Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tilaan ruokaa joka päivä kaksi kertaa woltista, kysyttävää?

Vierailija
28.06.2026 |

Niin

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kummalla on keskimäärin isompi muna somalilla vai intialaisella? 

Kaikkea persut mietittekin. Miettisit vaikka työnhakua ennemmin. 

 

 

Ei tarvitse miettiä, koska en ole työtön. Toisin kuin vihervassareista 99%. 

Vierailija
22/57 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oo tilannut ikinä woltista mitään, mutta kaveri vinkkasi, että Wolt tuo myös kaupasta ostokset kotiin neljällä eurolla tunnissa, kun kaupan oma kotiinkuljetuspalvelus olisi tuonut ruoat seuraavana päivänä ja maksanut lähes 17 euroa.

Wolt tulee myös halvemmaksi kuin 'robottikuljetus'. Nyt olivat robokuljetukseenkin lisänneet minimirajan, joten mitään syytä suosia sitä Woltin sijaan ei ole. Lisäksi ei tule edes kalliimmaksi, sillä Woltista on löytynyt halvemmalla ruokaa kuin lähi K-Supermarketista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Tuet epätervettä alustataloutta. Oletko niin laiska paska ettet viitsi käydä kaupassa etkä osaa tehdä ruokaa?

Epassilla saa työpaikkalounaan ja Wolt tuo sen kotiovelle. Käytkö työpaikkaruokalassakin itse kokkaamassa?

 

 

Itse otan töihin omatekoiset eväät. Työpaikkaruokalassa on rasvasuolamössöä. 

 

t. eri

Ja sitä samaa saa Woltista eli ei tuomita.

Vierailija
24/57 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölmö tehdä aloitus, johon ei kuitenkaan vastaa itse mitään. 

Vierailija
25/57 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oo tilannut ikinä woltista mitään, mutta kaveri vinkkasi, että Wolt tuo myös kaupasta ostokset kotiin neljällä eurolla tunnissa, kun kaupan oma kotiinkuljetuspalvelus olisi tuonut ruoat seuraavana päivänä ja maksanut lähes 17 euroa.

Wolt tulee myös halvemmaksi kuin 'robottikuljetus'. Nyt olivat robokuljetukseenkin lisänneet minimirajan, joten mitään syytä suosia sitä Woltin sijaan ei ole. Lisäksi ei tule edes kalliimmaksi, sillä Woltista on löytynyt halvemmalla ruokaa kuin lähi K-Supermarketista.

 

 

Lidlistä ja Prismasta löytyy paljon halvempaa ruokaa kuin K-supermarketista. 

Vierailija
26/57 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veteraanit kierivät haudassaan katumuksesta, kun näkevät millaisille velliperseille uhrasivat henkensä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/57 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oo tilannut ikinä woltista mitään, mutta kaveri vinkkasi, että Wolt tuo myös kaupasta ostokset kotiin neljällä eurolla tunnissa, kun kaupan oma kotiinkuljetuspalvelus olisi tuonut ruoat seuraavana päivänä ja maksanut lähes 17 euroa.

Wolt+ ja tilaa yli 30€ niin kuljetus on ilmainen. Toki nykyään lisäävät pari euroa pakkausmaksua jne. siihen päälle.

Vierailija
28/57 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oo tilannut ikinä woltista mitään, mutta kaveri vinkkasi, että Wolt tuo myös kaupasta ostokset kotiin neljällä eurolla tunnissa, kun kaupan oma kotiinkuljetuspalvelus olisi tuonut ruoat seuraavana päivänä ja maksanut lähes 17 euroa.

Wolt tulee myös halvemmaksi kuin 'robottikuljetus'. Nyt olivat robokuljetukseenkin lisänneet minimirajan, joten mitään syytä suosia sitä Woltin sijaan ei ole. Lisäksi ei tule edes kalliimmaksi, sillä Woltista on löytynyt halvemmalla ruokaa kuin lähi K-Supermarketista.

 

 

Lidlistä ja Prismasta löytyy paljon halvempaa ruokaa kuin K-supermarketista. 

En tue nasse-liiteriä ja S-mafiaa välttelen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/57 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs wolttaaminen saa mammat kiukkuisiksi.

Vierailija
30/57 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpäs wolttaaminen saa mammat kiukkuisiksi.

Pusikkomammoja kiukuttaa kun Wolt ei toimi pusikossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/57 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oo tilannut ikinä woltista mitään, mutta kaveri vinkkasi, että Wolt tuo myös kaupasta ostokset kotiin neljällä eurolla tunnissa, kun kaupan oma kotiinkuljetuspalvelus olisi tuonut ruoat seuraavana päivänä ja maksanut lähes 17 euroa.

Wolt tulee myös halvemmaksi kuin 'robottikuljetus'. Nyt olivat robokuljetukseenkin lisänneet minimirajan, joten mitään syytä suosia sitä Woltin sijaan ei ole. Lisäksi ei tule edes kalliimmaksi, sillä Woltista on löytynyt halvemmalla ruokaa kuin lähi K-Supermarketista.

 

 

Lidlistä ja Prismasta löytyy paljon halvempaa ruokaa kuin K-supermarketista. 

En tue nasse-liiteriä ja S-mafiaa välttelen.

 

 

Niin, parempihan se onkin tukea modernia orjuuttamista ja palkkojen polkemista. 

Vierailija
32/57 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oo tilannut ikinä woltista mitään, mutta kaveri vinkkasi, että Wolt tuo myös kaupasta ostokset kotiin neljällä eurolla tunnissa, kun kaupan oma kotiinkuljetuspalvelus olisi tuonut ruoat seuraavana päivänä ja maksanut lähes 17 euroa.

Wolt tulee myös halvemmaksi kuin 'robottikuljetus'. Nyt olivat robokuljetukseenkin lisänneet minimirajan, joten mitään syytä suosia sitä Woltin sijaan ei ole. Lisäksi ei tule edes kalliimmaksi, sillä Woltista on löytynyt halvemmalla ruokaa kuin lähi K-Supermarketista.

 

 

Lidlistä ja Prismasta löytyy paljon halvempaa ruokaa kuin K-supermarketista. 

En tue nasse-liiteriä ja S-mafiaa välttelen.

 

 

Niin, parempihan se onkin tukea modernia orjuuttamista ja palkkojen polkemista. 

Eipä ollut tämmöistä kotiinkuljetusta ennen Woltia eli ei ole ollut palkkoja mitä polkea. Wolt tarjoaa siis uutta työtä mitä ei aiemmin ole ollut laisinkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/57 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oo tilannut ikinä woltista mitään, mutta kaveri vinkkasi, että Wolt tuo myös kaupasta ostokset kotiin neljällä eurolla tunnissa, kun kaupan oma kotiinkuljetuspalvelus olisi tuonut ruoat seuraavana päivänä ja maksanut lähes 17 euroa.

Wolt tulee myös halvemmaksi kuin 'robottikuljetus'. Nyt olivat robokuljetukseenkin lisänneet minimirajan, joten mitään syytä suosia sitä Woltin sijaan ei ole. Lisäksi ei tule edes kalliimmaksi, sillä Woltista on löytynyt halvemmalla ruokaa kuin lähi K-Supermarketista.

 

 

Lidlistä ja Prismasta löytyy paljon halvempaa ruokaa kuin K-supermarketista. 

En tue nasse-liiteriä ja S-mafiaa välttelen.

 

 

Niin, parempihan se onkin tukea modernia orjuuttamista ja palkkojen polkemista. 

Eipä ollut tämmöistä kotiinkuljetusta ennen Woltia eli ei ole ollut palkkoja mitä polkea. Wolt tarjoaa siis uutta työtä mitä ei aiemmin ole ollut laisinkaan.

 

 

Mitä sekoilet? Ruokia on voinut tilata kotiinkuljetuksella jo ainakin 1990-luvulla. Silloin kuljettajille maksettiin normaali palkka eikä ollut mitään orjatyötä eli "kevyt yrittäjyyttä". 

Vierailija
34/57 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otatko mustaa makkaraa joka kerralla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/57 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otatko mustaa makkaraa joka kerralla?

 

 

Tietysti. Ei sitä muuten olisi varaa kahdesti päivässä tilailla.

 

t. ap

Vierailija
36/57 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otatko mustaa makkaraa joka kerralla?

 

 

Aamulla etuovelle ja illalla takaovelle. Pysyy hyvä tasapaino. 

Vierailija
37/57 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et tilaa yhdellä kerralla riittävästi ruokaa?

Ne jäähtyy

Vierailija
38/57 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon tienaat? Itselläni ei olisi ikinä tuohon varaa.

Vierailija
39/57 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sara Sieppi tilasi joskus 50 000 eurolla Woltista. Ja sen kyllä huomaa.... 

Mistä? Ukrainan sotilaalisen tilanteen kehityksestä? Entisen Käkisalmen paikallishallinnon vaikeuksista? Nauvon lossin aikataulusta? Rahtialus Algolin karilleajon uutisoinnin tiheydestä?

Vierailija
40/57 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et tilaa yhdellä kerralla riittävästi ruokaa?

Ne jäähtyy

 

 

Kylmänä ne tulee muutenkin, joten eipä tuo mitään haittaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän