Lue keskustelun säännöt.
Aino&Elias-verkkokauppa, huijausko?
26.04.2026 |
Hei, onko kenelläkään kokemuksia tästä kaupasta? Nyt tulee paljon mainoksia kaupan loppuunmyynnistä ja kiitoksia entisille asiakkaille. Onko kukaan kuullutkaan aikaisemmin tästä? Netistä en löydä mitään historiaa kaupasta. Taitaa olla huijaus :(
Kommentit (3)
Itse tilasin juuri kengät ko. paikasta, mutta tuli heti vahvasti sellainen fiilis nyt, että taisin astua ansaan 😳
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ne mainoskuvathan on selvästi tekoälyllä tehty, siitä jo voi päätellä, että tuotteita ei ole olemassakaan. Parhaassa tapauksessa "yritys" tilaa tuotteet Temusta ja myy ne moninkertaisella hinnalla asiakkaalle.
Epämääräinen yritystieto
Ei selkeää:
yrityksen nimeä
Y-tunnusta
osoitetta
En ostaisi tuolta mitään.