Henkilökohtainen avustaja! Mitä toivot työnantajalta?
Olen harkinnut siirtyväni henkilökohtaisen avun työnantajamalliin. Tällä hetkellä avuatajat tulee firman kautta, mutta haluaisin enemmän vaikuttaa siihen kuka kanssani työskentelee.
Asia on vasta harkinta-asteella ja täysin uusi tilanne olisi minulle olla itse työnantaja. Jos täällä on henkilökohtaisia avustajia niin mitä toivotte työnantajalta? Millainen on hyvä työnantaja? Mitä pitäisi osata ottaa huomioon?
Kommentit (4)
Olen tehnyt henkilökohtaisen avustajan töitä jonkin verran. Ei ole kokemusta työnantajamallista ja ajattelen, että työskentelen mieluummin firman kautta.
Te avustajat, joilla kokemusta molemmista, kertokaahan?
Lisää liksaa. Työn palkka pitäisi olla kaikilla sektorilla 20 euroa tunti. Näin palkka ja työn vaatimus olisisivat synkassa.
Ettei tarvitsisi vatkata sitä kullia ihan joka päivä.
Nostan tätä