Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko nainen jolla on kumppani, mutta ei naispuoleisia kavereita, jotenkin outo?

Vierailija
23.06.2026 |

Mitä mieltä?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, alistajapsykopaatti on, kuten mun ex.

Vierailija
2/36 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On, alistajapsykopaatti on, kuten mun ex.

Vastasit itsellesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

on. eri.

Vierailija
4/36 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään mieltä.  Se on sinun elämää.  😝😝😝

Vierailija
5/36 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä paskoja kysele!   

Vierailija
6/36 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä, mutta hänellä saattaa olla niin kontrolloiva mies, että ei salli naiselle läheisiä ystäviä tai edes kavereita.

Ei toi hyvältä näytä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/36 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä itseäni outona. Olen ollut naimisissa 17 vuotta, meillä 4 lasta. Yhtään naispuolista ystävää ei minulla ole, eikä oikein ollut nuorempanakaan. Olen ollut aina ns. yksi jätkistä omassa kaveripiirissäni ja tullut miesten kanssa paremmin toimeen.

N34

Vierailija
8/36 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ihmeellistä. Nainen voi olla tosi introvertti, mutta joku sitkeä ihailija saa kuitenkin tehtyä itselleen tilaa sen naisen elämässä. Huonompi vaihtoehto on, että omistushaluinen ja kontrolloiva mies kampeaa kaikki naisen muut ihmiskontaktit loitommalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/36 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole outo. Suomen oloissa normaalia. Moni ottaisi sopivan kaverin jos tietää missä on.

Vierailija
10/36 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki naiset joita tunnen ovat outoja. Olen heidän kaveri tai muu läheinen joten en pysty sanomaan naisista joilla ei ole kavereita. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/36 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Tuollaisen pohtiminen on outoa.

Vierailija
12/36 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

nepsy

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/36 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä on, ehkä ei. Onko sillä väliä?

Voi olla yhtä hyvin joku muita naisia inhoava, huomionhakuinen narsissi jolle muiden naisten läsnäolo on uhka eikä kaveruus onnistu, tai voi olla vaikka ujouden vuoksi ulkopuolelle jäänyt. 

Vierailija
14/36 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minun mielestäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/36 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kumppani voisi olla naisen kaveri.

Vierailija
16/36 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät nuo asiat juurikaan liity yhteen. Olisiko sitten vähemmän outoa, ettei olisi kumppaniakaan? Mukavinta varmaan olisi, jos löytyisi myös niitä kavereita, mutta kaikki eivät ole niin onnekkaita. Itse esim. olen autisti eivätkä muut naiset yleensä tykkää minusta.

Vierailija
17/36 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen perheellinen nainen, jolla ei ole naispuolisia kavereita. Tai lähinnä yksi ystävä johon pidän melko harvakseltaan yhteyttä. Olen introvertti ja ehkä vähän asperger myös. Aika menee töissä ja perheen kanssa ja omaa aikaa kaipasin enemmänkin. Joskus tutustun ihmisiin eikä se ole ongelma mutta en oikein ole innostunut ystävystymään. Sekin varmaan vielä vaikuttaa että yläasteajoilta on jäänyt traumoja, vaikken sellaisia ole vuosikausiin ajatellutkaan. Mutta minun oli vaikea tutustua etenkin naispuolisiin ihmisiin vielä alle 25 vuotiaana, jolloin usein ne syvimmät ystävyyssuhteet luodaan. En silti pidä itseäni ainakaan yhtään oudompana kuin muitakaan ihmisiä. 

Vierailija
18/36 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki naiset joita tunnen ovat outoja. Olen heidän kaveri tai muu läheinen joten en pysty sanomaan naisista joilla ei ole kavereita. 

Ovat kaiken lisäksi limaisia. 

Vierailija
19/36 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin miesvaltaisessa ammatissa, ja usein yhden työkaverin kanssa  käytiin lounaalla. Tavattiin kyllä perheinä joskus muutenkin. 

Kerran lähdettiin taas syömään, ja meidän kummankin puolisot olivat tavanneet torilla ja  ilmestyivät sitten yhdessä syömään samaan paikkaan. Vähän nauratti, kun ei mitään treffejä oltu tehty.

