Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haukkukaa elätiksi vasta sen jälkeen kun elätte itse täydellisesti ilman mitään kelan tukia

22.06.2026 |

Mä en kuule ole laiskuuttani itselleni eläkettä hankkinut ja ihan omalta tililtä laskuni maksan

😱🍗🚀🍻🔪💥🍆🍺📣🎊🌇🌴😻💟🐽🍙📢🌄🌈😍🎄🎉🍑🍼🎅🌅💋🌵🌚🔥🍇🌋💐

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstavajakin aloitus

Vierailija
2/15 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turpa kiinni jo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/15 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turpa kiinni jo.

Pidä itse turpasi kiinni elätti

 

Jos mulla ei ole oikeutta elää niin ei silloin ole sullakaan

 

Paskaa se sinunkin perseestä tulee ja tuskinpa se sinäkään täysin ilman kelan tukia elelet

😱🍗🚀🍻🔪💥🍆🍺📣🎊🌇🌴😻💟🐽🍙📢🌄🌈😍🎄🎉🍑🍼🎅🌅💋🌵🌚🔥🍇🌋💐

Vierailija
4/15 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pera55 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turpa kiinni jo.

Pidä itse turpasi kiinni elätti

 

Jos mulla ei ole oikeutta elää niin ei silloin ole sullakaan

 

Paskaa se sinunkin perseestä tulee ja tuskinpa se sinäkään täysin ilman kelan tukia elelet

Mene töihin! PUMMI!

5/15 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstavajakin aloitus

Tuskin se sinäkään kehitysvammainen ilman kelan tukia hengissä pysyisit

 

Vai tarvitko hengissä pysymiseen hengityskonetta?

😱🍗🚀🍻🔪💥🍆🍺📣🎊🌇🌴😻💟🐽🍙📢🌄🌈😍🎄🎉🍑🍼🎅🌅💋🌵🌚🔥🍇🌋💐

Vierailija
6/15 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pera55 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstavajakin aloitus

Tuskin se sinäkään kehitysvammainen ilman kelan tukia hengissä pysyisit

 

Vai tarvitko hengissä pysymiseen hengityskonetta?

TÖIHIN SIITÄ SAATANA VAI PITÄÄKÖ LÄSKIPERSEELLE POTKIA ENEMMÄNKIN VAUHTIA VAI MILLOIN HALLITUKSEN KANNUSTIMET JO TEPSISIVÄT

Sisältö jatkuu mainoksen alla
7/15 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pera55 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turpa kiinni jo.

Pidä itse turpasi kiinni elätti

 

Jos mulla ei ole oikeutta elää niin ei silloin ole sullakaan

 

Paskaa se sinunkin perseestä tulee ja tuskinpa se sinäkään täysin ilman kelan tukia elelet

Mene töihin! PUMMI!

Kävikö sulla sisäsiittoinen mielessä että eläkkeellä oleva ei välttämättä voi mennä töihin

 

Siihen kato on yleensä syyt

 

Vähän yritystä noihin sun juttuihin ens kerralla

 

Selvitä vaikka ensi kerralla kun yrität solvata mua että mitä eläke tarkoittaa

😱🍗🚀🍻🔪💥🍆🍺📣🎊🌇🌴😻💟🐽🍙📢🌄🌈😍🎄🎉🍑🍼🎅🌅💋🌵🌚🔥🍇🌋💐

Vierailija
8/15 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaalloinen ylipainoko ei ole itseaiheutettua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/15 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te kerta toisensa jälkeen palkitsette tämän tollopöljäkkeen kommentoimalla yhtään mitään ja mahdollistatte tuon päättömän riekkumisen palstalla häiriköimässä? Ilmiantakaa, kommentoimatta. Lähettäkää Sanomalle palautetta palstahäiriköinnistään ym.

Vierailija
10/15 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pera55 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pera55 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turpa kiinni jo.

Pidä itse turpasi kiinni elätti

 

Jos mulla ei ole oikeutta elää niin ei silloin ole sullakaan

 

Paskaa se sinunkin perseestä tulee ja tuskinpa se sinäkään täysin ilman kelan tukia elelet

Mene töihin! PUMMI!

Kävikö sulla sisäsiittoinen mielessä että eläkkeellä oleva ei välttämättä voi mennä töihin

 

Siihen kato on yleensä syyt

 

Vähän yritystä noihin sun juttuihin ens kerralla

 

Selvitä vaikka ensi kerralla kun yrität solvata mua että mitä eläke tarkoittaa

MENE TÖIHIN HAMPUUSI

Sisältö jatkuu mainoksen alla
11/15 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pera55 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstavajakin aloitus

Tuskin se sinäkään kehitysvammainen ilman kelan tukia hengissä pysyisit

 

Vai tarvitko hengissä pysymiseen hengityskonetta?

TÖIHIN SIITÄ SAATANA VAI PITÄÄKÖ LÄSKIPERSEELLE POTKIA ENEMMÄNKIN VAUHTIA VAI MILLOIN HALLITUKSEN KANNUSTIMET JO TEPSISIVÄT

Tiedätkö mitä eläkkeellä olo tarkoittaa?

 

Sitä ettei voi mennä töihin

😱🍗🚀🍻🔪💥🍆🍺📣🎊🌇🌴😻💟🐽🍙📢🌄🌈😍🎄🎉🍑🍼🎅🌅💋🌵🌚🔥🍇🌋💐

Vierailija
12/15 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pera55 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pera55 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstavajakin aloitus

Tuskin se sinäkään kehitysvammainen ilman kelan tukia hengissä pysyisit

 

Vai tarvitko hengissä pysymiseen hengityskonetta?

TÖIHIN SIITÄ SAATANA VAI PITÄÄKÖ LÄSKIPERSEELLE POTKIA ENEMMÄNKIN VAUHTIA VAI MILLOIN HALLITUKSEN KANNUSTIMET JO TEPSISIVÄT

Tiedätkö mitä eläkkeellä olo tarkoittaa?

 

Sitä ettei voi mennä töihin

mene töihin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/15 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalta tililtä mutta muiden rahoilla.

Vierailija
14/15 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pera55 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turpa kiinni jo.

Pidä itse turpasi kiinni elätti

 

Jos mulla ei ole oikeutta elää niin ei silloin ole sullakaan

 

Paskaa se sinunkin perseestä tulee ja tuskinpa se sinäkään täysin ilman kelan tukia elelet

Satunpa elämään. Jos käy töissä, ei ole aikaa postailla vammaisia aloituksia vauvapalstalle minuutin välein. Ja tiedoksesi: olisi jo aika kunnioittaa veronmaksajia siitä, että saat allle nelikymppisenä elää tekemättä yhtään mitään muuta kuin postailla vamma-aloituksiasi ja tekemällä jotain saataanan koruja idoleillesi kuin joku teinityttö. Nyt pakkaa kamppeesi ja katoa tältä palstalta tai kova kohtalo iskee!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/15 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan haukkunut sinua. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä