No miten se juhannus meni noin niin kuin omasta mielestä
Tuliko rähinätappelua juhannuksen viettäjien kesken? Oliko joukossa joku, jolle ei viina sovi koskaan? Vai menikö kaikki ihan putkeen ja sait viettää ihanan jussin?
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Pieraisin märkää hameeseen ja olen vieläkin juovuksissa
Positiivista sentään että edes yksi suomalainen nainen osaa pukea hameen päällensä.
Tuntuu olevan näille miesvihafemakoille niin ylipääsemätön tehtävä pukea oman sukupuolensa vaatteet.
Vierailija kirjoitti:
Neitsyys meni. :(
N15
Kumpi oli, jamali vai rusina-abdulla?🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Neitsyys meni. :(
N15
Kumpi oli, jamali vai rusina-abdulla?🤔
En muista nimeä, mutta ei ollut kantasuomalainen.
N15
mukavasti. oltiin kotona ja nukuttiin.
Huonoin juhannus ikinä. Naapuri ei antanut nukkua, jouduin siivoamaan tavaroita putkiremontin tieltä, ja sitten vielä sain pahan migreenin. Perusarki on mukavaa tähän juhannukseen verrattuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pieraisin märkää hameeseen ja olen vieläkin juovuksissa
Positiivista sentään että edes yksi suomalainen nainen osaa pukea hameen päällensä.
Tuntuu olevan näille miesvihafemakoille niin ylipääsemätön tehtävä pukea oman sukupuolensa vaatteet.
1800- luvulta kirjoittelet näköjään.
On mennyt ihanasti. Olen touhuillut kotona, puhelin on ollut koko pitkän viikonlopun älä häiritse -tilassa. Kiva kuitenkin mennä taas töihin huomenna.
Join koko viikonlopun yksin kotona ja säälin itseäni. Aamuisin hyvin masentunut mielentila mutta illalla helpotti kun otti alkoholia.
Kiitos kysymästä, viihdyin hyvin ulkona näillä ilmoilla. Hyttysistä ei ollut kiusaa, mutta kirjosiepoilla oli kiirettä. Porkkanamaalta uskalsin poistaa jo kasviharson. Kemppi ei kai enää iske.
Kävimme kotiväen kanssa myös sukulaisten 5-vuotis- ja 97-vuotissynttäreillä.
Suosittelen lisäksi Dingon konserttia, jos satutte tänä kesänä sopivasti keikkapaikalle.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kysymästä, viihdyin hyvin ulkona näillä ilmoilla. Hyttysistä ei ollut kiusaa, mutta kirjosiepoilla oli kiirettä. Porkkanamaalta uskalsin poistaa jo kasviharson. Kemppi ei kai enää iske.
Kävimme kotiväen kanssa myös sukulaisten 5-vuotis- ja 97-vuotissynttäreillä.
Suosittelen lisäksi Dingon konserttia, jos satutte tänä kesänä sopivasti keikkapaikalle.
Eihän se nipa osaa enää laulaa. Neljä ruusua parempi.
Niin meni kuin ennenkin, eli rauhallisesti kotona perheen kanssa. Kokolla sentään käytiin kylän juhannusjuhlassa. Grillailtiin ja vain olla möllöteltiin täällä maaseudun rauhassa. Aattona otin isännän oikeudella hieman viskiä, ei tullut sanomista. Niin ja potkupalloa tuli katsottua ihan yötä myöten. Huomenna pitää vielä poiketa töissä hoitamassa yksi pikkuhomma ja sitten alkaa loma.
Neitsyys meni. :(
N15