Vierailija
20/36 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä on, ehkä ei. Onko sillä väliä?

Voi olla yhtä hyvin joku muita naisia inhoava, huomionhakuinen narsissi jolle muiden naisten läsnäolo on uhka eikä kaveruus onnistu, tai voi olla vaikka ujouden vuoksi ulkopuolelle jäänyt. 

Niin ja tuskin tiedät miksi ei ole kavereita, jos et tunne häntä henkilökohtaisesti? Voihan ollakin että on vaikka jonkun mustamaalaus kampanjan uhri, tahalleen eristetty tai tahalleen kerrottu valheita, kuten olisi ujo, ei omaa normaaleja sosiaalisia taitoja? 

Tai tahalleen valehdeltu,  ei tule toimeen muiden kanssa. olisi riidoissa muiden kanssa jne, jotta olisi mahdollisimman paljon paheksuttavaa ja ihmeteltävää.


Enimmäkseen uskoisin, että valehdellaan juuri jälkimmäistä, että ei tule toimeen kenenkään kanssa tai on jotain ongelmia muiden kanssa tai persoonsssa, vaikka oikeasti tiedetään, että tuo on paskaa ja tarkoituksrlla lavastettu tai vääristelty juttu, jota muokattu vuosikymmenten  aikana. 

Nimittäin eihän monikaan ryhtyisi ilkkumaan tai parjaamaan  siitä, että joku olisi ujo tai omaisi huonot sosiaaliset  suhteet? Ei tuollaiseen löytyisi tarpeeksi  osaanottajia. Olisihan se hilpeää jos joku yrittäisi usuttaa jonkun jengin tuolla perusteella perään. Siinä kyllä se usuttaja saisi vihat peräänsä. 


Sen sijasn sellaiseen löytyisi hulluja mukaan lähtijöitä. että tiedetään henkilön olevan jotain muuta esim. sosiaalinen, puhelias, vahvaluonteinen, kärkkäät mielipiteet, oikeasti  tulee toimeen muiden kanssa mutta joistain muista syistä joituu mustamaaslatuksi? 

Joistain asioista, mistä joillain voisi olla katkeruutta ja kostonhimoa? Ehkä joillekin valehdeltu jotta löytyisi joillekin syitä johonkin vainoon? Jos ei ole tehnyt mitään pahaa kellekää on merkillistä, jos joutuu vainon kohteeksi? 

Jos joku aktiivisesti vie eteenpäin 

mustamaslauskampanjaa,  jossa on vuosikymmenten ajan  lietsottu vääriä valheita henkilöstä niin, että jotkut ärsyyntyy hänestä ja lavastetaan riitoja, voi hyvinkin mennä joillekin täydestä näkemys, että henkilö ei tulisi toimeen kenenkäön kanssa ja olisi hankala? 


Oikeasti on ollut kaikkea muuta kun  hankala. tai inhottava. Ei pitäisi  löytyä mitään syytä vainoon ja mustamaalaukseen. Jotain voi todistaa jo se, jos monilla on hänestä näkemys huhupuheiden perusteella eli kaikki tiedot tulleet muiden kautta. Samoin  jos huhuissa ilmenee paljon valheita niiden totuuksien lisäksi, voi miettiä, mikä kampanja  oikein on kyseessä?  Ketkä sitä vetää ja mitkä on heidän  motiivinsa? Syyt on siis luotu tahalleen? 

Samoin jos kuulet, että tiedot tulleet  henkilöiltä jotka olleet tekemisissä vuosikymmeniä  sitten, miettisin hieman tietojen todellisuutta verrattuna nykypäivään. Itse en  muodosta mitään kattavaa mielipidettä kenestäkään muuta kun jos olen itse keskustellut henkilön kanssa useasti ja kuullut häneltä itsestään mm. hänen mielipiteitään tai tekemisistään. Joskus  voi luottaa johonkin mitä kuullut toisilta luotettavilta henkilöiltä, mutta täytyy muistaa, että ehkä heille on annettu väärää tietoa, vaikka eivöt halua valehdella sinulle?