Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko nainen jolla on kumppani, mutta ei naispuoleisia kavereita, jotenkin outo?

Vierailija
23.06.2026 |

Mitä mieltä?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On, alistajapsykopaatti on, kuten mun ex.

Sussahan ei ollut mitään vikaa? Provosoitko ja puhuitko ilkeästi.

Vierailija
22/36 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät ettei hänellä ole kavereita? Niinpä. Lääkkeet 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten, jos on outo?

Vierailija
24/36 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellinen lässynlää aloitus..

Vierailija
25/36 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On, alistajapsykopaatti on, kuten mun ex.

Vastasit itsellesi.

En vastannut.

Vierailija
26/36 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja jos vielä on älykäs eikä susiruma, niin wau alkaa löytymään ihmisiltä kymmeniä negatiivisia adjektiiveja kuvaamaan tuota henkilöä. . Sellaisia adjektiiveja, mistä hänet oikeasti  tuntevat, eivät tunnista häntä. Siis suoranaisia valheita ja tahallisia vääristelyjä. Nämä tulevst monilta, jotka eivät kertaakaan puhuneet edes henkilön kanssa. 

Vuodikymmenten ajan valheet tai tahalliset vääristelyt voi levitä  tuhansille ja tuhansille varsinkin  netin välityksellä. 

Tuhannet sellaiset tietävöt hänet tai ainakin jotain hänestä, vaikka hän ei tunne heitä ja ei ole ikinä ollut somessa kertomassa itsestään  tai elämästään mitään? 


No, ratkaise arvoitus? Miten voisi olla noin.  Miksi olisi noin jonkun kohdalla? 
Jos hön ei ole somessa mutta siellä  on ollut vuosien ajan  juttuja hänestä, kuka ne sinne laittaa? Kuinka todenperäisinä pitäisit niitä? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/36 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Itekki oon tollanen nainen. Minulla on autismi, kai sekin lasketaan outoudeksi. 

Vierailija
28/36 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen perheellinen nainen, jolla ei ole naispuolisia kavereita. Tai lähinnä yksi ystävä johon pidän melko harvakseltaan yhteyttä. Olen introvertti ja ehkä vähän asperger myös. Aika menee töissä ja perheen kanssa ja omaa aikaa kaipasin enemmänkin. Joskus tutustun ihmisiin eikä se ole ongelma mutta en oikein ole innostunut ystävystymään. Sekin varmaan vielä vaikuttaa että yläasteajoilta on jäänyt traumoja, vaikken sellaisia ole vuosikausiin ajatellutkaan. Mutta minun oli vaikea tutustua etenkin naispuolisiin ihmisiin vielä alle 25 vuotiaana, jolloin usein ne syvimmät ystävyyssuhteet luodaan. En silti pidä itseäni ainakaan yhtään oudompana kuin muitakaan ihmisiä. 

Vähän näin on mullekin käynyt. Lapsuudessa ja nuoruudessa kävi aina ennen pitkää niin että päädyin kolmanneksi pyöräksi. Mutta mulla on puoliso, lapset ja rakas sisko 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/36 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On, alistajapsykopaatti on, kuten mun ex.

Sussahan ei ollut mitään vikaa? Provosoitko ja puhuitko ilkeästi.

Niin. Ja onko ok lähteä 2vk reissuun 1pv varoitusajalla parisuhteessa? Onko ok, että toisen pitäisi olla sen aikaa puutteessa yms.?

Vierailija
30/36 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä, ehkä syystäkin, harvakseltaan naispuolisia hyviä ystäviä on enää minullakaan. Elämä opettanut pysymään tietyistä naistyypeistä erossa ja kaukana.

 

Jos olen jonkun miedestä outo, niin vika on heidän päässään. 

 

T; N50+ tasapainosessa parisuhteessa miehen kanssa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/36 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sairastuin vakavasti, kaikki muut ihmiset katosivat elämästäni, paitsi kumppani ja lapset.

Vierailija
32/36 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä on? Eikö kelpaa muiden naisten seura? Muut  yrittäneet ystävystyä hänen kanssaan vilpittömästi? Ei vastaa kyläkutsuihin tai puheluihin. 


Voihan tuota pohtia tuotakin kautta.


Mitta miettisin ehkä, että jotain  muuta taustalla jos kuulen;


- Henkilö ollut jonkun kummallisen mustamaalauksen ja vainon kohde vuosikymmeniä?

- Hänestä on paljon valheita tai ihmeellisiä huhuja liikkeellä vuosikymmeniä? 

- Jos kummallisia ikäviä sattumia on tapahtunut hänelle miettisin, mitä on tekeillä

varsinkin, jos huhuillaan että ollut Gang stalking vainon kohde? 
- Jos havaitsisin jotsin  outoa liittyen hänen  elämään? Jotain mitkä ei stemmaa kaikkeen mitä kerrottu? 
Viimeisenä miettisin kaveriasiaa ja sen kummallisuutta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/36 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakaan ei ole naispuolisia kavereita kuin yksi, tavattiin leikkipuistossa. Yksi miespuolinen kaveri on nuoruudesta ja joskus soitellaan. Olen muuttanut usein, niin kavereita on jäänyt matkan varrella. Yleensä koen, ettei mulla ole useimpiem naisten kanssa riittävästi mitään yhteistä puhuttavaa. Mulla on perhe ja pienet lapset, ei oikein nyt ole aikaakaan uusille kavereille. 

Vierailija
34/36 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole, muutto uudelle paikkakunnalle vaikuttaa varmasti niin naisten kuin miestenkin kavereiden määrään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/36 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun ex sanoisi mua oudoksi, niin mikähän itse on. 🤭 

Vierailija
36/36 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mies on mun paras kaveri myös. Naisten kanssa ei suju, ystävyydet katkeilevat. Naiset haluu ystävyydessäkin hallita, ja mulle tärkeintä on vapaus ja suoruus. En kaipaa ystävyyksiä mihinkään, ne on vaivalloisia ylläpitää.