Onko nainen jolla on kumppani, mutta ei naispuoleisia kavereita, jotenkin outo?
Kommentit (46)
Älkää ottako henkilökohtaisesti jos torjun teidän ystävyys yritykset!Minulla on jo ystävä minun mieheni ja hän riittäisi vaikka ainoaksi sosiaaliseksi kontaktiksi minulle.Hän täyttää koko elämäni kaikki osa-alueet!
Byäää, outo outo, byyäää, bääbää määki lammas😩😩
En sanoisi outo, mutta sulkeutunut ehkä?
Apropoo: mitä ihmettä tarkoittaa naispuoleinen? Naispuolinen = nainen, mutta puoleinen, mikä se on?
Vierailija kirjoitti:
Älkää ottako henkilökohtaisesti jos torjun teidän ystävyys yritykset!Minulla on jo ystävä minun mieheni ja hän riittäisi vaikka ainoaksi sosiaaliseksi kontaktiksi minulle.Hän täyttää koko elämäni kaikki osa-alueet!
Pienet on piirit. Onko sairaalloisen mustasukkainen kiinniriippujamies?
Vierailija kirjoitti:
nepsy
Tiedän ihmisen joka väittäå olevansa nepsy ja hänellä on facebookissa ainakin monia satoja kavereita.
Olen niitä naisia,jolle kumppani on koko elämä!Mieheni on myös paras ystäväni ja ainoa,jonka seurassa olen täysin vapautunut!Silloin kaikki muu unohtuu myös ystävättäret.Tällä tavoin minä reagoin rakkauteen.Miesten kanssa rennompaa ja kivempaa kuin naisten!