Mitä hittoa!? Sain vuorokaudessa tuhat Tinder-tykkäystä enkä asu lähelläkään mitään kaupunkia
Kommentit (27)
Bugi. Et sä nyt mikään Hakkaraisen Teuvo sentään ole.
Vierailija kirjoitti:
Bugi. Et sä nyt mikään Hakkaraisen Teuvo sentään ole.
Miten niin bugi?
Ap
Miten tuollaista määrää voi käydä edes läpi?
Kyllä miehet pillun perässä vaikka landellekin ajelevat.
Jos olet nainen, tuossa luvussa ei ole mitään ihmeellistä. Normi-tiistai.
Jos olet mies, valehtelet tai softassa on bugi
Vierailija kirjoitti:
Jos olet nainen, tuossa luvussa ei ole mitään ihmeellistä. Normi-tiistai.
Jos olet mies, valehtelet tai softassa on bugi
"Äitee meni kupsahtaa. Tuota niin.. voitko nää tulla? Tarviis emännän."
Oi annas kun arvaan: "Olet saanut 1000 tykkäystä. Maksa 19,90 €/kk nähdäksesi kaikki sinusta tykänneet!"
Tämä on Tinderin käyttämä kusetus saada ihmiset maksamaan palvelusta.
Vierailija kirjoitti:
Oi annas kun arvaan: "Olet saanut 1000 tykkäystä. Maksa 19,90 €/kk nähdäksesi kaikki sinusta tykänneet!"
On oikeasti tuhat tykkäystä. Tai tällä hetkellä 1300.
Ap
Mitä nainen tekee näissä tilanteissa? Jos on rahaa ja vähän aikaa niin varmaan sitten maksaa ja valkkaa ne sopivimmat mitä sitten hakeekin. Toisaalta tuolla määrällä tykkääjät on korttipakassa jonossa ja voihan ne siitäkin valkata hitaammin.
Miehenä sain 100+ tykkäystä ja katsoin ne heikolla hetkellä ja turhaan maksoin. Samoja jo vasemmalle laitettuja mitä olin hylännyt. Ei kannata veljet maksaa tuosta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On oikeasti tuhat tykkäystä. Tai tällä hetkellä 1300.
Ap
Katso kuvat ja heitä arvio kuinka moni on botti.
Vierailija kirjoitti:
Mitä nainen tekee näissä tilanteissa? Jos on rahaa ja vähän aikaa niin varmaan sitten maksaa ja valkkaa ne sopivimmat mitä sitten hakeekin. Toisaalta tuolla määrällä tykkääjät on korttipakassa jonossa ja voihan ne siitäkin valkata hitaammin.
Miehenä sain 100+ tykkäystä ja katsoin ne heikolla hetkellä ja turhaan maksoin. Samoja jo vasemmalle laitettuja mitä olin hylännyt. Ei kannata veljet maksaa tuosta!
Enemmistö profiileista joita tuli vastaan haki kotirouvaa. Ymmärtääkseni tälle on omia sivustoja.
Vierailija kirjoitti:
Eikö järki sanonut että ei siitä kannata maksaa? Tykkäät kenestä tykkäät eikä niillä muille ole merkitystä.
Jos sulla ei ole vaatteita niissä kuvissa, toisivat vaatteita?
Vierailija kirjoitti:
Ei niitä tarvitse käydä läpi. Ap selaa omilla hakukriteereillään Tinderiä ja tykkään niistä profiileista, mistä kiinnostuu. Mikäli joku ap:n tykkäämistä on tykäänyt tai tykkää ap:sta, niin tulee match.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa heivata sovellus helvettiin ja käyttää selaimessa niin se ei tunge koko ajan noita mainoksia.
Vierailija kirjoitti:
No ei. Tuo on naiselle ihan normitulos. Eikä tuosta kannata maksaa, maksuttomallakin versiolla tykkääjistä tulee mätsejä sitä mukaa kun niitä itse tykkäilee eikä hylkyyn mennillä ole mitään merkitystä muutenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö järki sanonut että ei siitä kannata maksaa? Tykkäät kenestä tykkäät eikä niillä muille ole merkitystä.
Hei, sinä viisas. Minä tyhmä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niitä tarvitse käydä läpi. Ap selaa omilla hakukriteereillään Tinderiä ja tykkään niistä profiileista, mistä kiinnostuu. Mikäli joku ap:n tykkäämistä on tykäänyt tai tykkää ap:sta, niin tulee match.
Sehän tuon maksullisen version idea on, että valitaan niistä tykänneistä eikä tarvitse selata koko Tinderiä läpi. Ja tykkäyksiäkin pystyy rajaamaan vielä iän ja etäisyyden perusteella, ja laittaa hakuehdoksi vaikka sen, että kuvat pitää olla vahvistettuja ja biossa tekstiä.
Ap
Vai onko tuo edes mikään määrä? Itse en ole tykännyt vielä kenestäkään.