Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis mitä??Äänestysprosentti 40,4%??

Vierailija
07.06.2009 |

Siis vain 40,4% suomalaisista on viitsinyt käydä äänestämässä??? Minusta sen pitäisi olla pakollista! Kummaa porukkaa...

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
07.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. N46

Vierailija
2/34 |
07.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi kaikki on kuitenkin valmiita russuttamaan seuraavat viis vuotta.

Mutta kun oishan se äänestäminen saattanut viedä kymmenenkin minuuttia aikaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
07.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olisin käynyt äänestämässä Soinia, pääshän se sinne ilman minun ääntäkin.

N42

Vierailija
4/34 |
07.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun sinä niin mitäs sitten?

Vierailija
5/34 |
07.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

äänestyslappuun piirretään pillun kuva!

Olen ollut äänioikeutettu 16 vuotta ja kertaakaan en ole äänestänyt.

Siis vain 40,4% suomalaisista on viitsinyt käydä äänestämässä??? Minusta sen pitäisi olla pakollista! Kummaa porukkaa...

Vierailija
6/34 |
07.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on yleensä kuitenkin ne vasemmistolaiset, jotka nukkuvat. Eli hyvä kun nukkuvat.

Vierailija
7/34 |
07.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi en äänestänyt. Palkka 7600+lisät, sitä ne kaikki vaan kiilto silmissä odottaa

Vierailija
8/34 |
07.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

äänestivät - sukulaiset, kaveri, naapurit...

Vierailija
9/34 |
07.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikää tosin vasta 25

Tarkoitus oli mennä, mut ei vaan sit huvittanu.

Ja ei kyl kiinnosta pätkääkään EU-vaalit.

Vierailija
10/34 |
07.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestämiseen pitäiskin olla joku äo-raja. Hyvä, että sä olet tajunnut olla äänestämättä.

Vierailija
11/34 |
07.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko huonosti koulutettu, masentunut, syrjäytynyt vai muuten vaan välinpitämätön?

Vierailija
12/34 |
07.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen aina äänestynyt (no, ehkä kerran en ole).

Olen kyllä korkeasti koulutettu, omaan hyvän mielenterveyden, en ole syrjäytynyt - mutta olen välinpitämätön aika lailla.... mutta se ei anna minulle lupaa olla äänestämättä.

Oletko huonosti koulutettu, masentunut, syrjäytynyt vai muuten vaan välinpitämätön?

Vierailija
13/34 |
07.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on yleensä kuitenkin ne vasemmistolaiset, jotka nukkuvat. Eli hyvä kun nukkuvat.

Vierailija
14/34 |
07.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

no oot varmaankin kokoomuslainen

Vierailija
15/34 |
07.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä sitä sanonut, että itse piirtäisin! Niiden kuvien piirtäminen on kannanotto! Useimmat ihmiset ovat pettyneitä vallanpitäjiin.

Ja te hyvätuloiset, hyväosaiset äänestätte kokkareita ja haluatte asiat vielä huonommaksi köyhille ja syrjäytyneille! Sitten kun joku kamala lapsen kohtalo on lehdissä, voivottelette ja haukutte täällä! Kaasutatte kovaa leipäjonojen ohi, ettei tarvitse ajatella niitä, joilla menee huonosti!

Äänestämiseen pitäiskin olla joku äo-raja. Hyvä, että sä olet tajunnut olla äänestämättä.

Vierailija
16/34 |
07.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hesarin tulospalvelun mukaan äänestysprosentti 40,3..

Vierailija
17/34 |
07.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
18/34 |
07.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvätuloinen, hyväosainen...et hengaa köyhien kanssa, koska ne oksettavat sinua!

Vierailija
19/34 |
07.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen pesunkestävä kokoomuslainen. Ja kun tein hesarin vaalikonetestin arvaa, mikä oli tulos? Kolme kymmenestä minulle sopivasta ehdokkaasta oli köyhien puolueen...

Minä äänestän kokoomusta, koska uskon talouden voimaan. Kun yritykset voivat hyvin, ihmisillä on töitä eikä leipäjonoja tarvita. Kokoomus on se puolue, joka ajaa näiden yrittäjien asemaa.

Vierailija
20/34 |
07.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhukset tuskin tietävät, mikä EU edes on ja tietyn ikäiset protestoivat ja ovat äänestämättä. Sitten porukkaan pääsee juuri tuollaiset tapaukset, kun äänestetään tietämättä asiasta mitään. Parlamentin istuntoa lehteriltä seuranneena, voin vain sanoa, että edustajan pitää olla valveutunut, asioista tietävä, kehittymiskykyinen ja esiintymistaitoinen intellektuelli, joka jaksaa tulla kaikkien kanssa toimeen ja jaksaa istua istunnoissa päättämässä asioista tyyliin parin sekunnin äänestysajalla. No, ne jotka eivät tulevaisuudestaan välitä, niin äänestävät just jotain perusjunttia "ilmastonmuutosta ei ole" -tyyliin...Varmaan tulee skandaalia, kun alkaa sammakot lentää suusta..Hävettää jo etukäteen. Onneksi oma ehdokkaani saa jatkaa! Hänen osaamiseensa voin jo luottaa näyttöjen perusteella.