Onko nainen jolla on kumppani, mutta ei naispuoleisia kavereita, jotenkin outo?
Kommentit (36)
Mistä tiedät ettei hänellä ole kavereita? Niinpä. Lääkkeet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On, alistajapsykopaatti on, kuten mun ex.
Vastasit itsellesi.
En vastannut.
Niin ja jos vielä on älykäs eikä susiruma, niin wau alkaa löytymään ihmisiltä kymmeniä negatiivisia adjektiiveja kuvaamaan tuota henkilöä. . Sellaisia adjektiiveja, mistä hänet oikeasti tuntevat, eivät tunnista häntä. Siis suoranaisia valheita ja tahallisia vääristelyjä. Nämä tulevst monilta, jotka eivät kertaakaan puhuneet edes henkilön kanssa.
Vuodikymmenten ajan valheet tai tahalliset vääristelyt voi levitä tuhansille ja tuhansille varsinkin netin välityksellä.
Tuhannet sellaiset tietävöt hänet tai ainakin jotain hänestä, vaikka hän ei tunne heitä ja ei ole ikinä ollut somessa kertomassa itsestään tai elämästään mitään?
No, ratkaise arvoitus? Miten voisi olla noin. Miksi olisi noin jonkun kohdalla?
Jos hön ei ole somessa mutta siellä on ollut vuosien ajan juttuja hänestä, kuka ne sinne laittaa? Kuinka todenperäisinä pitäisit niitä?
Juu. Itekki oon tollanen nainen. Minulla on autismi, kai sekin lasketaan outoudeksi.
Vierailija kirjoitti:
Olen perheellinen nainen, jolla ei ole naispuolisia kavereita. Tai lähinnä yksi ystävä johon pidän melko harvakseltaan yhteyttä. Olen introvertti ja ehkä vähän asperger myös. Aika menee töissä ja perheen kanssa ja omaa aikaa kaipasin enemmänkin. Joskus tutustun ihmisiin eikä se ole ongelma mutta en oikein ole innostunut ystävystymään. Sekin varmaan vielä vaikuttaa että yläasteajoilta on jäänyt traumoja, vaikken sellaisia ole vuosikausiin ajatellutkaan. Mutta minun oli vaikea tutustua etenkin naispuolisiin ihmisiin vielä alle 25 vuotiaana, jolloin usein ne syvimmät ystävyyssuhteet luodaan. En silti pidä itseäni ainakaan yhtään oudompana kuin muitakaan ihmisiä.
Vähän näin on mullekin käynyt. Lapsuudessa ja nuoruudessa kävi aina ennen pitkää niin että päädyin kolmanneksi pyöräksi. Mutta mulla on puoliso, lapset ja rakas sisko
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On, alistajapsykopaatti on, kuten mun ex.
Sussahan ei ollut mitään vikaa? Provosoitko ja puhuitko ilkeästi.
Niin. Ja onko ok lähteä 2vk reissuun 1pv varoitusajalla parisuhteessa? Onko ok, että toisen pitäisi olla sen aikaa puutteessa yms.?
Jostain syystä, ehkä syystäkin, harvakseltaan naispuolisia hyviä ystäviä on enää minullakaan. Elämä opettanut pysymään tietyistä naistyypeistä erossa ja kaukana.
Jos olen jonkun miedestä outo, niin vika on heidän päässään.
T; N50+ tasapainosessa parisuhteessa miehen kanssa
Kun sairastuin vakavasti, kaikki muut ihmiset katosivat elämästäni, paitsi kumppani ja lapset.
Mikä siinä on? Eikö kelpaa muiden naisten seura? Muut yrittäneet ystävystyä hänen kanssaan vilpittömästi? Ei vastaa kyläkutsuihin tai puheluihin.
Voihan tuota pohtia tuotakin kautta.
Mitta miettisin ehkä, että jotain muuta taustalla jos kuulen;
- Henkilö ollut jonkun kummallisen mustamaalauksen ja vainon kohde vuosikymmeniä?
- Hänestä on paljon valheita tai ihmeellisiä huhuja liikkeellä vuosikymmeniä?
- Jos kummallisia ikäviä sattumia on tapahtunut hänelle miettisin, mitä on tekeillä
varsinkin, jos huhuillaan että ollut Gang stalking vainon kohde?
- Jos havaitsisin jotsin outoa liittyen hänen elämään? Jotain mitkä ei stemmaa kaikkeen mitä kerrottu?
Viimeisenä miettisin kaveriasiaa ja sen kummallisuutta.
Mullakaan ei ole naispuolisia kavereita kuin yksi, tavattiin leikkipuistossa. Yksi miespuolinen kaveri on nuoruudesta ja joskus soitellaan. Olen muuttanut usein, niin kavereita on jäänyt matkan varrella. Yleensä koen, ettei mulla ole useimpiem naisten kanssa riittävästi mitään yhteistä puhuttavaa. Mulla on perhe ja pienet lapset, ei oikein nyt ole aikaakaan uusille kavereille.
No ei ole, muutto uudelle paikkakunnalle vaikuttaa varmasti niin naisten kuin miestenkin kavereiden määrään.
Jos mun ex sanoisi mua oudoksi, niin mikähän itse on. 🤭
Kun mies on mun paras kaveri myös. Naisten kanssa ei suju, ystävyydet katkeilevat. Naiset haluu ystävyydessäkin hallita, ja mulle tärkeintä on vapaus ja suoruus. En kaipaa ystävyyksiä mihinkään, ne on vaivalloisia ylläpitää.
Sussahan ei ollut mitään vikaa? Provosoitko ja puhuitko ilkeästi.