Miksi Sofia Virta odotti saavansa kansanedustajan palkkion myös tosi-tv kuvauksien ajalta?
Kommentit (91)
Vierailija kirjoitti:
Koska katsoi mallia suomalaisten koteihin pakkoremontteja ajavan demareiden Mia Petri Kumpula Natriumin tosiseikkailusta täydellä palkalla.
Mitä demari edellä , sitä viherpiipittäjä perässä. Ja päinvastoin.
Sitten nämä ihmettelee kun joku moittii heidän käytöstä. Missä nämä oikein leijuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska katsoi mallia suomalaisten koteihin pakkoremontteja ajavan demareiden Mia Petri Kumpula Natriumin tosiseikkailusta täydellä palkalla.
Mitä demari edellä , sitä viherpiipittäjä perässä. Ja päinvastoin.
Jos demaria ja vihreetä ei työs kansan eteen huvita, noon aina voi tehdä muuta kivaa.
Tässä maassa silti idiootteja riittää äänestämään näitä kahtakin.
Miksi vihreet ja demarit aina jatkuvasti jäävät kiinni ties mistä kusetuksesta, kiusaamisesta, rattijuoppedesta ja muusta?
Mikä näitä puolueita oikein vaivaa? Kuka hemmetti heidän takana on? Kuka pelle äänestää? Kuka tunnustaa?
Sellainen kansa kuin edsutajat. Sellaiset edustaja kuin kansa. Siis heitä äänestäneet typerykset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska katsoi mallia suomalaisten koteihin pakkoremontteja ajavan demareiden Mia Petri Kumpula Natriumin tosiseikkailusta täydellä palkalla.
Mitä demari edellä , sitä viherpiipittäjä perässä. Ja päinvastoin.
Koska katsoi kristillisten Mika Poutalan mallia aiemmalta Erikoisjoukko-kaudelta.
Mika taas katsoi persuputinisti Tom Packalenin ja kokoomuksen Ville Kauniston mallia aiemmilta Erikoisjoukko-kausilta. Persuhan tuon Erikoisjoukoisssa ravaavien kansanedustajien sarjan aloitti.
Perskokkari Orvo yritti maksattaa ilmaista Kesärannan asumistaan veronmaksajilla. Yritti saada asumistukea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska katsoi mallia suomalaisten koteihin pakkoremontteja ajavan demareiden Mia Petri Kumpula Natriumin tosiseikkailusta täydellä palkalla.
Mitä demari edellä , sitä viherpiipittäjä perässä. Ja päinvastoin.
"demari ei petä: se pettää aina"
(vanha suomalainen sananlasku)
🥇🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää äänestäkö vihreitä koskaan, missään.
Ei tuolla oke mitään merkitystä! Päin vastoin!
Ymmärrän. Kiljupäissä ei kirjoitustaan suju.
KiKirjoitustaan? Taidat olla kiljupäissäsi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska katsoi mallia suomalaisten koteihin pakkoremontteja ajavan demareiden Mia Petri Kumpula Natriumin tosiseikkailusta täydellä palkalla.
Mitä demari edellä , sitä viherpiipittäjä perässä. Ja päinvastoin.
Jos demaria ja vihreetä ei työs kansan eteen huvita, noon aina voi tehdä muuta kivaa.
Tässä maassa silti idiootteja riittää äänestämään näitä kahtakin.
Miksi vihreet ja demarit aina jatkuvasti jäävät kiinni ties mistä kusetuksesta, kiusaamisesta, rattijuoppedesta ja muusta?
Mikä näitä puolueita oikein vaivaa? Kuka hemmetti heidän takana on? Kuka pelle äänestää? Kuka tunnustaa?
Sellainen kansa kuin edsutajat. Sellaiset edustaja kuin kansa. Siis heitä äänestäneet typerykset.
Kyllä persujen äänestäjät ovat samanlaisia typeryksiä kuin edustajansa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska katsoi mallia suomalaisten koteihin pakkoremontteja ajavan demareiden Mia Petri Kumpula Natriumin tosiseikkailusta täydellä palkalla.
Mitä demari edellä , sitä viherpiipittäjä perässä. Ja päinvastoin.
Koska katsoi kristillisten Mika Poutalan mallia aiemmalta Erikoisjoukko-kaudelta.
Mika taas katsoi persuputinisti Tom Packalenin ja kokoomuksen Ville Kauniston mallia aiemmilta Erikoisjoukko-kausilta. Persuhan tuon Erikoisjoukoisssa ravaavien kansanedustajien sarjan aloitti.
Perskokkari Orvo yritti maksattaa ilmaista Kesärannan asumistaan veronmaksajilla. Yritti saada asumistukea.
Entä Marin (sdp) ? Marini laittoi kansan maksamaan aamiaisetkin.
Demari ei petä, ei. Hahaha
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska katsoi mallia suomalaisten koteihin pakkoremontteja ajavan demareiden Mia Petri Kumpula Natriumin tosiseikkailusta täydellä palkalla.
Mitä demari edellä , sitä viherpiipittäjä perässä. Ja päinvastoin.
Jos demaria ja vihreetä ei työs kansan eteen huvita, noon aina voi tehdä muuta kivaa.
Tässä maassa silti idiootteja riittää äänestämään näitä kahtakin.
Miksi vihreet ja demarit aina jatkuvasti jäävät kiinni ties mistä kusetuksesta, kiusaamisesta, rattijuoppedesta ja muusta?
Mikä näitä puolueita oikein vaivaa? Kuka hemmetti heidän takana on? Kuka pelle äänestää? Kuka tunnustaa?
Persut ovatkin jääneet kiinni mm aseen kanssa heilumisesta, vaimon taposta ja rattijuopumuksista. Ihan vain muutama esimerkki tuossa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska katsoi mallia suomalaisten koteihin pakkoremontteja ajavan demareiden Mia Petri Kumpula Natriumin tosiseikkailusta täydellä palkalla.
Mitä demari edellä , sitä viherpiipittäjä perässä. Ja päinvastoin.
Koska katsoi kristillisten Mika Poutalan mallia aiemmalta Erikoisjoukko-kaudelta.
Mika taas katsoi persuputinisti Tom Packalenin ja kokoomuksen Ville Kauniston mallia aiemmilta Erikoisjoukko-kausilta. Persuhan tuon Erikoisjoukoisssa ravaavien kansanedustajien sarjan aloitti.
Perskokkari Orvo yritti maksattaa ilmaista Kesärannan asumistaan veronmaksajilla. Yritti saada asumistukea.
Entä Marin (sdp) ? Marini laittoi kansan maksamaan aamiaisetkin.
Demari ei petä, ei. Hahaha
Missä persu, siellä valhe!
Vierailija kirjoitti:
Miksei vihreät, Vas ja SDP yhdisty? Samaa paskaa kaikki.
Persupaskojen puoluetta ei enää kohta edes ole!
Sofia pukeutuu tosi kauniisti ja muodikkaat huippulaatuiset merkkivaatteet on hyvin kalliita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska katsoi mallia suomalaisten koteihin pakkoremontteja ajavan demareiden Mia Petri Kumpula Natriumin tosiseikkailusta täydellä palkalla.
Mitä demari edellä , sitä viherpiipittäjä perässä. Ja päinvastoin.
Koska katsoi kristillisten Mika Poutalan mallia aiemmalta Erikoisjoukko-kaudelta.
Mika taas katsoi persuputinisti Tom Packalenin ja kokoomuksen Ville Kauniston mallia aiemmilta Erikoisjoukko-kausilta. Persuhan tuon Erikoisjoukoisssa ravaavien kansanedustajien sarjan aloitti.
Perskokkari Orvo yritti maksattaa ilmaista Kesärannan asumistaan veronmaksajilla. Yritti saada asumistukea.
Entä Marin (sdp) ? Marini laittoi kansan maksamaan aamiaisetkin.
Demari ei petä, ei. Hahaha
Aina voi laittaa reilummin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei vihreät, Vas ja SDP yhdisty? Samaa paskaa kaikki.
Kaikki narsistit haluaa oman puolueen. Riitelesivät jos olivat yhdessä. Toki tekevät sitä nytkin.
Vain narsisti haukkuu muita narsisteiksi
Teemu Keskisarja odottaa saavansa palkkion, vaikka puuhastelee omiaan, käveleksii työaikana hautausmailla ja rustailee omia historiahöpinöitään.
Vihreät: EU:ssa suomalaisia vastaan jo vuodessa 1995.
"Voitte luottaa meihin jatkossakin."
Pjutinisti ei koskaan petä, ei edes persupjutinisti.
Venäjälle muuttaneen Ano Turtiaisen jättivelat julki
Muutkin kuin eduskunta karhuavat saataviaan Moskovasta tur vap aikkaa hakevalta ex-kansanedustajalta.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011618299.html
Iltalehti kertoi kesäkuussa, että Ano Turtiaisella on ulosotossa 112 072 euroa. HS:n mukaan pariskunnalla on ulosotossa yhteensä satoja tuhansia euroja.
Turtiainen kertoi vuodenvaihteessa saaneensa puolisonsa kanssa Venäjältä poliittisen tu rvap aikan. Turtiainen on ilmaissut olevansa valmis taistelemaan Venäjän puolesta Ukrainassa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/9ea9c39e-c864-45a2-826d-ba82cd5b5a68
Minulle olisi yllätys, jos Sofia ei saisi kansanedustajan palkkiotaan tv-kuvausten tai mitä sitten päivittäin puuhaileekin -ajalta. Varmasti kuitittomat kulukorvaukset ja muut bonukset juoksevat myös.
Uusimman tiedon mukaan Sofia aikoo kuitenkin palauttaa osan palkkiostaan tuolta ajalta.
Vierailija kirjoitti:
Pjutinisti ei koskaan petä, ei edes persupjutinisti.
Venäjälle muuttaneen Ano Turtiaisen jättivelat julki
Muutkin kuin eduskunta karhuavat saataviaan Moskovasta tur vap aikkaa hakevalta ex-kansanedustajalta.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011618299.html
Iltalehti kertoi kesäkuussa, että Ano Turtiaisella on ulosotossa 112 072 euroa. HS:n mukaan pariskunnalla on ulosotossa yhteensä satoja tuhansia euroja.
Turtiainen kertoi vuodenvaihteessa saaneensa puolisonsa kanssa Venäjältä poliittisen tu rvap aikan. Turtiainen on ilmaissut olevansa valmis taistelemaan Venäjän puolesta Ukrainassa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/9ea9c39e-c864-45a2-826d-ba82cd5b5a68
Turtiainen kertoo olevansa valmis taistelemaan Venäjän armeijassa ja taistelemaan tarvittaessa suomalaisia vastaan.
Sellainen puolustusvaliokunnan jäsen persuilla oli.
Vierailija kirjoitti:
Minulle olisi yllätys, jos Sofia ei saisi kansanedustajan palkkiotaan tv-kuvausten tai mitä sitten päivittäin puuhaileekin -ajalta. Varmasti kuitittomat kulukorvaukset ja muut bonukset juoksevat myös.
Uusimman tiedon mukaan Sofia aikoo kuitenkin palauttaa osan palkkiostaan tuolta ajalta.
Sofia lahjoittaa rahat Vihreiden tuki ry:lle?
Tämä persuincelien vouhkaaminen Sofiasta on kyllä lapsellista! 🤭