No miten se juhannus meni noin niin kuin omasta mielestä
Tuliko rähinätappelua juhannuksen viettäjien kesken? Oliko joukossa joku, jolle ei viina sovi koskaan? Vai menikö kaikki ihan putkeen ja sait viettää ihanan jussin?
Kommentit (52)
Oksensin valkoviiniä järveen.
n35
Lähdimme miehen kanssa juhannustansseihin, mutta minut vietiin putkaan.
Sammuin monta kertaa, mies ja lapset lähtivät kotiin.
Jäin kiinni rattijuopumuksesta...
n38
Vierailija kirjoitti:
Ihme alkoholisteja täällä.
Kaikilla normi juhannus ei sen kummempaa.
Olin festareilla mutta järjestysmiehet kantoivat minut poliisiautoon.
N32
Rentouduin kotona. Kävin koiran kanssa lenkillä ja loikoilin pihalla äänikirjoja kuunnellen.
Vierailija kirjoitti:
Jäin kiinni rattijuopumuksesta...
n38
Minulla kävi samoin ollaan samiksia.M30
Sammuin ruusupuskaan ja heräsin grillimakkara perseessäni.
M32
En muista mittään , sama juttu joka kerta.Sen tiedän en hukkunut taaskaan.
Oli tosi kiva juhannus. Oltiin vanhempien mökillä ja sisarukset perheineen tuli myös.
Perinteitä noudatettiin, oli mm juhannusdisco ja jäätelö ei loppunut tänäkään juhannuksena kesken.
Me lähdetään vasta huomenna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme alkoholisteja täällä.
Kaikilla normi juhannus ei sen kummempaa.
No onneksi mulla oli epänormaali juhannus, rauhallisesti yksin kotona. Vähän kävin autolla ajelemassa, totesin että nykyään on kyllä paljon ihmisiä, jotka viettää juhannusta kaupungissa. Ei ole enää sitä ilmiötä, että kaupunki tyhjenee.
Vierailija kirjoitti:
Tämä mimmi joutui putkaan...
Käyttikö kytät hyväksi saitko pamppua?
Harrastin mieheni veljen kanssa seksiä kun mieheni sammui. Nyt on tosi tosi kamala morkkis.
Vierailija kirjoitti:
Hameeni repesi kännissä.
Kuinka paljon hameesi oikein joi?!
Töissä piti olla, mut jouduin päivystykseen.
Ihme alkoholisteja täällä.