Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Buumeri isäni ja zoomer tyttäreni eivät vaan tajua toisiaan ollenkaan

Vierailija
20.06.2026 |

Elävät niin eri sfääreissä. Joudun jatkuvasti toimimaan tulkkina heidän välillään. Ihmeellistä että kaksi näin erilaista sukupolvea on samaan aikaan maailmassa. Heillä ei ole mitään yhteistä, paitsi sukulaisuussuhde toisiinsa.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärsivätkö omat isovanhempanne teitä?

Kyllä! Oma mummoni syntyi 1911 ja meitä yhdisti buumereiden elämänvalintojen ja asenteiden kyseenalaistaminen.

Entä pappasi? Siitähän aloituksessa puhuttiin.

Kuollut jo ennen kuin synnyin. Se on kai sitä positiivista luonnonvalintaa.

Vierailija
22/33 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärsivätkö omat isovanhempanne teitä?

Kyllä! Oma mummoni syntyi 1911 ja meitä yhdisti buumereiden elämänvalintojen ja asenteiden kyseenalaistaminen.

Entä pappasi? Siitähän aloituksessa puhuttiin.

Kuollut jo ennen kuin synnyin. Se on kai sitä positiivista luonnonvalintaa.

Olet tosi ilkeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärsivätkö omat isovanhempanne teitä?

Kyllä! Oma mummoni syntyi 1911 ja meitä yhdisti buumereiden elämänvalintojen ja asenteiden kyseenalaistaminen.

Entä pappasi? Siitähän aloituksessa puhuttiin.

En sanonut olevani ruotsinkielinen.

Vierailija
24/33 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on buumerimummo kyllä aivan pihalla 2012 syntyneen lapsenlapsen elämästä..

Millä tavoin? 

Ei ymmärrä mikä on brainrot ja miksi pitää saada 67:iä jokapäivä

What??? Mitä noi on?

Vierailija
25/33 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on buumerimummo kyllä aivan pihalla 2012 syntyneen lapsenlapsen elämästä..

Millä tavoin? 

Ei ymmärrä mikä on brainrot ja miksi pitää saada 67:iä jokapäivä

Puhuisi suomea niin muutkin ymmärtäisivät.

Vierailija
26/33 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä lasten isoisä, syntynyt 1941, valittaa aina kuinka nuoret sitä ja nuoret tätä, ovat avuttomia, löysiä, huligaaneja, sotkijoita ym rikollisia. Tyttäreni muistaa aina muistuttaa, että niin, ne on ne miehet. Ei tietoa sukupolvesta, mutta töhrijä/rikollinen/hyväksikäyttäjä/huligaani on 100% varmuudella mies. Se hiljentää isoisän. Ei ole tottunut että nuoret naiset hyppivät silmille. Ja mikseivät hyppisi kun kerran kerjää verta nenästään.

Rakastan näitä nuoria naisia nykyään, ovat niin anteeksipyytelemättömiä, sanavalmiita ja upeita nuoria naisia jotka eivät enää suostu paskoihin rooleihin ja tylyttävät menemään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/33 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärsivätkö omat isovanhempanne teitä?

Kyllä! Oma mummoni syntyi 1911 ja meitä yhdisti buumereiden elämänvalintojen ja asenteiden kyseenalaistaminen.

Entä pappasi? Siitähän aloituksessa puhuttiin.

Ymmärsivätkö omat isovanhempanne teitä?


Mikset sitten kysynyt että ymmärsikö omat isoisänne teitä jos isoäidit ei mielestäsi ole isovanhempia.

Vierailija
28/33 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärsivätkö omat isovanhempanne teitä?

Kyllä! Oma mummoni syntyi 1911 ja meitä yhdisti buumereiden elämänvalintojen ja asenteiden kyseenalaistaminen.

Entä pappasi? Siitähän aloituksessa puhuttiin.

Kuollut jo ennen kuin synnyin. Se on kai sitä positiivista luonnonvalintaa.

Olet tosi ilkeä.

Olen. Mutta oikeassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/33 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heittää sen turhan muksun pihalle niin ongelma ratkeaa sillä.

Vierailija
30/33 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on outoja sukuja. Omassa suvussani vanhukset arvostavat nykynuoria ja nuoret kohteliaina nykyvanhuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/33 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heittää sen turhan muksun pihalle niin ongelma ratkeaa sillä.

Ei isoisästä ole minkään heittäjäksi enää. Joutuu nyt vaan kuuntelemaan nuorten naisten (takaisin)vittuilua jos haluaa tulla autetuksi yhtään missään. On kova paikka piinkovalle sovinistille kun vastassa on 22 v tyttärentytär jota ei lähtökohtaisesti kiinnostele miellyttää.

Vierailija
32/33 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teillä on outoja sukuja. Omassa suvussani vanhukset arvostavat nykynuoria ja nuoret kohteliaina nykyvanhuksia.

Hyvä juttu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/33 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se nyt "vakio"? - Omat vanhemmat ovat blääh, kavereitten jees! :)

Ja sitten isovanhemmat ovat tosi cool-tyyppejä, kertoo kaikkii kivoi jutskii! ....

Kylläpä vaan, maalla kun kävin, pappa vetäytyi sänkyyn. Peitto vähän huonosti, niin kävin kohentamassa. Hän siihen: No mitäs sie nyt? - Vastasin, et katoin, tuo siun peitto on vähän toispuoleinen, nostan vähän, niin ei pääse kärpäset ahistelemaan :) Hän naurahti.

....

Sodan käynyt mies, tottakait kunnioitus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan