Tilaan ruokaa joka päivä kaksi kertaa woltista, kysyttävää?
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
En oo tilannut ikinä woltista mitään, mutta kaveri vinkkasi, että Wolt tuo myös kaupasta ostokset kotiin neljällä eurolla tunnissa, kun kaupan oma kotiinkuljetuspalvelus olisi tuonut ruoat seuraavana päivänä ja maksanut lähes 17 euroa.
Wolt tulee myös halvemmaksi kuin 'robottikuljetus'. Nyt olivat robokuljetukseenkin lisänneet minimirajan, joten mitään syytä suosia sitä Woltin sijaan ei ole. Lisäksi ei tule edes kalliimmaksi, sillä Woltista on löytynyt halvemmalla ruokaa kuin lähi K-Supermarketista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Tuet epätervettä alustataloutta. Oletko niin laiska paska ettet viitsi käydä kaupassa etkä osaa tehdä ruokaa?
Epassilla saa työpaikkalounaan ja Wolt tuo sen kotiovelle. Käytkö työpaikkaruokalassakin itse kokkaamassa?
Itse otan töihin omatekoiset eväät. Työpaikkaruokalassa on rasvasuolamössöä.
t. eri
Ja sitä samaa saa Woltista eli ei tuomita.
Hölmö tehdä aloitus, johon ei kuitenkaan vastaa itse mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oo tilannut ikinä woltista mitään, mutta kaveri vinkkasi, että Wolt tuo myös kaupasta ostokset kotiin neljällä eurolla tunnissa, kun kaupan oma kotiinkuljetuspalvelus olisi tuonut ruoat seuraavana päivänä ja maksanut lähes 17 euroa.
Wolt tulee myös halvemmaksi kuin 'robottikuljetus'. Nyt olivat robokuljetukseenkin lisänneet minimirajan, joten mitään syytä suosia sitä Woltin sijaan ei ole. Lisäksi ei tule edes kalliimmaksi, sillä Woltista on löytynyt halvemmalla ruokaa kuin lähi K-Supermarketista.
Lidlistä ja Prismasta löytyy paljon halvempaa ruokaa kuin K-supermarketista.
Veteraanit kierivät haudassaan katumuksesta, kun näkevät millaisille velliperseille uhrasivat henkensä.
Vierailija kirjoitti:
En oo tilannut ikinä woltista mitään, mutta kaveri vinkkasi, että Wolt tuo myös kaupasta ostokset kotiin neljällä eurolla tunnissa, kun kaupan oma kotiinkuljetuspalvelus olisi tuonut ruoat seuraavana päivänä ja maksanut lähes 17 euroa.
Wolt+ ja tilaa yli 30€ niin kuljetus on ilmainen. Toki nykyään lisäävät pari euroa pakkausmaksua jne. siihen päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oo tilannut ikinä woltista mitään, mutta kaveri vinkkasi, että Wolt tuo myös kaupasta ostokset kotiin neljällä eurolla tunnissa, kun kaupan oma kotiinkuljetuspalvelus olisi tuonut ruoat seuraavana päivänä ja maksanut lähes 17 euroa.
Wolt tulee myös halvemmaksi kuin 'robottikuljetus'. Nyt olivat robokuljetukseenkin lisänneet minimirajan, joten mitään syytä suosia sitä Woltin sijaan ei ole. Lisäksi ei tule edes kalliimmaksi, sillä Woltista on löytynyt halvemmalla ruokaa kuin lähi K-Supermarketista.
Lidlistä ja Prismasta löytyy paljon halvempaa ruokaa kuin K-supermarketista.
En tue nasse-liiteriä ja S-mafiaa välttelen.
Kylläpäs wolttaaminen saa mammat kiukkuisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpäs wolttaaminen saa mammat kiukkuisiksi.
Pusikkomammoja kiukuttaa kun Wolt ei toimi pusikossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oo tilannut ikinä woltista mitään, mutta kaveri vinkkasi, että Wolt tuo myös kaupasta ostokset kotiin neljällä eurolla tunnissa, kun kaupan oma kotiinkuljetuspalvelus olisi tuonut ruoat seuraavana päivänä ja maksanut lähes 17 euroa.
