Kertokaa Juhannuksena kun olette saaneet yllättäen seksiä
Tyyliin törmäätte jossain ihan casuaalissa paikassa kuten kaupassa tai leirintäalueella niin yhtäkkiä onkin Cupidon nuoli lävistänyt molempien sydämmet ja on koittanut kuuma kesäilta.
Kertokaa tällaisista tapauksista.
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Mine yölä falkula eläin paika. Sielä suuri emako sika. Mine tietä syö ei saa. Mine murta aita ja panna posu. Se ei kielto. Vain syö ei saa.
Yhdyit saastaiseen eläimeen. Tiedät mikä rangaistus odottaa.
Vierailija kirjoitti:
Osuin parkkikselle jossa oli bussiksi nimetty pakettiauto parkissa. Minulla sattui olemaan kaivattu of-tunnari ja sitten tapahtui mitä tapahtui. Herkkä ja koskettava kohtaaminen.
Yhdyit saastaiseen eläimeen. Tiedät mikä rangaistus odottaa.
mökillä setäni oli kännissä sammunut huussin portaille muna pystyssä ja minä yöllä lähdin hämärässä käymään vessassa ja kompastuin sedän jalkoihin ja pyllähdin suoraan sen päälle
Vierailija kirjoitti:
POISTOON
taitaa olla vähän omia kokemuksia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osuin parkkikselle jossa oli bussiksi nimetty pakettiauto parkissa. Minulla sattui olemaan kaivattu of-tunnari ja sitten tapahtui mitä tapahtui. Herkkä ja koskettava kohtaaminen.
Yhdyit saastaiseen eläimeen. Tiedät mikä rangaistus odottaa.
Juu, se on ikuinen kadotus tiedossa sitten aikanaan. Mutta oli se vaan kaunis heti elämässä.
- siis hetki elämässä mutta kyllä "heti" sopisi myös tilanteeseen. Tunnekuohussa lipsahti pieni kirjoitusvirhe.
Sain yllätys-seksiä ja todella outo paikka ja outo mies. Tai siis tuttuja molemmat. Menin käymään ohikulkeissa perjantaina isoäidin luona, 91v, asuu kotona. Juotiin kahvia ja kerrottiin kuulumisia. Oltiin jo noustu kahvipöydästä kun siihen tulla tupsahti "Ville", 66-vuotias äitini serkkupoika. Hän toi isoäidille savustetun siian ja vähän jääkaappiin ruokaa.
Siinä keitettiin Villellekin kahvit ja muisteltiin entisiä aikoja, oli rento ja mukava olo. Ei kiire mihinkään. Omat lapset ovat jossain juhannusjuhlilla ja ex-mies missä lie, ei kiinnosta. Eipä siis kiire mihinkään. Laitettiin päivällistäkin, syötiin kalaa ja uusia perunoita. Siinä me kolme eri sukupolven ihmistä naurettiin entisille jutuille. Minulla oli viinipullo autossa ja sen kävin hakemassa, isoäidillekin vähän, puoli lasia.
Isoäidin mentyä nukkumaan Villen kanssa jatkoimme juttua ja sauna lämmitettiin illan hämärässä. Ja yhtäikaa mentiin saunaan. Siellä se sitten, ikään kuin itsestään, roihahti, älytön kiima ja panetus. Villekin on pystyvä mies vielä, ei ole vuodet vielä vieneet kykyjä.
Eilen juhannuspäivänä syötiin puurot aamulla ja Ville kertoi lähtevänsä käymään suvun mökillä, siellä ei ole kukaan käynyt koko alkukesänä. Pyysin päästä mukaan, olisimme isoäidinkin ottaneet, mutta hän ei uskaltanut, muisti että siellä oli paljon hyttysiä. Ajelimme kaupan kautta mökille. Hämähäkin seittejä, kosteaa. No tulet takkaan ja sauna lämpiämään. Ja voi sanoa että siinä se meni. Ihana mies.
Nyt sunnuntai-aamuna istuskelen puhelimen kanssa portailla, hörpin kahvia ja selaan nettiä. Olipa ihana juhannus, minulla on aivan ihana olo. Kyllä, siemennetty ja pantu, mutta ihana rauhallinen, turvallinen, lämmin olo. Nauttikaa suomen kesästä. Iso hali sinulle, missä sitten luetkin tätä.
Vierailija kirjoitti:
Sain yllätys-seksiä ja todella outo paikka ja outo mies. Tai siis tuttuja molemmat. Menin käymään ohikulkeissa perjantaina isoäidin luona, 91v, asuu kotona. Juotiin kahvia ja kerrottiin kuulumisia. Oltiin jo noustu kahvipöydästä kun siihen tulla tupsahti "Ville", 66-vuotias äitini serkkupoika. Hän toi isoäidille savustetun siian ja vähän jääkaappiin ruokaa.
Siinä keitettiin Villellekin kahvit ja muisteltiin entisiä aikoja, oli rento ja mukava olo. Ei kiire mihinkään. Omat lapset ovat jossain juhannusjuhlilla ja ex-mies missä lie, ei kiinnosta. Eipä siis kiire mihinkään. Laitettiin päivällistäkin, syötiin kalaa ja uusia perunoita. Siinä me kolme eri sukupolven ihmistä naurettiin entisille jutuille. Minulla oli viinipullo autossa ja sen kävin hakemassa, isoäidillekin vähän, puoli lasia.
Isoäidin mentyä nukkumaan Villen kanssa jatkoimme juttua ja sauna lämmitettiin illan hämärässä. Ja yhtäikaa mentiin saunaan. Siellä se sitten, ikään kuin itsestään, roihahti, älytön kiima ja panetus. Villekin on pystyvä mies vielä, ei ole vuodet vielä vieneet kykyjä.
Eilen juhannuspäivänä syötiin puurot aamulla ja Ville kertoi lähtevänsä käymään suvun mökillä, siellä ei ole kukaan käynyt koko alkukesänä. Pyysin päästä mukaan, olisimme isoäidinkin ottaneet, mutta hän ei uskaltanut, muisti että siellä oli paljon hyttysiä. Ajelimme kaupan kautta mökille. Hämähäkin seittejä, kosteaa. No tulet takkaan ja sauna lämpiämään. Ja voi sanoa että siinä se meni. Ihana mies.
Nyt sunnuntai-aamuna istuskelen puhelimen kanssa portailla, hörpin kahvia ja selaan nettiä. Olipa ihana juhannus, minulla on aivan ihana olo. Kyllä, siemennetty ja pantu, mutta ihana rauhallinen, turvallinen, lämmin olo. Nauttikaa suomen kesästä. Iso hali sinulle, missä sitten luetkin tätä.
Plääh, eihän tuossa ollut seksiä tippaakaan. Näin sunnuntai-aamuna pitää olal runkkumatskua....
Halloota halloo, nyt on aloittajan vuoro kertoa juhannuksena.
- Sanni 81-vee täällä huuteloo
Tein juhannustaikoja juovuksissa naapurin heinäpellolla ja sammuin. Aamulla heräsin ladosta ja takapuolta pakottaa kovasti.
Osuin parkkikselle jossa oli bussiksi nimetty pakettiauto parkissa. Minulla sattui olemaan kaivattu of-tunnari ja sitten tapahtui mitä tapahtui. Herkkä ja koskettava kohtaaminen.