Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Sofia Virta odotti saavansa kansanedustajan palkkion myös tosi-tv kuvauksien ajalta?

Vierailija
14.06.2026 |

Oliko syynä ahneus vai tyhmyys?

Kommentit (91)

Vierailija
1/91 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ainoa joka "näpistää"  (lue varastaa) yhteiskunnan varoja.  Mitä maksoi mm. Timo Soinin rukousaamiaiset joita oli viranhoidon aikana useita, myös puolison matkat + ylläpito kustannettiin.  Media voisi ottaa koppia aiheeseen ja muistuttaa meitä juurikin heistä jotka ovat kautensa aikana kusettaneet, varjoaiheella matkoja, lomia ymv. rahastaen kustannukset veronmaksajien ja yhteiskunnan varoilla.

Vierailija
2/91 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansanedustaja ei saa palkkaa vaan palkkiota. Palkkio maksetaan vaikka makaisit kotona koko vaalikauden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/91 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofialla on ihan alusta asti ollut tarkoitus maksaa takaisin tuon ajan kansanedustajan palkkio! Kuten varmasti myös muut edustajat aina tekevät. Eikö? Mutta ei nyt mennä siihen, eri ihmisille on eri säännöt. Mm. mies vs. nainen. Tai vihreä/vassari  vs. kokkari/persu. 

Vierailija
4/91 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä jonakin päivänä tämä on toisin. Mutta kyllä kaunis, osaava, rohkea nainen on pelottava. Ja pelkoon helpoin reaktio on hyökkäys ja tuomitseminen. Ihan persujen käsikirjasta. Ja kravattipersujen. 

Vierailija
5/91 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narsismi

Olettaa olevansa etuoikeutettu 

Vain narsisti haukkuu muita narsistiksi!

Vierailija
6/91 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska ministerit ja muut mieskansanedustajat on käyttäneet samalla tavalla aikaansa tosi-tv:ssä EIKÄ näiltä ole koskaan vaadittu maksamaan mitään takaisin. Kun nainen lähtee kuvauksiin, niin johan Hesari aktivoituu. Eikä auta vaikka nainen on sanonut ettei ota poissaoloajalta liksaa. Ihmeellistä vikinää taas täällä. Ja v.. tu että v... tuttaa että naisia koskee aina eri säännöt kuin miehiä. Kansanedustajaäijät dokaa, ammuskelee, lähettelee sekopääviestejä muille, lähentelee naisia, nostaa liksaa kun ovat Erikoisjoukoissa, eikä seuraa mitään.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/91 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa ap hankkisit elämän?

Vierailija
8/91 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohu taas ei mistään. Media on puolensa valinnut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/91 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se voi omasta mielestään tehdä mitä haluaa

Vierailija
10/91 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveä peppukipu Sofiasta! Ei tuntia ilman uutta aloitusta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/91 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä jonakin päivänä tämä on toisin. Mutta kyllä kaunis, osaava, rohkea nainen on pelottava. Ja pelkoon helpoin reaktio on hyökkäys ja tuomitseminen. Ihan persujen käsikirjasta. Ja kravattipersujen. 

No ainakin teillä selitystä löytyy loputtomiin huonolle käytökselle.

Vierailija
12/91 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska katsoi mallia suomalaisten koteihin pakkoremontteja ajavan demareiden Mia Petri Kumpula Natriumin tosiseikkailusta täydellä palkalla.

Mitä demari edellä , sitä viherpiipittäjä perässä. Ja päinvastoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/91 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska se voi omasta mielestään tehdä mitä haluaa

Vihreät ovat nyt muuttuneet mykiksi vaikka ovat aina ensimmäisenä haukkumassa muita.

Vierailija
14/91 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska katsoi mallia suomalaisten koteihin pakkoremontteja ajavan demareiden Mia Petri Kumpula Natriumin tosiseikkailusta täydellä palkalla.

Mitä demari edellä , sitä viherpiipittäjä perässä. Ja päinvastoin.

Jos demaria ja vihreetä ei työs kansan eteen huvita, noon aina voi tehdä muuta kivaa.

