Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Sofia Virta odotti saavansa kansanedustajan palkkion myös tosi-tv kuvauksien ajalta?

Vierailija
14.06.2026 |

Oliko syynä ahneus vai tyhmyys?

Kommentit (91)

Vierailija
81/91 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

seuraavaa kautta pukkaa, sofiat do dubai

Vierailija
82/91 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska punavihervassari.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/91 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä jonakin päivänä tämä on toisin. Mutta kyllä kaunis, osaava, rohkea nainen on pelottava. Ja pelkoon helpoin reaktio on hyökkäys ja tuomitseminen. Ihan persujen käsikirjasta. Ja kravattipersujen. 

Niin tää onkin kauhea hyökkäys. Ilman ongelmaa voit olla pois työstä, johon sut on luottamuksella valittu. Ihan hyvä määrä hänellä oli jo kertynyt noita täysistunto -poissaoloja, joita ei vissiin tarvitse mitenkään selvittää. Mutta oh voih valkoinen mariinikopio menee vallan portaita suoraan huipulle kädet levällään saarnaten kuin amerikkalainen hurmosliikkeen johtaja. Tää lähtee poistoon naisvihana tms, joten lukekaa nopsaan 😘

Istuntokaudella edustajien tai ministerien ei kuuluisi olla tosi-TV ohjelmissa tai pois ”työstään”. Oli sitten mies tai nainen. Mutta miksi kauhea haloo nousee nyt vasta Sofiasta?

Koska hän käytti väärää syytä poissaoloilmoituksessa? 

Minäkin voin pyytää töistä vaikka palkatonta jos haluan tehdä kotona remonttia, mutta en voi valehdella että kyseessä on pakottava perhesyy.

 

Tämän valehtelun takia poissaolosta ollaan näreissään, ja joku palkkion palauttaminen on ihan mediatemppu, ei kansanedustajilla ole mitään tunti/päiväpalkkaa jota palautella.

Vierailija
84/91 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sofialla on ihan alusta asti ollut tarkoitus maksaa takaisin tuon ajan kansanedustajan palkkio! Kuten varmasti myös muut edustajat aina tekevät. Eikö? Mutta ei nyt mennä siihen, eri ihmisille on eri säännöt. Mm. mies vs. nainen. Tai vihreä/vassari  vs. kokkari/persu. 

Ei ollut 

Vierailija
85/91 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottava ja hyökkivä ihminen. Voi olla kokemus koko kuvaustiimille. 

Vierailija
86/91 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskelmoi menettävänsä palkkion mutta sai vaaleihin näkyvyyttä !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
87/91 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demari/vassari vetää aina kuivana kakkoseen (Vanha suomalainen sananlasku)

Vierailija
88/91 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei olisi kuvitellut? Kansanedustajat ovat saaneet tulla ja mennä miten huvittaa yli sata vuotta, eikä yhdenkään menemisiin ole puututtu mitenkään. Kyseessä on maan tapa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
89/91 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei  tyhmyys vaan:    KUn ei ole vahvistettuja käytäntöjä tähän saakka ollut.  MUTTA: Kun nyt näemmä näyttää kasvussa nuo tv ohjelmat muut sivuesiintymiset-  nyt on ryhdytty käymään läpi uusia käytäntöjä. Juuri  tällä viikolla oli puhetta-  nyt ongelma  framille.

 

katsos ei  muutamakin vuosi sitten ollut moista seikkailua siellä täällä.

Itse harkitsisin -  en osallistuisi istuntokaudella moisiin.  kesälomat, vappat eri asia. max 2 vrk - talvella.

 

virrallakaan kuten näillä muillakaan ei ole ollut tiedossa vakiintunut - uusiko- käytäntö.

Vierailija
90/91 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofialta meni peräti 35 äänestystä ohi eduskunnassa, mutta vihreiden äänestäjien mielestä sen ei ole niin nuukaa, että päätetään valtion asioista, kun pääasia näyttää olevan telkkarissa tapahtuva möly. Muut tehköön päätökset, kun poliitikko bilettää ja hauskuuttaa äänestäjiään 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
91/91 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmösiä bilepissiksiä ja tositv-sankareita nämä ”nuoret” naispoliitikot tuppaavat olemaan. Ja vasemmalla laidalla ollaan vielä ihan pihalla taloudesta, ylisuurta velkaantumisen aiheuttanutta julkista sektoria pitäisi vain kasvattaa🙄

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi