Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Sofia Virta odotti saavansa kansanedustajan palkkion myös tosi-tv kuvauksien ajalta?

Vierailija
14.06.2026 |

Oliko syynä ahneus vai tyhmyys?

Kommentit (91)

Vierailija
41/91 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä persuincelien vouhkaaminen  Sofiasta on kyllä lapsellista! 🤭

Vierailija
42/91 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska katsoi mallia suomalaisten koteihin pakkoremontteja ajavan demareiden Mia Petri Kumpula Natriumin tosiseikkailusta täydellä palkalla.

Mitä demari edellä , sitä viherpiipittäjä perässä. Ja päinvastoin.

Sitten nämä ihmettelee kun joku moittii heidän käytöstä. Missä nämä oikein leijuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/91 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska katsoi mallia suomalaisten koteihin pakkoremontteja ajavan demareiden Mia Petri Kumpula Natriumin tosiseikkailusta täydellä palkalla.

Mitä demari edellä , sitä viherpiipittäjä perässä. Ja päinvastoin.

Jos demaria ja vihreetä ei työs kansan eteen huvita, noon aina voi tehdä muuta kivaa.

Tässä maassa silti idiootteja riittää äänestämään näitä kahtakin. 

Miksi vihreet ja demarit aina jatkuvasti jäävät kiinni ties mistä kusetuksesta, kiusaamisesta, rattijuoppedesta ja muusta?

Mikä näitä puolueita oikein vaivaa? Kuka hemmetti heidän takana on? Kuka pelle äänestää? Kuka tunnustaa?

Sellainen kansa kuin edsutajat. Sellaiset edustaja kuin kansa. Siis heitä äänestäneet typerykset.

Vierailija
44/91 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska katsoi mallia suomalaisten koteihin pakkoremontteja ajavan demareiden Mia Petri Kumpula Natriumin tosiseikkailusta täydellä palkalla.

Mitä demari edellä , sitä viherpiipittäjä perässä. Ja päinvastoin.

Koska katsoi kristillisten Mika Poutalan mallia aiemmalta Erikoisjoukko-kaudelta. 

Mika taas katsoi persuputinisti Tom Packalenin ja kokoomuksen Ville Kauniston mallia aiemmilta Erikoisjoukko-kausilta. Persuhan tuon Erikoisjoukoisssa ravaavien kansanedustajien sarjan aloitti.

Perskokkari Orvo yritti maksattaa ilmaista Kesärannan asumistaan veronmaksajilla. Yritti saada asumistukea.

Vierailija
45/91 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska katsoi mallia suomalaisten koteihin pakkoremontteja ajavan demareiden Mia Petri Kumpula Natriumin tosiseikkailusta täydellä palkalla.

Mitä demari edellä , sitä viherpiipittäjä perässä. Ja päinvastoin.

"demari ei petä: se pettää aina"

(vanha suomalainen sananlasku)

🥇🤣

Vierailija
46/91 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkää äänestäkö vihreitä koskaan, missään.

Ei tuolla oke mitään merkitystä! Päin vastoin! 

Ymmärrän. Kiljupäissä ei kirjoitustaan suju. 

KiKirjoitustaan? Taidat olla kiljupäissäsi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/91 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska katsoi mallia suomalaisten koteihin pakkoremontteja ajavan demareiden Mia Petri Kumpula Natriumin tosiseikkailusta täydellä palkalla.

Mitä demari edellä , sitä viherpiipittäjä perässä. Ja päinvastoin.

Jos demaria ja vihreetä ei työs kansan eteen huvita, noon aina voi tehdä muuta kivaa.

Tässä maassa silti idiootteja riittää äänestämään näitä kahtakin. 

Miksi vihreet ja demarit aina jatkuvasti jäävät kiinni ties mistä kusetuksesta, kiusaamisesta, rattijuoppedesta ja muusta?

Mikä näitä puolueita oikein vaivaa? Kuka hemmetti heidän takana on? Kuka pelle äänestää? Kuka tunnustaa?

