Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kortisoni tablettejen vaikutus hedelmällisyyteen?

Vierailija
07.06.2009 |

Onko kellään kokemusta että olisi joutunut syömään kortisonia(pahaan allergiseen reagtioon)vauvan yritys aikana?

Lääkäri ei kehoittanut pitämään taukoa,mutta mietin saattaako lääke häiritä kiertoa tms?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

syönyt kortisonia 8 vuotiaasta alkaen,nyt on ikää 33v. Olen käyttänyt kortisonia siis reuman hoidossa enemmän tai vähemmän,mutta koko tämän ajan.

Kierto mulla on aina ollut tasainen.Ekaa muksua tehtiin 3,5 vuotta,toinen tulla tupsahti ekasta kierrosta kun otatin kierukan pois.

Mulla on ollut käytössä Prednisolon ja Medrol.Ovat varmaan eri asia kuin allergiaan otettava,mutta vastasinpa nyt kuitenkin :)

-M.-

Vierailija
2/3 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on käytössä tuo prednisonol juurikin!Huomenna toistaiseksi viimeisin tabletti!Toivon ettei tarvitse enää syödäkään enempää!

Kiitos tosiaan vastauksestasi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kortisoni ei kyllä ole kiva lääke mm. sen turvotuksen vuoksi.Mun on pakko sitä käyttää, muuten en pysty liikkumaan. Onneksi se nestekertymä häviää pikkuhiljaa lääkkeen lopetuksen jälkeen :)

Onnea yrityksellenne, toivottavasti mäkin pääsen piakoin tänne kunnolla kuumeilemaan :)

-M.-