Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko nainen jolla on kumppani, mutta ei naispuoleisia kavereita, jotenkin outo?

Vierailija
23.06.2026 |

Mitä mieltä?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niitä naisia,jolle kumppani on koko elämä!Mieheni on myös paras ystäväni ja ainoa,jonka seurassa olen täysin vapautunut!Silloin kaikki muu unohtuu myös ystävättäret.Tällä tavoin minä reagoin rakkauteen.Miesten kanssa rennompaa ja kivempaa kuin naisten!

Vierailija
42/46 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää ottako henkilökohtaisesti jos torjun teidän ystävyys yritykset!Minulla on jo ystävä minun mieheni ja hän riittäisi vaikka ainoaksi sosiaaliseksi kontaktiksi minulle.Hän täyttää koko elämäni kaikki osa-alueet!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Byäää, outo outo, byyäää, bääbää määki lammas😩😩

Vierailija
44/46 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sanoisi outo, mutta sulkeutunut ehkä? 

Apropoo: mitä ihmettä tarkoittaa naispuoleinen? Naispuolinen = nainen, mutta puoleinen, mikä se on? 

Vierailija
45/46 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää ottako henkilökohtaisesti jos torjun teidän ystävyys yritykset!Minulla on jo ystävä minun mieheni ja hän riittäisi vaikka ainoaksi sosiaaliseksi kontaktiksi minulle.Hän täyttää koko elämäni kaikki osa-alueet!

Pienet on piirit. Onko sairaalloisen mustasukkainen kiinniriippujamies? 

Vierailija
46/46 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

nepsy

Tiedän ihmisen joka väittäå olevansa nepsy ja hänellä on facebookissa ainakin monia satoja kavereita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan