Miksi Sofia Virta odotti saavansa kansanedustajan palkkion myös tosi-tv kuvauksien ajalta?
Kommentit (91)
Jos oli ok Poutalalle, on se ok myös Virralle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska katsoi mallia suomalaisten koteihin pakkoremontteja ajavan demareiden Mia Petri Kumpula Natriumin tosiseikkailusta täydellä palkalla.
Mitä demari edellä , sitä viherpiipittäjä perässä. Ja päinvastoin.
Koska katsoi kristillisten Mika Poutalan mallia aiemmalta Erikoisjoukko-kaudelta.
Mika taas katsoi persuputinisti Tom Packalenin ja kokoomuksen Ville Kauniston mallia aiemmilta Erikoisjoukko-kausilta. Persuhan tuon Erikoisjoukoisssa ravaavien kansanedustajien sarjan aloitti.
Tämä vain kertoo kuinka tärkeää työtä poliitikot tekevät Suomessa. Edes edustajat eivät itse usko saavansa mitään aikaan ja tekevät mielummin tv-ohjelmia työajalla.
Vanha sanonta, "minkä nuorena oppii, sen vanhana taitaa" pitää siis paikkansa edelleen.
Olisipa ollut näky kun VKK-kansanedustajaksi pyrkineet Putinin nuoleskelijat Bäckman ja Turtiainen olisivat lyllertäneet Erikoisjoukoissa ja vääntäneet itkua kouluttajien edessä.
Vierailija kirjoitti:
Kansanedustaja ei saa palkkaa vaan palkkiota. Palkkio maksetaan vaikka makaisit kotona koko vaalikauden.
Älä saivartele.
Vierailija kirjoitti:
Olisipa ollut näky kun VKK-kansanedustajaksi pyrkineet Putinin nuoleskelijat Bäckman ja Turtiainen olisivat lyllertäneet Erikoisjoukoissa ja vääntäneet itkua kouluttajien edessä.
Tai Teemu Keskisarja.
Vierailija kirjoitti:
Sofialla on ihan alusta asti ollut tarkoitus maksaa takaisin tuon ajan kansanedustajan palkkio! Kuten varmasti myös muut edustajat aina tekevät. Eikö? Mutta ei nyt mennä siihen, eri ihmisille on eri säännöt. Mm. mies vs. nainen. Tai vihreä/vassari vs. kokkari/persu.
Höpöhöpö. Tuota nyt usko kukaan paitsi sinä ja muutama muu tollo.
Vierailija kirjoitti:
Koska katsoi mallia suomalaisten koteihin pakkoremontteja ajavan demareiden Mia Petri Kumpula Natriumin tosiseikkailusta täydellä palkalla.
Mitä demari edellä , sitä viherpiipittäjä perässä. Ja päinvastoin.
"demari ei petä: se pettää aina"
(vanha suomalainen sananlasku)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska katsoi mallia suomalaisten koteihin pakkoremontteja ajavan demareiden Mia Petri Kumpula Natriumin tosiseikkailusta täydellä palkalla.
Mitä demari edellä , sitä viherpiipittäjä perässä. Ja päinvastoin.
"demari ei petä: se pettää aina"
(vanha suomalainen sananlasku)
Mitä persu jankutat, kun persu Packalen tuon Erikoisjoukoissa ravaamisen aloitti.
Älkää äänestäkö vihreitä koskaan, missään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska katsoi mallia suomalaisten koteihin pakkoremontteja ajavan demareiden Mia Petri Kumpula Natriumin tosiseikkailusta täydellä palkalla.
Mitä demari edellä , sitä viherpiipittäjä perässä. Ja päinvastoin.
"demari ei petä: se pettää aina"
(vanha suomalainen sananlasku)
Sanontahan menee näin: missä valhe, siellä persu
Vierailija kirjoitti:
Sofialla on ihan alusta asti ollut tarkoitus maksaa takaisin tuon ajan kansanedustajan palkkio! Kuten varmasti myös muut edustajat aina tekevät. Eikö? Mutta ei nyt mennä siihen, eri ihmisille on eri säännöt. Mm. mies vs. nainen. Tai vihreä/vassari vs. kokkari/persu.
Ei ollut tarkoitus
Vierailija kirjoitti:
Älkää äänestäkö vihreitä koskaan, missään.
Ei tuolla oke mitään merkitystä! Päin vastoin!
Vierailija kirjoitti:
Jos oli ok Poutalalle, on se ok myös Virralle.
Puhemiesneuvosto päätti viime vuoden marraskuussa muuttaa ohjeistusta niin, että ilman hyväksyttävää syytä pitkälle poissaololle, voidaan palkkio jäädyttää. Virta ei ilmeisesti tiennyt (tästäkään) asiasta mitään.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä jonakin päivänä tämä on toisin. Mutta kyllä kaunis, osaava, rohkea nainen on pelottava. Ja pelkoon helpoin reaktio on hyökkäys ja tuomitseminen. Ihan persujen käsikirjasta. Ja kravattipersujen.
Heh. Kenestä naisesta mahdat nyt oikein kirjoitella? Sofiasta ja hänen edesottamuksistaan tässä keskustellaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ainoa joka "näpistää" (lue varastaa) yhteiskunnan varoja. Mitä maksoi mm. Timo Soinin rukousaamiaiset joita oli viranhoidon aikana useita, myös puolison matkat + ylläpito kustannettiin. Media voisi ottaa koppia aiheeseen ja muistuttaa meitä juurikin heistä jotka ovat kautensa aikana kusettaneet, varjoaiheella matkoja, lomia ymv. rahastaen kustannukset veronmaksajien ja yhteiskunnan varoilla.
Nuo olivat ulkoministerin työtehtäviä. En fanita Jabbaa jos joku nyt tästä kommentista niin kuvittelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää äänestäkö vihreitä koskaan, missään.
Ei tuolla oke mitään merkitystä! Päin vastoin!
Ymmärrän. Kiljupäissä ei kirjoitustaan suju.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska katsoi mallia suomalaisten koteihin pakkoremontteja ajavan demareiden Mia Petri Kumpula Natriumin tosiseikkailusta täydellä palkalla.
Mitä demari edellä , sitä viherpiipittäjä perässä. Ja päinvastoin.
Jos demaria ja vihreetä ei työs kansan eteen huvita, noon aina voi tehdä muuta kivaa.
Tässä maassa silti idiootteja riittää äänestämään näitä kahtakin.
Miksi vihreet ja demarit aina jatkuvasti jäävät kiinni ties mistä kusetuksesta, kiusaamisesta, rattijuoppedesta ja muusta?
Mikä näitä puolueita oikein vaivaa? Kuka hemmetti heidän takana on? Kuka pelle äänestää? Kuka tunnustaa?
Koska katsoi kristillisten Mika Poutalan mallia aiemmalta Erikoisjoukko-kaudelta.