Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KESÄKUUN KULLANMURUT KESKIVIIKKO

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitetaanpas nyt pino jo aamutuimaan ennen kuin lähden töihin.

Ja omanapainen teksti: Testasin taas puhtaan negan, eikä mitään merkkiä menkoista. Voisitteko katsotte tuota käyrääni:

http://www.tcoyf.com/forum/chart.asp?id=koralli

Minulla on siis aika oviksesta menkkoihin aina 11-12 päivää. Nyt vaan ei menkoista näy jälkeäkään. Kun alkaa minulla sellaisella päivän parin tiputtelulla. Voisiko olla, että ovis olikin myöhemmin kp15 (eikä kp12). Siinä oli pari kuivaa päivää sitä ennen mutta lämmöissä tapahtui uusi notkahdus ja ovistestit näytti tosiaan plussaa 3 vrk. Voiko olla, että oviksen piti tapahtua kp 12 mutta jokin meni vikaan ja munasolu irtosikin vasta kp 15?

Tuossa tapauksessa olisikin vasta kp9 ja se selittäisi miksi menkkoja ei vielä näy, olisivatkin tulossa vasta viikonloppuna.

Jos jollain olisi jotain sanomista, niin olisi kiva.

Plussapölyä kaikille!

Hämmentynyt Koralli73 kp 24/23-24? dpo12? yk3

Vierailija
2/14 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin Koralli73 tuota käyrää ja mun täytyy tunnustaa, etten koskaan aiemmin ole tuollaista nähnyt. :o Joku viisaampi voisi varmaan kommentoida sun kysymykseesi, mä kun en edes tiedä, miten tuota pitäis lukea. Toivottavasti kuitenkin tärppää! Sen verran oon lukenut noista virheellisistä/liian aikaisista testauksista, että hyvin sunkin kohdallasi voisi tästä olla kyse?

Mutta jos (ja kun, sanoo ikuinen pessimisti sisälläni) mulla nyt ei tärppäis, niin tuollaista käyrää olis hauska täytellä. Toivottavasti en kuulosta tökeröltä, mä vaan oon ihan mieletön tilastoimis- ja taulukoimisfriikki. :-/

Ja omaan ).(. Nyt on kp 28/27-29 menossa ja mä oon varmaan vähän luulotautinen, mutta oirekuvitelmia on edelleen. Ihan varmaan tulee kuitenkin täti vierailulle. Yks " lisäoirekin" on bongattu. Hmmm... Tästä voi tipahtaa korkealta ja kovaa... Parin päivän päästä kuitenkin olen hitusen viisaampi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaanpas sitä aikaisessa! :)

Hopelle ensinnäkin isot onnittelut! Kivaa, että teille muuttaa kesävauva. :)

Mitenkäs meidän tiimitestaajille kävi? Duracel ja Jushka! Kipinkapin kertomaan uutisia!

Pahoittelut kaikille heinäkuisiin tippuneille, uuteen kiertoon plussasäteitä!!

Korallia en oikein osaa auttaa, olen ihan pihalla noista lämmöistä ja muista. Mielenkiinnolla yritän kyllä tulkita. Mutta uskoisin kyllä, että tuo myöhäisempi ovis olisi ihan mahdollinen, yleistähän on, että se heittelee.

( . ) : Ei reportoitavaa. Kp:t tuntuu matelavan ihan kiusallaan hitaasti. Oireetkin tuntuu katoavan, mitä lähemmäs testausta pääsee, joten kaippa tästä kierrosta sittenkin kerätään kimpsut ja yritetään uusia heinäkuuta. :/ No, vielä ei heitetä kirvestä kaivoon, niin kauan on toivoa, kun on toivoa.. ;D

Siihen kummaan limaisuuteen taisikin tulla selitys tuosta toisesta pinosta, saattaisi kuulemma johtua km:sta, samoin kuin se kumman pitkä ovissärky. En tiedä sitten, vaikuttaako parantavasti vai henkentävästi raskautumiseen.

