Hamstraan !
Siis hitto..Asun yksin ja mulla on
-12 kahvipakettia
- 9 pulloa pyykinpesuainetta
-8 suihkugeeliä
Vessapaperia, talouspaperia varasto väärällään..
Sekä huikea määrä shampoota, hoitoainetta, muotovaahtoa, hammastahnaa, palasaippuaa..
Ei tarvitsisi mitään ostaa varmaan 2 vuoteen mutta näköjään en voi vastustaa hyvää tarjousta.
Matkoilta tuon myös laadukkaampaa kosmetiikkaa hyvään hintaan
Kyllä nuo kotiini mahtuvat mutta jotainhan täytyy olla pielessä. Miksi teen noin '? Muutoin en ole mikään hätävaravarautuja. Nuuka vain vissiin
Olenko ainoa '?
Kommentit (3)
mä eläisin varmaan ainakin vuoden mun varastoimalla tarvikemäärällä, ja säilykkeillä
Ostan itsekin kerralla paljon kosmetiikka, kun sitä saa 40 % halvemmalla. Se on musta se oikea hinta.
Mulla on kans paljon tavaraa varastossa. Ei tartte sitten koko ajan olla huolissaan, eträ jokin loppuu.