Wolt tulee myös halvemmaksi kuin 'robottikuljetus'. Nyt olivat robokuljetukseenkin lisänneet minimirajan, joten mitään syytä suosia sitä Woltin sijaan ei ole. Lisäksi ei tule edes kalliimmaksi, sillä Woltista on löytynyt halvemmalla ruokaa kuin lähi K-Supermarketista.
Lidlistä ja Prismasta löytyy paljon halvempaa ruokaa kuin K-supermarketista.
En tue nasse-liiteriä ja S-mafiaa välttelen.
Niin, parempihan se onkin tukea modernia orjuuttamista ja palkkojen polkemista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oo tilannut ikinä woltista mitään, mutta kaveri vinkkasi, että Wolt tuo myös kaupasta ostokset kotiin neljällä eurolla tunnissa, kun kaupan oma kotiinkuljetuspalvelus olisi tuonut ruoat seuraavana päivänä ja maksanut lähes 17 euroa.
Wolt tulee myös halvemmaksi kuin 'robottikuljetus'. Nyt olivat robokuljetukseenkin lisänneet minimirajan, joten mitään syytä suosia sitä Woltin sijaan ei ole. Lisäksi ei tule edes kalliimmaksi, sillä Woltista on löytynyt halvemmalla ruokaa kuin lähi K-Supermarketista.
Lidlistä ja Prismasta löytyy paljon halvempaa ruokaa kuin K-supermarketista.
En tue nasse-liiteriä ja S-mafiaa välttelen.
Niin, parempihan se onkin tukea modernia orjuuttamista ja palkkojen polkemista.
Eipä ollut tämmöistä kotiinkuljetusta ennen Woltia eli ei ole ollut palkkoja mitä polkea. Wolt tarjoaa siis uutta työtä mitä ei aiemmin ole ollut laisinkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oo tilannut ikinä woltista mitään, mutta kaveri vinkkasi, että Wolt tuo myös kaupasta ostokset kotiin neljällä eurolla tunnissa, kun kaupan oma kotiinkuljetuspalvelus olisi tuonut ruoat seuraavana päivänä ja maksanut lähes 17 euroa.
Wolt tulee myös halvemmaksi kuin 'robottikuljetus'. Nyt olivat robokuljetukseenkin lisänneet minimirajan, joten mitään syytä suosia sitä Woltin sijaan ei ole. Lisäksi ei tule edes kalliimmaksi, sillä Woltista on löytynyt halvemmalla ruokaa kuin lähi K-Supermarketista.
Lidlistä ja Prismasta löytyy paljon halvempaa ruokaa kuin K-supermarketista.
En tue nasse-liiteriä ja S-mafiaa välttelen.
Niin, parempihan se onkin tukea modernia orjuuttamista ja palkkojen polkemista.
Eipä ollut tämmöistä kotiinkuljetusta ennen Woltia eli ei ole ollut palkkoja mitä polkea. Wolt tarjoaa siis uutta työtä mitä ei aiemmin ole ollut laisinkaan.
Mitä sekoilet? Ruokia on voinut tilata kotiinkuljetuksella jo ainakin 1990-luvulla. Silloin kuljettajille maksettiin normaali palkka eikä ollut mitään orjatyötä eli "kevyt yrittäjyyttä".
Otatko mustaa makkaraa joka kerralla?
Vierailija kirjoitti:
Otatko mustaa makkaraa joka kerralla?
Tietysti. Ei sitä muuten olisi varaa kahdesti päivässä tilailla.
t. ap
Vierailija kirjoitti:
Otatko mustaa makkaraa joka kerralla?
Aamulla etuovelle ja illalla takaovelle. Pysyy hyvä tasapaino.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et tilaa yhdellä kerralla riittävästi ruokaa?
Ne jäähtyy
Paljon tienaat? Itselläni ei olisi ikinä tuohon varaa.
Vierailija kirjoitti:
Sara Sieppi tilasi joskus 50 000 eurolla Woltista. Ja sen kyllä huomaa....
Mistä? Ukrainan sotilaalisen tilanteen kehityksestä? Entisen Käkisalmen paikallishallinnon vaikeuksista? Nauvon lossin aikataulusta? Rahtialus Algolin karilleajon uutisoinnin tiheydestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et tilaa yhdellä kerralla riittävästi ruokaa?
Ne jäähtyy
Kylmänä ne tulee muutenkin, joten eipä tuo mitään haittaa.
Ei tarvitse miettiä, koska en ole työtön. Toisin kuin vihervassareista 99%.