Sellainen kansa kuin edsutajat. Sellaiset edustaja kuin kansa. Siis heitä äänestäneet typerykset.

Kyllä persujen äänestäjät ovat samanlaisia typeryksiä kuin edustajansa!

Vierailija
48/91 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska katsoi mallia suomalaisten koteihin pakkoremontteja ajavan demareiden Mia Petri Kumpula Natriumin tosiseikkailusta täydellä palkalla.

Mitä demari edellä , sitä viherpiipittäjä perässä. Ja päinvastoin.

Koska katsoi kristillisten Mika Poutalan mallia aiemmalta Erikoisjoukko-kaudelta. 

Mika taas katsoi persuputinisti Tom Packalenin ja kokoomuksen Ville Kauniston mallia aiemmilta Erikoisjoukko-kausilta. Persuhan tuon Erikoisjoukoisssa ravaavien kansanedustajien sarjan aloitti.

Perskokkari Orvo yritti maksattaa ilmaista Kesärannan asumistaan veronmaksajilla. Yritti saada asumistukea.

Entä Marin (sdp) ?  Marini laittoi kansan maksamaan aamiaisetkin. 

Demari ei petä, ei. Hahaha

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/91 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska katsoi mallia suomalaisten koteihin pakkoremontteja ajavan demareiden Mia Petri Kumpula Natriumin tosiseikkailusta täydellä palkalla.

Mitä demari edellä , sitä viherpiipittäjä perässä. Ja päinvastoin.

Jos demaria ja vihreetä ei työs kansan eteen huvita, noon aina voi tehdä muuta kivaa.

Tässä maassa silti idiootteja riittää äänestämään näitä kahtakin. 

Miksi vihreet ja demarit aina jatkuvasti jäävät kiinni ties mistä kusetuksesta, kiusaamisesta, rattijuoppedesta ja muusta?

Mikä näitä puolueita oikein vaivaa? Kuka hemmetti heidän takana on? Kuka pelle äänestää? Kuka tunnustaa?

Persut ovatkin jääneet kiinni mm aseen kanssa heilumisesta, vaimon taposta ja rattijuopumuksista. Ihan  vain muutama esimerkki tuossa!

Vierailija
50/91 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska katsoi mallia suomalaisten koteihin pakkoremontteja ajavan demareiden Mia Petri Kumpula Natriumin tosiseikkailusta täydellä palkalla.

Mitä demari edellä , sitä viherpiipittäjä perässä. Ja päinvastoin.

Koska katsoi kristillisten Mika Poutalan mallia aiemmalta Erikoisjoukko-kaudelta. 

Mika taas katsoi persuputinisti Tom Packalenin ja kokoomuksen Ville Kauniston mallia aiemmilta Erikoisjoukko-kausilta. Persuhan tuon Erikoisjoukoisssa ravaavien kansanedustajien sarjan aloitti.

Perskokkari Orvo yritti maksattaa ilmaista Kesärannan asumistaan veronmaksajilla. Yritti saada asumistukea.

Entä Marin (sdp) ?  Marini laittoi kansan maksamaan aamiaisetkin. 

Demari ei petä, ei. Hahaha

Missä persu, siellä valhe! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/91 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei vihreät, Vas ja SDP yhdisty? Samaa paskaa kaikki.

Persupaskojen puoluetta ei enää kohta edes ole!

Vierailija
52/91 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofia pukeutuu tosi kauniisti ja muodikkaat huippulaatuiset merkkivaatteet on hyvin kalliita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53/91 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska katsoi mallia suomalaisten koteihin pakkoremontteja ajavan demareiden Mia Petri Kumpula Natriumin tosiseikkailusta täydellä palkalla.

Mitä demari edellä , sitä viherpiipittäjä perässä. Ja päinvastoin.

Koska katsoi kristillisten Mika Poutalan mallia aiemmalta Erikoisjoukko-kaudelta. 

Mika taas katsoi persuputinisti Tom Packalenin ja kokoomuksen Ville Kauniston mallia aiemmilta Erikoisjoukko-kausilta. Persuhan tuon Erikoisjoukoisssa ravaavien kansanedustajien sarjan aloitti.