Plussauutisia toivoen, Naanuli kp. 26/30-33

Vierailija
4/14 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin tuota sun käyrää. Näyttäis kyllä siltä, että se ovis on ollu kp12, mut en osaa poissulkea sitäkään, etteikö ois voinu jotenkin viivästyä. Mut jos toi ois mun käyrä, niin tulkitsisin sen niin, et ovis oli kp 12-13 ja kiinnittyminen 5pv siitä. Sulla ois nyt vasta dpo 11-12? Millä testillä teit negan? Jos niitä acon10:jä tai vastaavia, niin mä en oikein ite luota niihin. Sain haamuja apteekin omalla mut en aconeilla. Mut tosiaan haalea haamu ylenpäänsä ilmesty vasta dpo 13.

Ihan lupaava käyrä toi on mun mielestä. Mullakin tollein lämmöt nous kiinnittymisestä. (Oletetaan siis...) Ja sitten dpo12-13 (en mista tarkasti) ne nous vielä 0.3 astetta, sitä ennen tolleen heitteli epäselvästi.

Saikohan tästä mitään selvää. Kuitenkin; mun näkemys on, että toivoa on tuon mukaan, että ois tärpänny.

Vierailija
5/14 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaas muuten mulle, mitkä testeistä on herkimpiä, hinnalla ei ole mulle niin paljon väliä (tuskin noi testit mitään hirveän kalliita ovat?)? Siltä varalta kyselen, että jos vaikka tarvitsisin tällä viikolla - tai joskus tulevaisuudessa.

Vierailija
6/14 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korallin käyrä on minullekin edelleen mysteeri =) Tai en kyllä osaa mitään viisasta sanoa, omia päätelmiä ja arvauksia en uskalla edes heittää =)

(.) Testasin aamulla, ja tyylipuhdas nega - mitäs muutakaan. Eli menkkoja odotellaan ja kirves on heitetty kaivoon. Jospa heinakuussa sitten. Nyt vaan tohtorin puheille ja jotain apua tähän piiiiiiiiiiiiitkääääääään yritykseen =( *itkettää*

Toivottavasti muilla mukavampia uutisia! Jushka, mites siellä?

Duracel kp 32/30-34

Vierailija
7/14 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista käyristä en tajua mitään... Täytyis varmaan seuraavaksi alkaa perehtymään lämmön mittauksiin kun ei tässä näytä vauvaakaan olevan tulossa. Negan testasin aamulla. Ja nyt taas masentaa ja suututtaa ja itkettää...

Tätiä odotellessa... Nippara 31/30

Vierailija
8/14 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nipparalle ja Duracelille ison iso ja lämmin halaus harmi mieleen. Kurjaa. :( :( Mutta JOS tätiä EI vielä ole näkyvissä, toivoa on!! Moni pikkukakkonen on tuttavapiirissä tullut myöhäisellä plussalla. *zemitys*

Rouvavauvalle en osaa noista testeistä kauheasti sanoa mitään, itse esikon plussasin Apteekin omalla, joka on minusta selkeä näyttöinen ja käyttöinen. Esikkoa testasin jollain muulla, jossa oli se pallukkanäyttö ja itse koin sen tuon viivan jotenkin selkeämmäksi. Hinnaltaahan tuo on sieltä halvimmasta. *ei ehkä mitään apua kysyjälle- vastaus*

Naanuli *tosi kiireisenä töissä*

Vierailija
9/14 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

KORALLI, NIPPARA, DURACEL Liityn negatestaajien salaseuraan. Eli tyyyyyylikäs, täysin puhdas nega, ei mitään epäilystäkään että oisko edes haamu. Ei ollut. Mut sen tiesinkin. Jotenkin vaan.

Toisaalta illalla toiveet lähti vielä lentoon ihan hulluna kun ihan varoittamatta yhtäkkiä alkoi ällöttää ihan kamalasti. Ei oksettanut vaan ällötti. Ja sitä jatkui koko illan. Aamulla ei mitään, mutta testattavahan se oli kun kerran lupasin.

