Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naurattaa: pesutupavuoroista tapellaan varauslistalla.

Vierailija
04.07.2014 |

Kaksi pesukonetta, mutta säännöissä sanotaan, että saa varata vain yhden vuoron kerrallaan. Eli max molemmat koneet tunniksi.

Pari asukasta oli varannut kaksi vuoroa, eli yhteensä 4 t. Joku muu asukas oli kommentoinut varauslistaan, että: "vain yksi vuoro kerrallaan", "olen juuri ottanut asiasta yhteyttä isännöitsijään" ja vaikka mitä... Siihen sitten vastattu hänelle, että: "hullu", "hanki elämä" jne.

Koko lappu on täynnä haukkuja puolin ja toisin.

Kuinka aikuiset ihmiset viitsivät.

Muuten, vuoroja saa aina samalle päivälle, koneet käyvät puoliteholla.

Mistä teidän taloyhtiössä riidellään?

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua alkoi lähinnä ällöttää se vieraiden kanssa koneen jakaminen. Rumpu täynnä jotain eläintenkarvaa jatkuvasti...

Vierailija
62/68 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua alkoi lähinnä ällöttää se vieraiden kanssa koneen jakaminen. Rumpu täynnä jotain eläintenkarvaa jatkuvasti...

Joo kun käyttäjä ei koskaan putsaa tai siivoa nuhkasihtiä käytön jälkeen plus monilla liian voimakas pesuaine todella raskas tuoksu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin meillä. Somaliperheen muija tulee pesutupaan, pysäyttää toisen aloittaman pyykinpesun kesken, heittää märät vaatteet  pöydälle ja lyö omansa  koneeseen. Tulee ja pesee silloin kun itse haluaa.

Haisevan sompun lumput ovesta pihalle !

Vierailija
64/68 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

royal rumble?

Vierailija
65/68 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakaan en noudata mitään varausvuoroja. Vien pyykit sillon kun huvittaa. Jos on joku käynyt laittamassa. Heitän vaatteet helvettiin ja laitan omani. Naurettavia tollaset lapselliset säännöt

Olet somppu tai musu !

Vierailija
66/68 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on oma kone niin ei tartte pelätä että joku vie vuoron tai ottaa pyykit koneesta kesken vuoron

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
67/68 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin koneita kun niissä sai petivaatteet pesetettyä, kunnes löysin sieltä mustia pitkiä karvoja. Siihen loppu se pesettäminen. Ehkä eteisen maton voisi koneeseen tunkea.

Vierailija
68/68 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selittäkää hölmölle tarkemmin tuo varauslukkosysteemi. Mitä ne lukot lukitsevat ja estetäänkö sillä se, ettei kukaan tule pesemään toisen vuorolla?

Jos tuommoinen systeemi on niin moni saattaa vaan unohtaa sen lukon siihen paikalle ilman että mitään vuoroa olisi varattu. Ajanvarausvihko parempi. Asuin kerran talossa jonka pesutuvassa oli yksi kone, Wascator jostain 1960/70 lukujen taitteesta. Nostalginen värkki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän