Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aino&Elias-verkkokauppa, huijausko?

Vierailija
26.04.2026 |

Hei, onko kenelläkään kokemuksia tästä kaupasta? Nyt tulee paljon mainoksia kaupan loppuunmyynnistä ja kiitoksia entisille asiakkaille. Onko kukaan kuullutkaan aikaisemmin tästä? Netistä en löydä mitään historiaa kaupasta. Taitaa olla huijaus :(

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epämääräinen yritystieto

Ei selkeää:

yrityksen nimeä

Y-tunnusta

osoitetta

 

 

En ostaisi tuolta mitään.

Vierailija
2/3 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tilasin juuri kengät ko. paikasta, mutta tuli heti vahvasti sellainen fiilis nyt, että taisin astua ansaan 😳

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne mainoskuvathan on selvästi tekoälyllä tehty, siitä jo voi päätellä, että tuotteita ei ole olemassakaan. Parhaassa tapauksessa "yritys" tilaa tuotteet Temusta ja myy ne moninkertaisella hinnalla asiakkaalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän