Kulutan päivät tekemättä mitään
Kommentit (10)
Samoin. Laitan kyllä ruuan itse mutta sitten roikun koneella, katson elokuvia ja nukun päikkärit. Hyvin aika kuluu vaikka olen yksin. Viihdyn hyvin itseni kanssa . 😊
Vierailija kirjoitti:
Samoin. Laitan kyllä ruuan itse mutta sitten roikun koneella, katson elokuvia ja nukun päikkärit. Hyvin aika kuluu vaikka olen yksin. Viihdyn hyvin itseni kanssa . 😊
Johonkin asti ok olla yksin, mutta kaipaa sitä muidenkin seuraa. Pää lahoaa, kun liikaa yksin
Pyrin tähän minäkin, kohta eläkkeellä.
Aikalailla sama. Välillä se saa paniikinomaisen tunteen aikaan, kun havahtuu miten hukkaan elämä menee. Välillä myös järkytyn, kun iskee tajuntaan, että on kulunut jo niin ja niin pitkä aika. Ajankulkua ei hahmota, kun päivät on samaa höttöä.
Vierailija kirjoitti:
Aikalailla sama. Välillä se saa paniikinomaisen tunteen aikaan, kun havahtuu miten hukkaan elämä menee. Välillä myös järkytyn, kun iskee tajuntaan, että on kulunut jo niin ja niin pitkä aika. Ajankulkua ei hahmota, kun päivät on samaa höttöä.
Tää on paha juttu. Pitäis olla joku rytmi elämässä
Antaa päivien kulua ei sille voi mitään. Kun töitäkään ei ole niin sitten vain ollaan ja ihmetellään ajan kulumista.
Elät sosialistisessa yltäkylläisyyden paratiisissa jossa kaiken saa ilmaiseksi eikä töissä tarvitse käydä. Sosialismi on kohdallasi toteutunut.
Vierailija kirjoitti:
Elät sosialistisessa yltäkylläisyyden paratiisissa jossa kaiken saa ilmaiseksi eikä töissä tarvitse käydä. Sosialismi on kohdallasi toteutunut.
Muista äänestää kiitokseksi SDP!
Vierailija kirjoitti:
Ihmisestä voi tulla hyödytön
Jos aletaan katsoa niin oikeasti hyödyllisiä on vähän. Haitallisia on niitäkin paljon ja suurin osa voidaan laskea hyödyttömiksi. Kuluttaja on ympäristölle haitallinen ja koko yhteiskunta perustuu kulutukseen. Talouden pitää kasvaa aina tai tulee kauhea lama. Lisäksi ihminen on niin viisas että rakentaa niin hyvät laitteet ettei sille ihmiselle jää mitään tekemistä. Kaikista tulee hyödyttömiä. Tai ainakin niin suuresta osasta että ne on 99 % enemmistö.
Tää on piip ihan hyödytöntä rimpuilua.
Ihmisestä voi tulla hyödytön