Gigantti vaiko Power
Mitä kauppaa suositte elektroniikka ostoksilla. Onko eroja palvelussa ja tavaroiden hinnoissa?
Itse käyn jälkimmäisessä paremman palvelun takia. Onkohan paikkakunnalla vaikutusta?
Kommentit (14)
Toetotekniikka-aaiat ostan gigantista, kun sieltä on se joku neuvonta-apu ostettun.
Pesukoneet ym ostan Powerista paremman palvelun vuoksi.
Powerissa on länsimaisemmat kauppatavat.
Miksi et suosisi suomalaista Prismaa?
Tavarat samoja ja palvelua en tarvitse enkä varsinkaan halua.
Käyn molemmissa. Joskus toisesta löytyy se mitä tarvitsen, niin en jää vain odottamaan että toisestakin joskus löytyy. Ei se ole joko tai niissä voi molemmissakin käydään
Menen aina Poweriin. Muutamia kertoja olen yrittänyt käydä Gigantissa, mutta vartin pyörimisen jälkeenkään ei ole näkynyt yhtään myyjää. Olisin tarvinnut tuotteita, joita ei voi vaan napata hyllystä.
Sieltä ostetaan jossa haluamani tuote halvimpaan hintaan suoraan varastossa. Liikkeen nimellä, maalla tai palvelulla ei ole merkitystä.
Menisin ensin gigaan. Onko muita puljuja vertailtu.
Kummassakaan en ole koskaan käynyt, joten valintani on edelleen Verkkokauppa.
Jos haluat kivijalassa asioida nin se mikä on halvin.
Molemmissa käynyt, ikinä en ole asiallista henkilökuntaa tavannut, niin vaikea sanoa