Miksi Sofia Virta odotti saavansa kansanedustajan palkkion myös tosi-tv kuvauksien ajalta?
Kommentit (91)
Miten ne muut kyseiseen ohjelmaan osallistuneet edustajat ja ministerit? Olivatko ilman palkkiota? Kaikille sama kohtelu sitten.
Vierailija kirjoitti:
Miten ne muut kyseiseen ohjelmaan osallistuneet edustajat ja ministerit? Olivatko ilman palkkiota? Kaikille sama kohtelu sitten.
-Eduskunnan puhemiesneuvosto LINJASI MARRASKUUSSA 2025, että kansanedustajan palkkio voidaan pidättää tai jäädyttää, jos edustaja on toistuvasti poissa eduskuntatyöstä pitkiä aikoja ilman hyväksyttävää syytä. Päätös syntyi pitkälti keskustelun seurauksena, jossa kansanedustajat osallistuivat kaupallisiin tosi-tv-ohjelmiin edustajantoimensa kustannuksella.-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ne muut kyseiseen ohjelmaan osallistuneet edustajat ja ministerit? Olivatko ilman palkkiota? Kaikille sama kohtelu sitten.
-Eduskunnan puhemiesneuvosto LINJASI MARRASKUUSSA 2025, että kansanedustajan palkkio voidaan pidättää tai jäädyttää, jos edustaja on toistuvasti poissa eduskuntatyöstä pitkiä aikoja ilman hyväksyttävää syytä. Päätös syntyi pitkälti keskustelun seurauksena, jossa kansanedustajat osallistuivat kaupallisiin tosi-tv-ohjelmiin edustajantoimensa kustannuksella.-
Onko hän siis toistuvasti ollut pois pitkiä aikoja?
Vierailija kirjoitti:
Kansanedustaja ei saa palkkaa vaan palkkiota. Palkkio maksetaan vaikka makaisit kotona koko vaalikauden.
Ehkä ennen Halla-ahon kautta puhemiehenä.
Vierailija kirjoitti:
Miten ne muut kyseiseen ohjelmaan osallistuneet edustajat ja ministerit? Olivatko ilman palkkiota? Kaikille sama kohtelu sitten.
Sofia on hyvässä seurassa.
Vihreiden puheenjohtaja, joka haluaa kieltää dieselit, mutta matkustelee isolla diesel matkailuautolla Euroopan ympäri. Vastustaa avohakkuita, mutta puolison metsä kaadetaan. Kun käryää eduskunnan työstä poissaolosta viihteen vuoksi, selittää mustan valkoiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä jonakin päivänä tämä on toisin. Mutta kyllä kaunis, osaava, rohkea nainen on pelottava. Ja pelkoon helpoin reaktio on hyökkäys ja tuomitseminen. Ihan persujen käsikirjasta. Ja kravattipersujen.
Osaava ja rohkea ei puhu silloin kun ei tiedä ja itsevarma ei huuda ja kiru toisten päälle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä jonakin päivänä tämä on toisin. Mutta kyllä kaunis, osaava, rohkea nainen on pelottava. Ja pelkoon helpoin reaktio on hyökkäys ja tuomitseminen. Ihan persujen käsikirjasta. Ja kravattipersujen.
Niin tää onkin kauhea hyökkäys. Ilman ongelmaa voit olla pois työstä, johon sut on luottamuksella valittu. Ihan hyvä määrä hänellä oli jo kertynyt noita täysistunto -poissaoloja, joita ei vissiin tarvitse mitenkään selvittää. Mutta oh voih valkoinen mariinikopio menee vallan portaita suoraan huipulle kädet levällään saarnaten kuin amerikkalainen hurmosliikkeen johtaja. Tää lähtee poistoon naisvihana tms, joten lukekaa nopsaan 😘
Istuntokaudella edustajien tai ministerien ei kuuluisi olla tosi-TV ohjelmissa tai pois ”työstään”. Oli sitten mies tai nainen. Mutta miksi kauhea haloo nousee nyt vasta Sofiasta?
Vierailija kirjoitti:
Sofialla on ihan alusta asti ollut tarkoitus maksaa takaisin tuon ajan kansanedustajan palkkio! Kuten varmasti myös muut edustajat aina tekevät. Eikö? Mutta ei nyt mennä siihen, eri ihmisille on eri säännöt. Mm. mies vs. nainen. Tai vihreä/vassari vs. kokkari/persu.
Niin nyt sanoo.Tuskin olisi mitään maksanut jos ei olisi noussut haloo asiasta.Ja mikä se osa on 1 euro ehkä.Kyllä koko palkka jos ei ole työpaikalla.
