EHDOLLINEN KAHVITARJOUS
Ennenkuulumatonta nyt kun kahvitarjouksia on; on laittaa ehdollinen kahvitarjous: Tokmannilla on sellainen Osta yli 20 eurolla muuta niin saat Juhlamokkaa 4,99 2 pakettia. Kukaan meistä jotka huomioivat kahvitarjoukset ei osta ehdollista kahvia. Järkyttävän sniidu lafka. Ei käydä sitten Tokmannilla muutenkaan mutta niissä kaupoissa käydään joissa kahvitarjous on.
Kommentit (7)
Aika paha. Itsekään en koskaan taivu kauppiaiden kiristyksiin!! Hyvä me, tiukat mummot.
Älkää alistuko kapitalistin vaatimuksiin.
Tuo tarjous oli viime viikolla, ei enää.
Tokmannissa ja Stockmannissa on eroja kuin yöllä ja päivällä.
Joo, huomattiin vasta kaupassa, lähdettiin tyhjin käsin ulos.
Mitä?? Tarjousko on mennyt jo ohi??
Joo on kyllä typerä. Toi ei oo ees mikään älyttömän halpa hinta kahville. Toisekseen Tokmannilla on yleensä tarjoustuotteet loppu.