Perskokkari Orvo yritti maksattaa ilmaista Kesärannan asumistaan veronmaksajilla. Yritti saada asumistukea.

Entä Marin (sdp) ?  Marini laittoi kansan maksamaan aamiaisetkin. 

Demari ei petä, ei. Hahaha

Aina voi laittaa reilummin

Vierailija
54/91 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei vihreät, Vas ja SDP yhdisty? Samaa paskaa kaikki.

Kaikki narsistit haluaa oman puolueen. Riitelesivät jos olivat yhdessä. Toki tekevät sitä nytkin.

Vain narsisti haukkuu muita narsisteiksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
55/91 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teemu Keskisarja odottaa saavansa palkkion, vaikka puuhastelee omiaan, käveleksii työaikana hautausmailla ja rustailee omia historiahöpinöitään.

Vierailija
56/91 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreät: EU:ssa suomalaisia vastaan jo vuodessa 1995. 

"Voitte luottaa meihin jatkossakin."

Vierailija
57/91 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pjutinisti ei koskaan petä, ei edes persupjutinisti.

 

Venäjälle muuttaneen Ano Turtiaisen jättivelat julki

Muutkin kuin eduskunta karhuavat saataviaan Moskovasta tur vap   aikkaa hakevalta ex-kansanedustajalta.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011618299.html

 

Iltalehti kertoi kesäkuussa, että Ano Turtiaisella on ulosotossa 112 072 euroa. HS:n mukaan pariskunnalla on ulosotossa yhteensä satoja tuhansia euroja.

Turtiainen kertoi vuodenvaihteessa saaneensa puolisonsa kanssa Venäjältä poliittisen tu  rvap    aikan. Turtiainen on ilmaissut olevansa valmis taistelemaan Venäjän puolesta Ukrainassa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/9ea9c39e-c864-45a2-826d-ba82cd5b5a68

Vierailija
58/91 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle olisi yllätys, jos Sofia ei saisi kansanedustajan palkkiotaan tv-kuvausten tai mitä sitten päivittäin puuhaileekin -ajalta. Varmasti kuitittomat kulukorvaukset ja muut bonukset juoksevat myös.

 

Uusimman tiedon mukaan Sofia aikoo kuitenkin palauttaa osan palkkiostaan tuolta ajalta.

Vierailija
59/91 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pjutinisti ei koskaan petä, ei edes persupjutinisti.

 

Venäjälle muuttaneen Ano Turtiaisen jättivelat julki

Muutkin kuin eduskunta karhuavat saataviaan Moskovasta tur vap   aikkaa hakevalta ex-kansanedustajalta.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011618299.html

 

Iltalehti kertoi kesäkuussa, että Ano Turtiaisella on ulosotossa 112 072 euroa. HS:n mukaan pariskunnalla on ulosotossa yhteensä satoja tuhansia euroja.

Turtiainen kertoi vuodenvaihteessa saaneensa puolisonsa kanssa Venäjältä poliittisen tu  rvap    aikan. Turtiainen on ilmaissut olevansa valmis taistelemaan Venäjän puolesta Ukrainassa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/9ea9c39e-c864-45a2-826d-ba82cd5b5a68

Turtiainen kertoo olevansa valmis taistelemaan Venäjän armeijassa ja taistelemaan tarvittaessa suomalaisia vastaan.

 

 

Sellainen puolustusvaliokunnan jäsen persuilla oli.

Vierailija
60/91 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle olisi yllätys, jos Sofia ei saisi kansanedustajan palkkiotaan tv-kuvausten tai mitä sitten päivittäin puuhaileekin -ajalta. Varmasti kuitittomat kulukorvaukset ja muut bonukset juoksevat myös.

 

Uusimman tiedon mukaan Sofia aikoo kuitenkin palauttaa osan palkkiostaan tuolta ajalta.

Sofia lahjoittaa rahat Vihreiden tuki ry:lle?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi