Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Sofia Virta odotti saavansa kansanedustajan palkkion myös tosi-tv kuvauksien ajalta?

Vierailija
14.06.2026 |

Oliko syynä ahneus vai tyhmyys?

Kommentit (91)

Vierailija
21/91 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska katsoi mallia suomalaisten koteihin pakkoremontteja ajavan demareiden Mia Petri Kumpula Natriumin tosiseikkailusta täydellä palkalla.

Mitä demari edellä , sitä viherpiipittäjä perässä. Ja päinvastoin.

Koska katsoi kristillisten Mika Poutalan mallia aiemmalta Erikoisjoukko-kaudelta. 

Vierailija
22/91 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oli ok Poutalalle, on se ok myös Virralle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/91 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska katsoi mallia suomalaisten koteihin pakkoremontteja ajavan demareiden Mia Petri Kumpula Natriumin tosiseikkailusta täydellä palkalla.

Mitä demari edellä , sitä viherpiipittäjä perässä. Ja päinvastoin.

Koska katsoi kristillisten Mika Poutalan mallia aiemmalta Erikoisjoukko-kaudelta. 

Mika taas katsoi persuputinisti Tom Packalenin ja kokoomuksen Ville Kauniston mallia aiemmilta Erikoisjoukko-kausilta. Persuhan tuon Erikoisjoukoisssa ravaavien kansanedustajien sarjan aloitti.

Vierailija
24/91 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä vain kertoo kuinka tärkeää työtä poliitikot tekevät Suomessa. Edes edustajat eivät itse usko saavansa mitään aikaan ja tekevät mielummin tv-ohjelmia työajalla.

Vierailija
25/91 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha sanonta, "minkä nuorena oppii,  sen vanhana taitaa" pitää siis paikkansa edelleen. 

Vierailija
26/91 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa ollut näky kun VKK-kansanedustajaksi pyrkineet Putinin nuoleskelijat Bäckman ja Turtiainen olisivat lyllertäneet Erikoisjoukoissa ja vääntäneet itkua kouluttajien edessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/91 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kansanedustaja ei saa palkkaa vaan palkkiota. Palkkio maksetaan vaikka makaisit kotona koko vaalikauden.

Älä saivartele.

Vierailija
28/91 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisipa ollut näky kun VKK-kansanedustajaksi pyrkineet Putinin nuoleskelijat Bäckman ja Turtiainen olisivat lyllertäneet Erikoisjoukoissa ja vääntäneet itkua kouluttajien edessä.

Tai Teemu Keskisarja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/91 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sofialla on ihan alusta asti ollut tarkoitus maksaa takaisin tuon ajan kansanedustajan palkkio! Kuten varmasti myös muut edustajat aina tekevät. Eikö? Mutta ei nyt mennä siihen, eri ihmisille on eri säännöt. Mm. mies vs. nainen. Tai vihreä/vassari  vs. kokkari/persu. 

Höpöhöpö. Tuota nyt usko kukaan paitsi sinä ja muutama muu tollo. 

Vierailija
30/91 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska katsoi mallia suomalaisten koteihin pakkoremontteja ajavan demareiden Mia Petri Kumpula Natriumin tosiseikkailusta täydellä palkalla.

Mitä demari edellä , sitä viherpiipittäjä perässä. Ja päinvastoin.

"demari ei petä: se pettää aina"

(vanha suomalainen sananlasku)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/91 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska katsoi mallia suomalaisten koteihin pakkoremontteja ajavan demareiden Mia Petri Kumpula Natriumin tosiseikkailusta täydellä palkalla.

Mitä demari edellä , sitä viherpiipittäjä perässä. Ja päinvastoin.

"demari ei petä: se pettää aina"

(vanha suomalainen sananlasku)

Mitä persu jankutat, kun persu Packalen tuon Erikoisjoukoissa ravaamisen aloitti.

Vierailija
32/91 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää äänestäkö vihreitä koskaan, missään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/91 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska katsoi mallia suomalaisten koteihin pakkoremontteja ajavan demareiden Mia Petri Kumpula Natriumin tosiseikkailusta täydellä palkalla.

Mitä demari edellä , sitä viherpiipittäjä perässä. Ja päinvastoin.

"demari ei petä: se pettää aina"

(vanha suomalainen sananlasku)

Sanontahan menee näin: missä valhe, siellä persu

Vierailija
34/91 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sofialla on ihan alusta asti ollut tarkoitus maksaa takaisin tuon ajan kansanedustajan palkkio! Kuten varmasti myös muut edustajat aina tekevät. Eikö? Mutta ei nyt mennä siihen, eri ihmisille on eri säännöt. Mm. mies vs. nainen. Tai vihreä/vassari  vs. kokkari/persu. 

Ei ollut tarkoitus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/91 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää äänestäkö vihreitä koskaan, missään.

Ei tuolla oke mitään merkitystä! Päin vastoin! 

Vierailija
36/91 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos oli ok Poutalalle, on se ok myös Virralle. 

Puhemiesneuvosto päätti viime vuoden marraskuussa muuttaa ohjeistusta niin, että ilman hyväksyttävää syytä pitkälle poissaololle, voidaan palkkio jäädyttää. Virta ei ilmeisesti tiennyt (tästäkään) asiasta mitään. 

Vierailija
37/91 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä jonakin päivänä tämä on toisin. Mutta kyllä kaunis, osaava, rohkea nainen on pelottava. Ja pelkoon helpoin reaktio on hyökkäys ja tuomitseminen. Ihan persujen käsikirjasta. Ja kravattipersujen. 

Heh. Kenestä naisesta mahdat nyt oikein kirjoitella? Sofiasta ja hänen edesottamuksistaan tässä keskustellaan. 

Vierailija
38/91 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ainoa joka "näpistää"  (lue varastaa) yhteiskunnan varoja.  Mitä maksoi mm. Timo Soinin rukousaamiaiset joita oli viranhoidon aikana useita, myös puolison matkat + ylläpito kustannettiin.  Media voisi ottaa koppia aiheeseen ja muistuttaa meitä juurikin heistä jotka ovat kautensa aikana kusettaneet, varjoaiheella matkoja, lomia ymv. rahastaen kustannukset veronmaksajien ja yhteiskunnan varoilla.

Nuo olivat ulkoministerin työtehtäviä. En fanita Jabbaa jos joku nyt tästä kommentista niin kuvittelee.

Vierailija
39/91 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkää äänestäkö vihreitä koskaan, missään.

Ei tuolla oke mitään merkitystä! Päin vastoin! 

Ymmärrän. Kiljupäissä ei kirjoitustaan suju. 

Vierailija
40/91 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska katsoi mallia suomalaisten koteihin pakkoremontteja ajavan demareiden Mia Petri Kumpula Natriumin tosiseikkailusta täydellä palkalla.

Mitä demari edellä , sitä viherpiipittäjä perässä. Ja päinvastoin.

Jos demaria ja vihreetä ei työs kansan eteen huvita, noon aina voi tehdä muuta kivaa.

Tässä maassa silti idiootteja riittää äänestämään näitä kahtakin. 

Miksi vihreet ja demarit aina jatkuvasti jäävät kiinni ties mistä kusetuksesta, kiusaamisesta, rattijuoppedesta ja muusta?

Mikä näitä puolueita oikein vaivaa? Kuka hemmetti heidän takana on? Kuka pelle äänestää? Kuka tunnustaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan