Miksi Sofia Virta odotti saavansa kansanedustajan palkkion myös tosi-tv kuvauksien ajalta?
Kommentit (91)
Kansanedustaja ei saa palkkaa vaan palkkiota. Palkkio maksetaan vaikka makaisit kotona koko vaalikauden.
Sofialla on ihan alusta asti ollut tarkoitus maksaa takaisin tuon ajan kansanedustajan palkkio! Kuten varmasti myös muut edustajat aina tekevät. Eikö? Mutta ei nyt mennä siihen, eri ihmisille on eri säännöt. Mm. mies vs. nainen. Tai vihreä/vassari vs. kokkari/persu.
Ehkä jonakin päivänä tämä on toisin. Mutta kyllä kaunis, osaava, rohkea nainen on pelottava. Ja pelkoon helpoin reaktio on hyökkäys ja tuomitseminen. Ihan persujen käsikirjasta. Ja kravattipersujen.
Vierailija kirjoitti:
Narsismi
Olettaa olevansa etuoikeutettu
Vain narsisti haukkuu muita narsistiksi!
Siksi koska ministerit ja muut mieskansanedustajat on käyttäneet samalla tavalla aikaansa tosi-tv:ssä EIKÄ näiltä ole koskaan vaadittu maksamaan mitään takaisin. Kun nainen lähtee kuvauksiin, niin johan Hesari aktivoituu. Eikä auta vaikka nainen on sanonut ettei ota poissaoloajalta liksaa. Ihmeellistä vikinää taas täällä. Ja v.. tu että v... tuttaa että naisia koskee aina eri säännöt kuin miehiä. Kansanedustajaäijät dokaa, ammuskelee, lähettelee sekopääviestejä muille, lähentelee naisia, nostaa liksaa kun ovat Erikoisjoukoissa, eikä seuraa mitään.
Kohu taas ei mistään. Media on puolensa valinnut.
Koska se voi omasta mielestään tehdä mitä haluaa
Hirveä peppukipu Sofiasta! Ei tuntia ilman uutta aloitusta...
Vierailija kirjoitti:
Ehkä jonakin päivänä tämä on toisin. Mutta kyllä kaunis, osaava, rohkea nainen on pelottava. Ja pelkoon helpoin reaktio on hyökkäys ja tuomitseminen. Ihan persujen käsikirjasta. Ja kravattipersujen.
No ainakin teillä selitystä löytyy loputtomiin huonolle käytökselle.
Koska katsoi mallia suomalaisten koteihin pakkoremontteja ajavan demareiden Mia Petri Kumpula Natriumin tosiseikkailusta täydellä palkalla.
Mitä demari edellä , sitä viherpiipittäjä perässä. Ja päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Koska se voi omasta mielestään tehdä mitä haluaa
Vihreät ovat nyt muuttuneet mykiksi vaikka ovat aina ensimmäisenä haukkumassa muita.
Vierailija kirjoitti:
Koska katsoi mallia suomalaisten koteihin pakkoremontteja ajavan demareiden Mia Petri Kumpula Natriumin tosiseikkailusta täydellä palkalla.
Mitä demari edellä , sitä viherpiipittäjä perässä. Ja päinvastoin.
Jos demaria ja vihreetä ei työs kansan eteen huvita, noon aina voi tehdä muuta kivaa.
Tässä maassa silti idiootteja riittää äänestämään näitä kahtakin.
Vierailija kirjoitti:
Hirveä peppukipu Sofiasta! Ei tuntia ilman uutta aloitusta...
Sairasta touhua!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska katsoi mallia suomalaisten koteihin pakkoremontteja ajavan demareiden Mia Petri Kumpula Natriumin tosiseikkailusta täydellä palkalla.
Mitä demari edellä , sitä viherpiipittäjä perässä. Ja päinvastoin.
Jos demaria ja vihreetä ei työs kansan eteen huvita, noon aina voi tehdä muuta kivaa.
Tässä maassa silti idiootteja riittää äänestämään näitä kahtakin.
