Kertokaa Juhannuksena kun olette saaneet yllättäen seksiä
Tyyliin törmäätte jossain ihan casuaalissa paikassa kuten kaupassa tai leirintäalueella niin yhtäkkiä onkin Cupidon nuoli lävistänyt molempien sydämmet ja on koittanut kuuma kesäilta.
Kertokaa tällaisista tapauksista.
Kommentit (42)
Peräkylän Eikan aloitus kärkeen nyt!
Eikan pilin nokkaan tippa nyt!
No yhden bändin keikalla tuttu nainen tuli juttelee ja liimautui minuun ja kuunneltiin keikkaa ja nainen oli kaulassa kiinni koko ajan. Keikan jälkeen sanoin että menen kuselle ja naine sit sanoi että mennään hänen telttaan sen jälkeen. Tiesin heti että saan seksiä. Se oli vaan että nainen oli kiimassa ja panin sitä sitten.
Vierailija kirjoitti:
Se tunne, kun homma luistaa kuin mätiä kaaleja lapioidessa, rikin katkuista limaa koko varren täydeltä ja tietenkin vieno mädän haju kesäkuumalla. Pöytätuuletin surisee taustalla, ja kattotuuletin pyörittää viileää ilmaa nostaen tuoksut suoraan sieraimiini kohti kattoa.
Homma luistaa kuin nakki sinappiketsupissa löysän lihapiirakan välissä. Välillä se huljahtaa ulos ja taas uudestaan sisään: "Höyääääyh!"
Metallinhohtoinen kärpänen lentelee ympärillä. Se on saanut käryn herkusta. Hetken aikaa se lentää kunniakierroksia, kunnes lätkähtää työstettävälle pakaralle kuin imukuppi, muuttaen ulkonäkönsä kauneuspilkuksi. Saan tarpeekseni. Otsaltani putoilee hikipisaroita pakaralle. Kärpänen ei reagoi hikisateeseen mitenkään. Vedän patukan ulos liian löysästä reiästä. Se piirtää kellertävänruskean raidan kärpäsen puoleiselle pakaralle.
Silmä jää tuijottamaan minua ammottavana ja kysellen, mitä nyt.
"Sain tarpeekseni. Pidetään tauko", sanon.
Astelen munasiltani parvekkeelle ja nojaan kaiteeseen. Minusta tuntuu kuin olisin vaihtanut paikkaa kärpäsen kanssa. Olen kuilun partaalla.
Hämmästyttyövästi tässö yhvdistyy elämämkallun anonyymipalsta-tyylilaji ammattitaitoisiin kerronnan lahjoihin.
Vierailija kirjoitti:
Ei helevatan helevata taas.
No mitä nyt?
Menin illalla nukkumaan ja ykskaks unet keskeytyi kun alienit sieppasivat minut alukseensa, siellä sitten harrastin yllättävää seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Kerro Martta-tädille, että mikä sinnuu riepoo?
Mitä äitiskin tuohon sannoo?
Yliksellä on vastaava ketju miesten kokemuksista juhannuksena. Aika paljon näyttää olevan N = H meininkiä.
No kuule tuo naapurin Veikko tuli kyllään ja juotiin muutama olut ja saunottiin ja yksi asia johti toiseen.
- Pertti 87v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se tunne, kun homma luistaa kuin mätiä kaaleja lapioidessa, rikin katkuista limaa koko varren täydeltä ja tietenkin vieno mädän haju kesäkuumalla. Pöytätuuletin surisee taustalla, ja kattotuuletin pyörittää viileää ilmaa nostaen tuoksut suoraan sieraimiini kohti kattoa.
Homma luistaa kuin nakki sinappiketsupissa löysän lihapiirakan välissä. Välillä se huljahtaa ulos ja taas uudestaan sisään: "Höyääääyh!"
Metallinhohtoinen kärpänen lentelee ympärillä. Se on saanut käryn herkusta. Hetken aikaa se lentää kunniakierroksia, kunnes lätkähtää työstettävälle pakaralle kuin imukuppi, muuttaen ulkonäkönsä kauneuspilkuksi. Saan tarpeekseni. Otsaltani putoilee hikipisaroita pakaralle. Kärpänen ei reagoi hikisateeseen mitenkään. Vedän patukan ulos liian löysästä reiästä. Se piirtää kellertävänruskean raidan kärpäsen puoleiselle pakaralle.
Astelen munasiltani parvekkeelle ja nojaan kaiteeseen. Minusta tuntuu kuin olisin vaihtanut paikkaa kärpäsen kanssa. Olen kuilun partaalla.