Nada.

Tissit on kyllä vielä kipeät ja arat, mutta ennakoinee tätöstä.

Tai sit tästä kehitetään taas mammuttikierto, sitähän mä nyt sit taas eniten pelkään... =/

Jurppii.

HALITUSTSEMPITYS negan testanneille siis muillekin!

Tuohon KORALLIn käyrään en kyllä uskalla sanoa mitään, etenkään kun en ole kauheesti noihin lämpöasioihin perehtynytkään.

Yeps.

Tsemppiä kaikille ja vielä jänskääville plussatuulia hurjasti!

Odotellaan taas ja katsellaan mitä tapahtuu. Mä alan pikuhiljaa tutustuta heinäkuisiin.

Vierailija
10/14 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun unohtui

eli tänään mennään kp30/??-43

Vierailija
11/14 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomenna aamulla taas testaillaan. Viikko sitten nega, katsotaan mitä huomenna aamulla saadaan. Ei oireita juurikaan...

-Janan kp 42/26-28?

Vierailija
12/14 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa ehdin tänne kirjoittelemaan. Olen kyllä käynyt lukemassa ja elänyt hengessä mukana kaikki plussat, negat ja tädit.

Onnea siis kaikille plussanneille, olisikohan Hope ollut viimeisin. On aina ihanaa lukea plussauutisia :) Tarrajutskia mukaan vaaville :)

Pahoittelut tädin kohtaamille ja negan testanneille. Negan testaajilla on silti vielä toivoa... niin kauan toivoa kun ei sitä täti paholaista näy. Pysyköön siis poissa ja toivotaan kovasti, että plussa tulisi nurkan takaa vähän myöshässä...

Koralli: KÄvin tutkimassa käppyrääsi, mielenkiintoiselta näytti, mutta täytyy monen muun tavoin todeta, että en tiedä noista lämmöistä mitään. Ens siis osaa mitään varmaa apua antaa asiaan. Kansanomainen tietämykseni sanoo, että ovulaatio voi tapahtua missä vaiheessa kiertoa tahansa. Myöhäisempi ovulaatioaika on siis mahdollinen. peukkuja siis sinnekin.

Omaa napaa ei oikein kannata kauheasti tutkiskella eikä höpötellä, kun ei ole mitään kerrottavaakaan.Ei tuntemuksia suuntaan eikä toiseen, mutta vastahan tuo ovulaatio viikonloppuna oli, ettei sen puoleen pitäisikään olla.

Iksu Kp 19/28-35.

Vierailija
13/14 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein tänään uuden testin kun pakkauksessa oli kaksi testiä. Toinen piti tehdä vasta viikonloppuna mutta enhän mä malttanut odottaa! Tänään tuli selkeämpi viiva kuin eilen vaikka aikas vaalea tuokin vielä on. Jos vielä ensi viikolla kokeilis uudelleen mutta toistaiseksi näyttää aika hyvältä... Toivottavasti tää nyt onnistuis. Kuullostaa kyllä liian hyvältä et heti ekalla kierrolla olis tärpännyt : )

Eli vois mut taas lisätä ainaski siihen haaveilevien listaan eli

Nimimerkki: Kalamami

Asuinpaikka: Turku

Oma ja miehen ikä: 31 ja 31

Monettako yritetään: Toista, esikoinen 3/05

Yritys aloitettu: 9/06

La: menkkojen mukaan olis 19.6 mutta vielä jäitä hattuun tässä asiassa : )

Kalamami

Vierailija
14/14 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoksia kommenteistanne! Tiputtelu alkoi nyt tässä päivän mittaan, joten kyllä tuo alkuperäinen ovispäivä taitaa sittenki olla oikea. Eli täti kolkuttelee jo ovelle, oliskohan huomenna sit kp1. Niin se vaan taas menee näin :/

Kalamami: Kiva, että sulla haamu muuttui jo vaaleaksi plussaksi. Voiko sut jo laittaa plussanneisiin?

Koralli73 kp 24/23-24 dpo12 yk3