Tilaan ruokaa joka päivä kaksi kertaa woltista, kysyttävää?
Niin
Kommentit (60)
En oo tilannut ikinä woltista mitään, mutta kaveri vinkkasi, että Wolt tuo myös kaupasta ostokset kotiin neljällä eurolla tunnissa, kun kaupan oma kotiinkuljetuspalvelus olisi tuonut ruoat seuraavana päivänä ja maksanut lähes 17 euroa.
Miksi? Tuet epätervettä alustataloutta. Oletko niin laiska paska ettet viitsi käydä kaupassa etkä osaa tehdä ruokaa?
Vierailija kirjoitti:
Minä valmistan ruokani itse. Onko kysyttävää?
Miten liittyy aloitukseen?
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Tuet epätervettä alustataloutta. Oletko niin laiska paska ettet viitsi käydä kaupassa etkä osaa tehdä ruokaa?
Epassilla saa työpaikkalounaan ja Wolt tuo sen kotiovelle. Käytkö työpaikkaruokalassakin itse kokkaamassa?
Sara Sieppi tilasi joskus 50 000 eurolla Woltista. Ja sen kyllä huomaa....
Vierailija kirjoitti:
Kummalla on keskimäärin isompi muna somalilla vai intialaisella?
Kaikkea persut mietittekin. Miettisit vaikka työnhakua ennemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Tuet epätervettä alustataloutta. Oletko niin laiska paska ettet viitsi käydä kaupassa etkä osaa tehdä ruokaa?
Epassilla saa työpaikkalounaan ja Wolt tuo sen kotiovelle. Käytkö työpaikkaruokalassakin itse kokkaamassa?
Itse otan töihin omatekoiset eväät. Työpaikkaruokalassa on rasvasuolamössöä.
t. eri
Ei mitään kysyttävää.