Hämmästyttyövästi tässö yhvdistyy elämämkallun anonyymipalsta-tyylilaji ammattitaitoisiin kerronnan lahjoihin.
Oliko tää se mitä tapahtui ennen kun ukko lensi alas parvekkeelta?
Seksiä ei saada vaan otetaan.
T: Abdul
Vierailija kirjoitti:
Vähän vanhanaikainen tyyli, Bukowskin kynän- ja kyrvänjälkiä seuraillen. Silti vaikuttavaa kuvailua.
Miesproosa ei kyllä ole oikein iskenyt enää tällä vuosituhannella.
Lukisin kyllä tällaista enemmänkin. Jatka hyvä mies tai nainen edelleen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä nyt?
"Kertokaa Juhannuksena kun olette saaneet yllättäen seksiä"
Minä helevatan helevata juhannuksena pitäisi tämäkin kertoa? Nyt vai vuoden päästä?
No yhtenä jouluna tein pukin keikkaa ja pääsinkin pukille yllättäen. Erään perheen äiti saatteli mut ulkokuistille maksaakseen ja samalla sitten virnuillen hyräili laulun mukaan joulupukki suukon sai. Saipa sillä kertaa muutakin. Kun isi aukoi tuvassa paketteja lasten kanssa, äiti aukoi pukin sepalukset ja alkoi lutkuttaa. Ei aikaakaan kun kiskaisi itse housunsa kinttuihin ja pyllisti kuistin ikkunaa vasten kumartuen ja toivoi pukilta kovaa pakettia, on kuulemma ollut kiltti koko vuoden ja nyt riitti sitä lajia. Laitoin tuhmaa äitiä huolella ja sen verran kuuma tilanne sekä misu oli kyseessä että tuskin minuuttiakaan kestin, ennen kuin ns. punakuononi eli ryhmysauvani ampui mahtisatsin suoraan tuhmailuäidin pyhimpään. Siinä alkoikin hoppu seuraavaan taloon jo painaa päälle ja totesin lähtiessäni tälle tilapäismuorilleni, että ensi jouluna sitten tuon risuja ihan äitiä varten vaan. Ei kyllä toiste enää keikkaa samaan taloon sattunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä nyt?
"Kertokaa Juhannuksena kun olette saaneet yllättäen seksiä"
Minä helevatan helevata juhannuksena pitäisi tämäkin kertoa? Nyt vai vuoden päästä?
Sitä miekii mietin , että pittääkö männä vuuen jussista kertua.
Saatan mie jussista kertua.
Vierailija kirjoitti:
No yhtenä jouluna tein pukin keikkaa ja pääsinkin pukille yllättäen. Erään perheen äiti saatteli mut ulkokuistille maksaakseen ja samalla sitten virnuillen hyräili laulun mukaan joulupukki suukon sai. Saipa sillä kertaa muutakin. Kun isi aukoi tuvassa paketteja lasten kanssa, äiti aukoi pukin sepalukset ja alkoi lutkuttaa. Ei aikaakaan kun kiskaisi itse housunsa kinttuihin ja pyllisti kuistin ikkunaa vasten kumartuen ja toivoi pukilta kovaa pakettia, on kuulemma ollut kiltti koko vuoden ja nyt riitti sitä lajia. Laitoin tuhmaa äitiä huolella ja sen verran kuuma tilanne sekä misu oli kyseessä että tuskin minuuttiakaan kestin, ennen kuin ns. punakuononi eli ryhmysauvani ampui mahtisatsin suoraan tuhmailuäidin pyhimpään. Siinä alkoikin hoppu seuraavaan taloon jo painaa päälle ja totesin lähtiessäni tälle tilapäismuorilleni, että ensi jouluna sitten tuon risuja ihan äitiä varten vaan. Ei kyllä toiste enää keikkaa samaan taloon sattunut.
Nyt sie virheen teit ko piti juhannuksena kertua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt sie virheen teit ko piti juhannuksena kertua
Nyt on juhannus! Tein kuten pyydettiin.
Mine yölä falkula eläin paika. Sielä suuri emako sika. Mine tietä syö ei saa. Mine murta aita ja panna posu. Se ei kielto. Vain syö ei saa.
Vierailija kirjoitti:
Kävin lenkillä shortsit jalassa enkä ole sheivannut vähään aikaan. Mulla kasvaa karvaa yhtä paljon miehellä. Eipä tullut vislauksia
Kiitos tästä mielikuvasta. Menee kyllä nyt kepeämmin kesä ilman heilaa eikä tarvitse harmitella helluntain huonohkoa flaksia.
Elä huuva ko ap on arka peräkammarin nykerömuna