Tässä maassa silti idiootteja riittää äänestämään näitä kahtakin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/91 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirveä peppukipu Sofiasta! Ei tuntia ilman uutta aloitusta...

Sairasta touhua!

Vierailija
16/91 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska katsoi mallia suomalaisten koteihin pakkoremontteja ajavan demareiden Mia Petri Kumpula Natriumin tosiseikkailusta täydellä palkalla.

Mitä demari edellä , sitä viherpiipittäjä perässä. Ja päinvastoin.

Jos demaria ja vihreetä ei työs kansan eteen huvita, noon aina voi tehdä muuta kivaa.

Tässä maassa silti idiootteja riittää äänestämään näitä kahtakin. 

Äänestysoikeus oltava luvanvarainen.  Äänestäjältä MYÖS vaadittava vastuuta, tietoa, osaamista ja moraalia

Vierailija
17/91 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö poliitikoilla pitäisi olla ihan oikeita töitä?

Eduskunta on kuin päiväkerho, mistä saa kivasti viikkorahaa. Ei ole Suomessa toista työpaikkaa, missä voi tehdä lähes mitä tahansa työaikana, joutumatta vastuuseen tekemästään. Muutama edustaja tekee ihan tosissaan, muut menevät sieltä mistä aita on matalin. Pitäisi olla kiellettyä istuvan edustajan osallistua hömppätv-ohjelmiin, tarpeetonta edustajan esilletuontia. 
Sitten kun ei enää nauti äänestäjien luottamusta, ja tippuu eduskunnasta, voi esiintyä vaikka missä. Kurinpalautus olisi paikallaan heti, muutenkin siellä lomaillaan puolet vuodesta. 
Jotkut hamuavat kilometrikorvauksia, toiset yrittävät valkopestä itsensä naistenlehtien sivuilla. Äänestäjille merkitsee tekemisen tulokset, jos niitä on, ei edustajien some ym jutut . Elämme kovia aikoja.

Vierailija
18/91 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska katsoi mallia suomalaisten koteihin pakkoremontteja ajavan demareiden Mia Petri Kumpula Natriumin tosiseikkailusta täydellä palkalla.

Mitä demari edellä , sitä viherpiipittäjä perässä. Ja päinvastoin.

Mallin ottaminen toisistaan mm aseen kanssa heilumisesta on todella surullista persuilla!

Vierailija
19/91 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö poliitikoilla pitäisi olla ihan oikeita töitä?

Eduskunta on kuin päiväkerho, mistä saa kivasti viikkorahaa. Ei ole Suomessa toista työpaikkaa, missä voi tehdä lähes mitä tahansa työaikana, joutumatta vastuuseen tekemästään. Muutama edustaja tekee ihan tosissaan, muut menevät sieltä mistä aita on matalin. Pitäisi olla kiellettyä istuvan edustajan osallistua hömppätv-ohjelmiin, tarpeetonta edustajan esilletuontia. 
Sitten kun ei enää nauti äänestäjien luottamusta, ja tippuu eduskunnasta, voi esiintyä vaikka missä. Kurinpalautus olisi paikallaan heti, muutenkin siellä lomaillaan puolet vuodesta. 
Jotkut hamuavat kilometrikorvauksia, toiset yrittävät valkopestä itsensä naistenlehtien sivuilla. Äänestäjille merkitsee tekemisen tulokset, jos niitä on, ei edustajien some ym jutut . Elämme kovia aikoja.

Tämä koskee myös persuja! Onpa tainnut nyt ihmisillä mennä luottamus Purraan...

Vierailija
20/91 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska katsoi mallia suomalaisten koteihin pakkoremontteja ajavan demareiden Mia Petri Kumpula Natriumin tosiseikkailusta täydellä palkalla.

Mitä demari edellä , sitä viherpiipittäjä perässä. Ja päinvastoin.

Jos demaria ja vihreetä ei työs kansan eteen huvita, noon aina voi tehdä muuta kivaa.

Tässä maassa silti idiootteja riittää äänestämään näitä kahtakin. 

Äänestysoikeus oltava luvanvarainen.  Äänestäjältä MYÖS vaadittava vastuuta, tietoa, osaamista ja moraalia

Niin! Tämän täytyy koskea todellakin persuja!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän