käy töissä, ei ole aikaa postailla vammaisia aloituksia vauvapalstalle minuutin välein. Ja tiedoksesi: olisi jo aika kunnioittaa veronmaksajia siitä, että saat allle nelikymppisenä elää tekemättä yhtään mitään muuta kuin postailla vamma-aloituksiasi ja tekemällä jotain saataanan koruja idoleillesi kuin joku teinityttö. Nyt pakkaa kamppeesi ja katoa tältä palstalta tai kova kohtalo iskee!
Palstavajakin aloitus