Äänestysoikeus oltava luvanvarainen. Äänestäjältä MYÖS vaadittava vastuuta, tietoa, osaamista ja moraalia
Eikö poliitikoilla pitäisi olla ihan oikeita töitä?
Eduskunta on kuin päiväkerho, mistä saa kivasti viikkorahaa. Ei ole Suomessa toista työpaikkaa, missä voi tehdä lähes mitä tahansa työaikana, joutumatta vastuuseen tekemästään. Muutama edustaja tekee ihan tosissaan, muut menevät sieltä mistä aita on matalin. Pitäisi olla kiellettyä istuvan edustajan osallistua hömppätv-ohjelmiin, tarpeetonta edustajan esilletuontia.
Sitten kun ei enää nauti äänestäjien luottamusta, ja tippuu eduskunnasta, voi esiintyä vaikka missä. Kurinpalautus olisi paikallaan heti, muutenkin siellä lomaillaan puolet vuodesta.
Jotkut hamuavat kilometrikorvauksia, toiset yrittävät valkopestä itsensä naistenlehtien sivuilla. Äänestäjille merkitsee tekemisen tulokset, jos niitä on, ei edustajien some ym jutut . Elämme kovia aikoja.
Vierailija kirjoitti:
Koska katsoi mallia suomalaisten koteihin pakkoremontteja ajavan demareiden Mia Petri Kumpula Natriumin tosiseikkailusta täydellä palkalla.
Mitä demari edellä , sitä viherpiipittäjä perässä. Ja päinvastoin.
Mallin ottaminen toisistaan mm aseen kanssa heilumisesta on todella surullista persuilla!
Vierailija kirjoitti:
Eikö poliitikoilla pitäisi olla ihan oikeita töitä?
Eduskunta on kuin päiväkerho, mistä saa kivasti viikkorahaa. Ei ole Suomessa toista työpaikkaa, missä voi tehdä lähes mitä tahansa työaikana, joutumatta vastuuseen tekemästään. Muutama edustaja tekee ihan tosissaan, muut menevät sieltä mistä aita on matalin. Pitäisi olla kiellettyä istuvan edustajan osallistua hömppätv-ohjelmiin, tarpeetonta edustajan esilletuontia.
Sitten kun ei enää nauti äänestäjien luottamusta, ja tippuu eduskunnasta, voi esiintyä vaikka missä. Kurinpalautus olisi paikallaan heti, muutenkin siellä lomaillaan puolet vuodesta.
Jotkut hamuavat kilometrikorvauksia, toiset yrittävät valkopestä itsensä naistenlehtien sivuilla. Äänestäjille merkitsee tekemisen tulokset, jos niitä on, ei edustajien some ym jutut . Elämme kovia aikoja.
Tämä koskee myös persuja! Onpa tainnut nyt ihmisillä mennä luottamus Purraan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska katsoi mallia suomalaisten koteihin pakkoremontteja ajavan demareiden Mia Petri Kumpula Natriumin tosiseikkailusta täydellä palkalla.
Mitä demari edellä , sitä viherpiipittäjä perässä. Ja päinvastoin.
Jos demaria ja vihreetä ei työs kansan eteen huvita, noon aina voi tehdä muuta kivaa.
Tässä maassa silti idiootteja riittää äänestämään näitä kahtakin.
Äänestysoikeus oltava luvanvarainen. Äänestäjältä MYÖS vaadittava vastuuta, tietoa, osaamista ja moraalia
Niin! Tämän täytyy koskea todellakin persuja!
Ei ole ainoa joka "näpistää" (lue varastaa) yhteiskunnan varoja. Mitä maksoi mm. Timo Soinin rukousaamiaiset joita oli viranhoidon aikana useita, myös puolison matkat + ylläpito kustannettiin. Media voisi ottaa koppia aiheeseen ja muistuttaa meitä juurikin heistä jotka ovat kautensa aikana kusettaneet, varjoaiheella matkoja, lomia ymv. rahastaen kustannukset veronmaksajien ja yhteiskunnan varoilla.