Tilaan ruokaa joka päivä kaksi kertaa woltista, kysyttävää?
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Otatko mustaa makkaraa joka kerralla?
Se on muuten erittäin hyvää, mutta sitä saa harvoin Woltin kautta kuljetettuna niin, että se olisi lämmintä ja rapeaa. Tietysti voi ostaa Woltin kautta jostain kaupasta pakkauksia, ja lämmittää makkaraa itse jollain sopivalla tavalla, paistamalla tms., mutta jostain syystä en ole ainakaan vielä onnistunut saamaan mustaamakkaraa aivan samantyyppiseksi, jollaisena sitä lämpötiskeillä myydään.
Onpa niinkin sattunut, että kun olen täällä Tampereella Woltin sivuja tutkinut ja K-marketin valikoimaa selannut, siellä ei ole ollut myynnissä mustaamakkaraa missään muodossa! Sehän on kuin Tampere ilman Ilvestä ja Tapparaa. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sara Sieppi tilasi joskus 50 000 eurolla Woltista. Ja sen kyllä huomaa....
Mistä? Ukrainan sotilaalisen tilanteen kehityksestä? Entisen Käkisalmen paikallishallinnon vaikeuksista? Nauvon lossin aikataulusta? Rahtialus Algolin karilleajon uutisoinnin tiheydestä?
Oletko oikeasti noin yksinkertainen vai esitätkö vain?
Olen vielä yksinkertaisempi. Mitään saarasieppoja en tunne.
Paljonko Wolt kuljetus maksaa ruoan päälle?
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei kerran vaan?
Lounas ja illallinen, duh
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et tilaa yhdellä kerralla riittävästi ruokaa?
Ne jäähtyy
Kylmänä ne tulee muutenkin, joten eipä tuo mitään haittaa.
Lämpimänä tulee kun ei toiselta puolen kaupunkia tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Paljonko Wolt kuljetus maksaa ruoan päälle?
Wolt+ niin yleensä 0€ kun hinta ylittää 12€.
Miksi et tilaa kerralla kaksi annosta?
Paljon tilauksesi maksaa kuukaudessa?
Vierailija kirjoitti:
Miksi et tilaa kerralla kaksi annosta?
Mitä järkeä tuossa olisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et tilaa kerralla kaksi annosta?
Mitä järkeä tuossa olisi?
Vähemmän palvelumaksuja.
Vierailija kirjoitti:
Kummalla on keskimäärin isompi muna somalilla vai intialaisella?
No eiköhän tämä ole täysin selvä juttu. Somalilla tietysti. Aasialaiset on tilastollisesti minimunia.
Oletko katsonut onko ravintola on laittanut extra hintaa annokselle Wolt tilaukseen verrattuna hakisit annoksen suoraan ravintolasta?
Paljonko tienaat? Kuinka paljon säästät rahaa kuussa? Kuinka paljon tämä Wolttaaminen vie kuussa?
Vierailija kirjoitti:
Paljon menee palvelumaksuun?
-ko
Oletko oikeasti noin yksinkertainen vai esitätkö vain?