No miten se juhannus meni noin niin kuin omasta mielestä
Tuliko rähinätappelua juhannuksen viettäjien kesken? Oliko joukossa joku, jolle ei viina sovi koskaan? Vai menikö kaikki ihan putkeen ja sait viettää ihanan jussin?
Kommentit (52)
Oli ihan mukava juhannus. Tää kotimatka ei vaan suju, karmeet jonot!
Huonosti kun joutui olemaan selvinpäin.
Ihana mökkijuhannus kaikilla herkuilla. Viiniä ja ruokaa oli riittävästi.
Oli mukava rauhallinen juhannus kotona kumppanin kanssa. Ei juotu alkoholia.
Noin niin kun omasta mielestä
Ei mulla muuta.
Jätän tämän vaan tähän.
En viettänyt juhannusta. Oikoluin syksyllä ilmestyvän kirjani taittovedoksia.
Rähinä viinaa Join ja olin yön putkassa normi juhannus.
Pieraisin märkää hameeseen ja olen vieläkin juovuksissa
Mies haluaisi lähteä kotiin mutta en ole ajokunnossa.
Minulle tuli otsikosta mieleen Li Andersson ja aloin voimaan pahoin.
Juuri sellainen juhannus kuin toivoinkin.
Jouduin sairaalaan alkoholimyrkytyksen takia.
n33
Köppääsesti. Ei tullu eres körttiseuroos käytyä. Minen enää tälläikää piittaa veisuusta taikka ryhymäorkioosta.
Mediheli haki vaimon, teloi itseään kännissä. Maanantaina haen eroa.
En muista mitään, join liikaa.
N41
Vierailija kirjoitti:
En viettänyt juhannusta. Oikoluin syksyllä ilmestyvän kirjani taittovedoksia.
Koko ajanko sitä täytyy täällä toistella?
Vein vaimon katkaisuhoitoon, lapset ovat järkyttyneitä.
Huonoin juhannukseni ikinä. Olin sairaslomalla kotona, enkä saanut nauttia alkoholiakaan. Ensi vuonna sitten jälleen kesämökille.