Koska Sofialle kuuluu? Hittojako siinä kyselette.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ne muut kyseiseen ohjelmaan osallistuneet edustajat ja ministerit? Olivatko ilman palkkiota? Kaikille sama kohtelu sitten.
-Eduskunnan puhemiesneuvosto LINJASI MARRASKUUSSA 2025, että kansanedustajan palkkio voidaan pidättää tai jäädyttää, jos edustaja on toistuvasti poissa eduskuntatyöstä pitkiä aikoja ilman hyväksyttävää syytä. Päätös syntyi pitkälti keskustelun seurauksena, jossa kansanedustajat osallistuivat kaupallisiin tosi-tv-ohjelmiin edustajantoimensa kustannuksella.-
Onko hän siis toistuvasti ollut pois pitkiä aikoja?
Kristillisten Mika Poutalan tositeeveilyn jälkeen päätettiin tuosta.
Mä luulen, että sohvi on persujen katala juoni. Ei tätä kaikkea sähläämistä voi muuten ymmärtää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ne muut kyseiseen ohjelmaan osallistuneet edustajat ja ministerit? Olivatko ilman palkkiota? Kaikille sama kohtelu sitten.
-Eduskunnan puhemiesneuvosto LINJASI MARRASKUUSSA 2025, että kansanedustajan palkkio voidaan pidättää tai jäädyttää, jos edustaja on toistuvasti poissa eduskuntatyöstä pitkiä aikoja ilman hyväksyttävää syytä. Päätös syntyi pitkälti keskustelun seurauksena, jossa kansanedustajat osallistuivat kaupallisiin tosi-tv-ohjelmiin edustajantoimensa kustannuksella.-
Onko hän siis toistuvasti ollut pois pitkiä aikoja?
Kristillisten Mika Poutalan tositeeveilyn jälkeen päätettiin tuosta.
No saatettiin päättää, mutta et vastannut kysymykseen. Onko Sofia ollut toistuvasti pitkiä aikoja pois kuten tuo klausuuli sanoo korvauksen mahdollisesta poistamisesta.
20% sakot päälle, laskettuna pidetettävästä palkkiosta. Nimim. KELA muistaa unohtelevaa opiskelijaa.
Miksi persut voi olla pois eduskuntatyöstä (esim. huhtasaari)? Vain kaikkien muiden virheitä persut jaksaa osoitella, persut vasta lintsaakin, mutta taitaa olla taas sitä parempaa lintsailua.
Äänestysoikeus oltava luvanvarainen. Äänestäjältä MYÖS vaadittava vastuuta, tietoa, osaamista ja moraalia
Täysin totta. Kannatan!
Vierailija kirjoitti:
Ehkä jonakin päivänä tämä on toisin. Mutta kyllä kaunis, osaava, rohkea nainen on pelottava. Ja pelkoon helpoin reaktio on hyökkäys ja tuomitseminen. Ihan persujen käsikirjasta. Ja kravattipersujen.
Kenestä oikein puhut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ne muut kyseiseen ohjelmaan osallistuneet edustajat ja ministerit? Olivatko ilman palkkiota? Kaikille sama kohtelu sitten.
-Eduskunnan puhemiesneuvosto LINJASI MARRASKUUSSA 2025, että kansanedustajan palkkio voidaan pidättää tai jäädyttää, jos edustaja on toistuvasti poissa eduskuntatyöstä pitkiä aikoja ilman hyväksyttävää syytä. Päätös syntyi pitkälti keskustelun seurauksena, jossa kansanedustajat osallistuivat kaupallisiin tosi-tv-ohjelmiin edustajantoimensa kustannuksella.-
Onko hän siis toistuvasti ollut pois pitkiä aikoja?
Sofia Virralla on 15. eniten poissaoloja kaikista kansanedustajista eli on ollut poissa huomattavan paljon.
Vierailija kirjoitti:
Sofialla on ihan alusta asti ollut tarkoitus maksaa takaisin tuon ajan kansanedustajan palkkio! Kuten varmasti myös muut edustajat aina tekevät. Eikö? Mutta ei nyt mennä siihen, eri ihmisille on eri säännöt. Mm. mies vs. nainen. Tai vihreä/vassari vs. kokkari/persu.
Juu, Sofialla on koko ajan ollut omat sääntönsä. Joka epäilee sofian yksityisiä oikeuksia vihaa naisia
Miksi olet siitä kiinnostunut? Miksi ylipäätään Sofia aiheuttaa noin paljon peppukipua sinussakin? Ei ole enää tervettä!