Onko teillä jääkaapissa lääkkeitä? Säilytätkö niitä jotenkin piilossa?
Olisi kiva olla joku suojaboksi mutta millainen?
Kommentit (10)
Voithan toki ne johonkin rasioon laittaa tai säilyttää jääkaapin ovessa ylähyllyllä lääkepakkauksissaan
Vierailija kirjoitti:
Voithan toki ne johonkin rasioon laittaa tai säilyttää jääkaapin ovessa ylähyllyllä lääkepakkauksissaan
Rasiaan*
Ei ole jääkaapissa säilytettäviä lääkkeitä.
on, bacibaktia muutama pullo, ostin kun valmistus loppui, se pitää säilyttää kylmässä
Äidiltä on ihan pakko piilottaa kaikki. Ei herranen aika, se tutkii ruoatkin kuivakaapista. Pitäisi olla lukot jokaisessa kaapinovessa, ihan toivoton tapaus on.
Lääkkeitä ei oveen. Lämpötila vaihtuu liikaa.
Säilytän vai kortisoniliuosta jääkaapissa omassa putelissaan.
Kyllä biologisia. En ole niille mitään omia laatikoitaan kummempia boxeja tarvinnut. Miksi tarvitsisin?
Ei. Ihan lääkekaapissa. En omista sellaisia lääkkeitä joita kuuluisi pittää edes jääkaapissa.